« クリスマスケーキ | トップページ | 驚き »

2016年12月29日 (木)

新垣結衣

にゃんかよ、コザぬ偉~い人が、新垣結衣にハマりまくってぃうるみて~さいが。(^_^;)ひょっとしたらよ、逃げるは恥だが何たらかんたらぬ、何とかみくり役ぬ新垣新垣結衣にハマりまくってぃうるぬかむ知れん。
新垣結衣はよ、身長的には、ずっみさいが。やしがよ、コザぬ偉~い人がすんにゃに夢中でぃあるんだったらばよ、ばんぬ出る幕は無ぇさいがよ。ヾ(^_^)にゃんでぃかね~、ばんはんきゃ~んから、新垣結衣を騒いでぃうらんかったさいが。うちなんちゅ~でぃあり、170cmを越いる身長だぬによ。理由は良く判らんきどぅよ、恋愛や偶像ぬ対象とぅしてぃ、見てぃうらんさいがよ。やしが、にゃんかきっかけがありば、ハマりまくるかむ知りんさいが。やしが、そうにゃるとぅ、コザぬ偉~い人にたっくるさりるかむ知れん。うむ~。

|

« クリスマスケーキ | トップページ | 驚き »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« クリスマスケーキ | トップページ | 驚き »