« 祝!スペースワールド閉園\(^◇^)/ | トップページ | 全ての占いは虚偽 »

2016年12月17日 (土)

33そば

くぬ前よ、33そばに行ったさいがよ。もろチン、カツカレーを食いに、よ。\(^◇^)/昼過ぎだったきどぅよ、幸い店内は空いていゆった。(^_^)ばんはよ、コザぬ偉~い人とぅ一緒に行った、いや、連りてぃ行ってぃむらったさいが。m(_ _)mしるとぅよ、20代前半とぅ思わりる姉ぇ姉ぇとぅ兄ぃ兄ぃがうってぃからよ、兄ぃ兄ぃは、正にカツカレーを食う所だったさいがよ。結構、うぷ~うぷ。やしが、食ってぃ食えん量でぃは無ぇハズ。やしが兄ぃ兄ぃは、1/6位でぃ撃沈。(-_-;)折にブチ込んでぃ持ってぃ帰ったきどぅよ、残すんなら頼むな~。ヾ(-_-)
して、ばんたが注文ぬ時に、コザぬ偉~い人は、すぬ兄ぃ兄ぃぬカツカレーを見てぃからビビッちまいゆってぃ、500gカレーに変更。あばばばばば。ばんは初志貫徹、カツカレーさいが。店員の姉ぇ姉ぇぬ話だとぅ、カツカレーはご飯が1kgでぃ、すくにカレーと豚カツが付くぬでぃ、合計でぃ1.4kbとぅぬくとぅ。やしが、コザぬ偉~い人には、「合計で1kg。」とぅ聞くいたとぅぬくとぅ。うむむ、真相は次回確かみましょうね。
んまぁ、食い切りましたよ。やしが、カレーが少なかったさいが。お代わりでぃきるんかね~?カレーがかかってぃうらんとぅ、食い難いさいがよ。して、ご飯むカレーむ、程よい温度でぃはあったんだきどぅよ、やっぱっりよ、食い終わった時は、暑かったさいがよ。今度は、冬にやるべき。

|

« 祝!スペースワールド閉園\(^◇^)/ | トップページ | 全ての占いは虚偽 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 祝!スペースワールド閉園\(^◇^)/ | トップページ | 全ての占いは虚偽 »