« 北部のアメリカ軍基地 | トップページ | 黒豆 »

2016年12月26日 (月)

美人局

久々に会った知り合いから、美人局被害を聞いたさいが。以前、離婚後に彼女ができよった~ってぃ喜んでぃうってぃよ、ばんむ紹介さりたさいが。いみっちゃな姉ぇ姉ぇだったから、じぇんじぇんばんぬ好みでぃは無かったきどぅよ、仲良きくとぅは美しきかなってぃ、すんな~目~でぃ見てぃうったさいがよ。
して、くぬ前、久々に会ってぃ、ゆんたくしてぃうったらばよ、「この前紹介したあの女、美人局だった。」ってぃ言わりゆったさいが。最初、何ぬくとぅか、意味くじわからんかったきどぅよ、聞いている内に、思い出してぃ来ゆったさいがよ。
兄ぃ兄ぃは離婚1回でぃ、姉ぇ姉ぇは2回ってぃくとぅだったハズ。姉ぇ姉ぇには、1回目ぬ結婚でぃ授かった娘がうったさいが。
結局、2回め~ぬ結婚ぬ夫とは分かりてぃうらず、共同でぃばんぬ友人を罠に陥れ、威圧してぃから、損害賠償ってぃ。はぁ~、今どきぬ美人局は、くんな~なんかね~。やしがよ、何ゆりむよ、娘が心配さいが。来年小学校位だったハズ。母ちゃんが、男を色仕掛きでぃ騙す一部始終を見てぃうる訳だからよ、多かり少なかり、じぇったいに真似しるハズ。妙に冷めたわらば~とぅ思ったぬは、ばんぬ後出しジャンケンかむ知れんきどぅよ。
裁判を起こすってぃ言わりてぃうるそうだきどぅよ、ばんには弁護士ぬ資格は無ぇから、まぁ、見守るしか無ぇさいが。仮に有罪ににゃってぃむ、ばんたが友情は変わらんからよ~。

|

« 北部のアメリカ軍基地 | トップページ | 黒豆 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 北部のアメリカ軍基地 | トップページ | 黒豆 »