« お守り撲滅運動 | トップページ | イヴ »

2016年12月23日 (金)

インチキ水素水

うひょひょ。倭人がだうトチ狂ってぃうる「水素水」ぬ化きぬ皮が、そろそろ剥がりてぃ来ゆったさいがよ。(^_^)
そもそもよ、水素水っちゅ~ぬはよ、ヨーロッパぬ「奇跡の泉」から来てぃうるさいがよ。医者む見放した患者が、すくぬ水を飲んだら、あ~ら不思議、病気や怪我が治りゆった~ってぃ言う泉さいが。にゃんでぃむ、修道女が偶然見つけたってぃ。まるでぃ、伊勢丹前でぃ、タイガー・ジェット・シンが猪木夫妻を襲った時に、「たまたま偶然」東京スポーツぬ記者がすくにうったみて~さいが。いや~、偶然ってぃ、あまはいくまはい転がってぃうるさいがよ。ずみっ。
して、すぬ奇跡ぬ泉とぅやらぬ成分を検証したらばよ、「水素の濃度が濃い以外が、ただの水。」っちゅ~結果が出ゆったさいが。して、「だったら、水素は万病に効く。」ってぃにゃったさいが。くりむよ、長州は猪木に勝った。その長州を鶴田は子供扱いした。だから、鶴田は猪木を子供扱い以上にげれんげれんにたっくるするハズってぃ言う、プロレスぬ3段論法に、だいずそっくりさいが。
やさ!「水素水=プロレス」さいがよ。\(^◇^)/
大体よ、水素はよ、水にほとんど溶け無ぇさいがよ。だからよ、水素はよ、水上置換が可能な気体さいがよ。くんにゃぬ、中学校でぃ習うくとぅさいが。すんにゃ、ただでぃさい、溶き難い水素を水に溶かしたって?まぁ、えぇ。100歩譲ってぃ、溶かしたとしてぃ、すりがすぬまま飲む所までぃ、溶きたままでぃ流通さりるってぃ?まぁ、えぇ。流通さりるとぅしてぃ、すりが、食道→胃→小腸に、すぬ溶きた状態ぬまま行くってぃ?まぁ、えぇ。溶きた状態ぬまま行くとぅしてぃ、すぬまま小腸でぃ吸収さりるって?まぁ、えぇ。、すりが、すぬ患部じゃかにゃんじゃかまでぃ、溶きたままでぃ行くってぃ?まぁ、え.....良く無ぇさいがよ~!\(^◇^)/すんにゃくとぅ、ある訳があ~りまひぇん!\(^◇^)/
ジンぬ無駄でぃす。\(^_^)
すんにゃジンがあったらば、あっぱらぎ~姉ぇ姉ぇがうる店でぃ、大騒ぎするべき。

|

« お守り撲滅運動 | トップページ | イヴ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« お守り撲滅運動 | トップページ | イヴ »