« 33そば | トップページ | 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ »

2016年12月18日 (日)

全ての占いは虚偽

相変わらず、情報番組やら雑誌やらでぃ、占いが幅を効かてぃうるさが。(-_-;)
全てぃぬ占いはゆくしでぃす!
占いにゃんずにジンを使うぬは、愚ぬ骨頂さいが。すんにゃジンがあるんだったらば、わらば~た~に小遣いとぅしてくりるべき。
ラッキーポイントってぃ?すんにゃむん、ある訳無ぇさいがよ。
気分転換ぬ方法ってぃ?過去ぬ言動や行動が判るってぃ?相手ぬ性格が判るってぃ?すんにゃぬ、占いでぃむにゃんでぃむ無ぇさいがよ。
え、占いでぃ未来が予言しりるんだったらばよ、じぇったいに当たる宝くじ売場を教いれ。じぇったいに当たる馬券を教いれ。100歩譲ってぃやる。教いんでぃ、自称占い師ぬいった~が、すぬ博打でぃジンを得てぃから、無料でぃ情報を提供しれ。

|

« 33そば | トップページ | 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 33そば | トップページ | 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ »