« 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ | トップページ | 何て言うかね~? »

2016年12月20日 (火)

魔球

にゃんかよ、ナックルボールが注目を浴びてぃうるさいがよ。何でぃよ?
やしがよ、ナックルぬ醍醐味はよ、「どこに行くか判らない。」でぃは無ぇさいがよ。いや、じゅんによ。「どこに行くか判らない球をいかに制御するか。」がナックルぬ醍醐味さいが。すりにゆってぃ、空振りむゴロむフライむ意ぬままにしるさいが。ばんはよ、球速ぬ変化は、すり程重要とぅは思わんさいが。ん~、ひょっとぅしたらあよ、ありばあるだき有利かむ知りん。やしがよ、球速とぅ引き換えに、変化量を落とすぬでぃありばよ、ばんは球速ゆりむ変化量を選ぶさいがよ。
んぎに行ってぃから、ふぃじゃいに来てぃよ、更に落ちるってぃ言うぬを見した後に、んぎに行った後、更にんぎに行ってぃから、打者撃沈っちゅ~んだったりよ、落ちながら揺りる起動を取ったりよ、指先ぬ加減でぃ自由自在にしてぃくす、ナックルボール使いとぅ言えるさいがよ。とぅりあいず、揺りてぃ落ちるだきぬナックルにゃらば、上等投手だったら、2~3ヶ月みっちり練習しりば、試合でぃ使いるかむ知りんきどぅよ。やしが、すりでぃは、魔球ぬ域には達してぃうらんさいが。来るとぅ判ってぃうってぃむ打てん球。すりが魔球さいが。して、ま~に行くか判らんとぅ言わりてぃうるナックルを制御してぃくす、ナックルボールは魔球に変わるさいが。

|

« 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ | トップページ | 何て言うかね~? »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 倭人大好き不謹慎\(^◇^)/ | トップページ | 何て言うかね~? »