« 2015年8月 | トップページ | 2017年1月 »

2016年12月

2016年12月31日 (土)

はちみつ抹茶飴

客(^_^;)から、はちみつ抹茶飴をもらったさいが。たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)
して、だうあったからよ、家~に持ち帰ったさいが。するとぅ、緑色ぬその物体を怪訝そうに天敵が見てぃうったからよ、

ぴ「抹茶飴もらったよ~。ヾ(^_^)」
敵「(>_<*(○(`_';)oバキッ!」
ぴ「うっひ~。(>_<;)」
敵「あんた、あたしが抹茶を使った菓子が嫌いだって、未だ判らないの!凸(`_';)」
ぴ「あがい~。(T^T)」

え、別にばんは、うわに「食え。」とぅは、言うてぃうらんさいがよ。うわが抹茶を使った菓子があっかふすなぬは、100む承知200む合点さいが。いっきにゃり、たっくるさんでぃよぉ~。(T^T)
やしが、くぬ抹茶飴、ほとぅんどぅ抹茶ぬ味や風味がしんさいがよ。んまぁ、嫌いな人間にしてぃみりば、気ににゃるぬかむ知んきどぅよ。いや、すり以前に、ばんはくぬ抹茶飴をよ、うわに食わす気~は無ぇさいがよ。
飴ぬ味だきどぅよ、んまぁ、60点って所さいが。(^_^;)

| | コメント (0)

2016年12月30日 (金)

驚き

全く、どぅいつむくいつむ「サプライズ」ってぃよ。
ま~んてぃプリムヌさいが。
誕生日に贈り物をしてぃから、受け取ってぃよ、「で、サプライズは?」ってぃ、何かすり?「明日の記者会見で、サプライズ報告をします。」ってぃ、っや~ぬ脳味噌は、あんだんす~か?
何かした時によ、うどぅるか無ぇとぅ、すぬくとぅは糞ににゃるみて~さいが。全く倭人ぬ常識や倫理観ぬ凄まじい狂いっ振りには、驚愕しるさいがよ。
くぬ前最終回を迎いゆったSMAP×SMAPむよ、すぬ最終回ぬ時に、むる口を揃いてぃから、「サプライズを期待します。」ってぃよ。ま~んてぃプリムヌさいが。最終回ってぃ言ってぃうるさいが。生出演はしんてぃ、言ってうるさが。はぁ?すぬ通りぬ進行やしぇ。いった~ぬ希望通りににゃらんくとぅは、むる悪ってぃかい。すりを直接言うぬがだいず恥ずかしいから、サプライズ」にゃんっちゅ~言葉を使ったごまかしかい。さすがは、宣戦布告せずに真珠湾を攻撃しる種族は、卑怯すぬむぬさいが。
でぃきや~はすんな和製英語は使わんってぃば。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2016年12月29日 (木)

新垣結衣

にゃんかよ、コザぬ偉~い人が、新垣結衣にハマりまくってぃうるみて~さいが。(^_^;)ひょっとしたらよ、逃げるは恥だが何たらかんたらぬ、何とかみくり役ぬ新垣新垣結衣にハマりまくってぃうるぬかむ知れん。
新垣結衣はよ、身長的には、ずっみさいが。やしがよ、コザぬ偉~い人がすんにゃに夢中でぃあるんだったらばよ、ばんぬ出る幕は無ぇさいがよ。ヾ(^_^)にゃんでぃかね~、ばんはんきゃ~んから、新垣結衣を騒いでぃうらんかったさいが。うちなんちゅ~でぃあり、170cmを越いる身長だぬによ。理由は良く判らんきどぅよ、恋愛や偶像ぬ対象とぅしてぃ、見てぃうらんさいがよ。やしが、にゃんかきっかけがありば、ハマりまくるかむ知りんさいが。やしが、そうにゃるとぅ、コザぬ偉~い人にたっくるさりるかむ知れん。うむ~。

| | コメント (0)

2016年12月28日 (水)

クリスマスケーキ

にゃんでぃよ、キリスト教ぬ創設者が生まりたとぅさりる前日に、狂ったぐぁ~ししてぃからケーキ食いまくるぬか、意味くじ判らんさいがよ。まぁ、すぬ日には、バカ高い飲食店でぃ手抜き料理食ってぃから、バカ高い宿泊施設でぃヤリまくるぬが、倭人にとぅってぃは自慢みて~だきどぅよ。まるでぃ、狂想曲が流りゆってぃから、すりに盲目的に従ってぃうるとぅしか思いん愚行さいが。
とぅは言え、にゃんでぃ試験合格や入学ぬ時に、うちなんちゅ~はケーキを食いまくるぬかむ、ばんには理解でぃきんきどぅよ。(^_^;)
わらば~た~に玩具を配るぬは、ばんは否定し無ぇさいが。まぁ、ゆっかぬひ~うゆぅに、ちゃんとぅ感謝しる対象とぅにゃる人間が実在した方が良いとぅは思うきどぅよ。少子化が進み、甘やかさりてぃ育ち腐ってぃうる、倭人ぬやなわらば~た~は、玩具をもらってぃむ、別段喜ばんかむ知りんきどぅよ。
ひょっとぅしたら、12月24日ぬ夜に、ばんぬ用意しゆった靴下を履いた姉ぇ姉ぇがうったらばよ、贈り物とぅしてぃばんみかして良いんかね~?\(^◇^)/

| | コメント (0)

2016年12月27日 (火)

黒豆

冷蔵庫にだいず美味そうな黒豆があったからよ、袋を開きてぃから、食事に出したらばよ、いっきにゃり天敵にたっくるさりたさいがよ。(>_<;)
にゃんでぃむよ、試食したら、だいずうま~うまだったから買いゆってぃ、お節料理にブチ込もうとぅ思ってぃうったってぃば。んまぁ、ブチ込むぬはばんなんだきどぃうよ。やしがよ、すんな~だったらばすんな~でぃ、予み言ってぃうちてぃよぉ~。(T^T)ばんはよ、漫画ぬ世界ぬ超能力者でぃは無ぇさいがよ。
結局、たっくるさりた上に、「弁償しれ!」ってぃ言うくとぅににゃってぃよ、買わさりるくとぅににゃりゆったさいが。やしがよ、食事に出しゆった黒豆を1番がうがう食ってぃうったぬは、他にゃらぬ天敵だったさいがよ。(^_^;)
黒豆ぬ汁は、だいず喉に良いから、捨てたらいかんよぉ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2016年12月26日 (月)

美人局

久々に会った知り合いから、美人局被害を聞いたさいが。以前、離婚後に彼女ができよった~ってぃ喜んでぃうってぃよ、ばんむ紹介さりたさいが。いみっちゃな姉ぇ姉ぇだったから、じぇんじぇんばんぬ好みでぃは無かったきどぅよ、仲良きくとぅは美しきかなってぃ、すんな~目~でぃ見てぃうったさいがよ。
して、くぬ前、久々に会ってぃ、ゆんたくしてぃうったらばよ、「この前紹介したあの女、美人局だった。」ってぃ言わりゆったさいが。最初、何ぬくとぅか、意味くじわからんかったきどぅよ、聞いている内に、思い出してぃ来ゆったさいがよ。
兄ぃ兄ぃは離婚1回でぃ、姉ぇ姉ぇは2回ってぃくとぅだったハズ。姉ぇ姉ぇには、1回目ぬ結婚でぃ授かった娘がうったさいが。
結局、2回め~ぬ結婚ぬ夫とは分かりてぃうらず、共同でぃばんぬ友人を罠に陥れ、威圧してぃから、損害賠償ってぃ。はぁ~、今どきぬ美人局は、くんな~なんかね~。やしがよ、何ゆりむよ、娘が心配さいが。来年小学校位だったハズ。母ちゃんが、男を色仕掛きでぃ騙す一部始終を見てぃうる訳だからよ、多かり少なかり、じぇったいに真似しるハズ。妙に冷めたわらば~とぅ思ったぬは、ばんぬ後出しジャンケンかむ知れんきどぅよ。
裁判を起こすってぃ言わりてぃうるそうだきどぅよ、ばんには弁護士ぬ資格は無ぇから、まぁ、見守るしか無ぇさいが。仮に有罪ににゃってぃむ、ばんたが友情は変わらんからよ~。

| | コメント (0)

2016年12月25日 (日)

北部のアメリカ軍基地

全くよ、盗んだ物は、返すぬが当たり前さいがよ。量販店でぃ万引きしてぃから見つかってぃよ、「返せ。」とぅ言わりてぃ返したら、褒みらりるんか?全く倭人ぬ理論は、狂気に満ちてぃうるさいがよ。
更によ、盗んだ物を返してぃから、ハイ終わりってぃよ、すんなくとぅにはにゃらんさいが。盗んだ者、すりを見て見ぬ振り、いや、容認した者。すりら全てぬ人間は、すぬ罪を償わんとぅいかんさいが。常識でぃす。んまぁ、倭人には一般常識が欠如してぃうるからよ、通じんだろうきどぅよ。
翁長知事む、客寄せパンダににゃらんすぬ姿勢は、立派さいが。(^_^)いった~倭人は、アメリカ~ぬ奴隷、いや、家畜だきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~は違うさいが。いった~倭人ぬ奴隷でぃむ、アメリカ~ぬ奴隷でぃむ無ぇさいがよ。
「軍用地が変換されて嬉しいですか?」とぅ聞かりるとぅ、ばんはよ、「嬉しくも悲しくもありません。当たり前のことですから。ただ、これほどまでに時間を要したことには、憤りを感じます。」ってぃ答えるさいが。まぁ、倭人には判らん感覚だろうきどぅよ。
せいぜい、アメリカ~に餌もらってぃから、尻尾振ってぃ懐いちょり。

| | コメント (0)

2016年12月24日 (土)

イヴ

えぇか!凸(`_';)
12月24日は、クリスマスイヴでぃは、ありまひぇん!o(`o';)
12月24日ぬ「夜」が、クリスマスイヴでぃす。Chiristmas Eveningでぃす。
やさ、「イヴニング」を省略してぃから、「イヴ」さいがよ。何て?12月23日は、クリスマスイヴイヴってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。夜夜ってぃ、何か?2回繰り返すくとぅにゆってぃ、強調してぃうるってぃか?深夜ってぃか?意味くじ判らんげれんげれんさいがよ。まぁ、すんな腐った英語を大威張りでぃ使うプリムヌた~はよ、むる躍起ににゃってぃから、手抜きでぃ値段ぬ高い料理を、うま~うまとぅ勘違いしてぃ食ってぃからよ、夜む、普段ゆりむだいず高い宿泊施設でぃよ、聖なる夜等とぅ戯言ほざいてぃから、惨めな時間を過ごすさいが。
さすが倭人!とびっきりぬ下劣な連中さいが。
全く、く~んにゃプリムヌた~とぅ、同じ税金を払ってぃうるとぅ思うとぅよ、嫌いなトマトが益々あっかふすさいが。
まぁ、宗主国ぬアメリカ~ぬくとぅを盲目的に信仰し、真似しるんだからよ、アメリカ~は楽さいが。

| | コメント (0)

2016年12月23日 (金)

インチキ水素水

うひょひょ。倭人がだうトチ狂ってぃうる「水素水」ぬ化きぬ皮が、そろそろ剥がりてぃ来ゆったさいがよ。(^_^)
そもそもよ、水素水っちゅ~ぬはよ、ヨーロッパぬ「奇跡の泉」から来てぃうるさいがよ。医者む見放した患者が、すくぬ水を飲んだら、あ~ら不思議、病気や怪我が治りゆった~ってぃ言う泉さいが。にゃんでぃむ、修道女が偶然見つけたってぃ。まるでぃ、伊勢丹前でぃ、タイガー・ジェット・シンが猪木夫妻を襲った時に、「たまたま偶然」東京スポーツぬ記者がすくにうったみて~さいが。いや~、偶然ってぃ、あまはいくまはい転がってぃうるさいがよ。ずみっ。
して、すぬ奇跡ぬ泉とぅやらぬ成分を検証したらばよ、「水素の濃度が濃い以外が、ただの水。」っちゅ~結果が出ゆったさいが。して、「だったら、水素は万病に効く。」ってぃにゃったさいが。くりむよ、長州は猪木に勝った。その長州を鶴田は子供扱いした。だから、鶴田は猪木を子供扱い以上にげれんげれんにたっくるするハズってぃ言う、プロレスぬ3段論法に、だいずそっくりさいが。
やさ!「水素水=プロレス」さいがよ。\(^◇^)/
大体よ、水素はよ、水にほとんど溶け無ぇさいがよ。だからよ、水素はよ、水上置換が可能な気体さいがよ。くんにゃぬ、中学校でぃ習うくとぅさいが。すんにゃ、ただでぃさい、溶き難い水素を水に溶かしたって?まぁ、えぇ。100歩譲ってぃ、溶かしたとしてぃ、すりがすぬまま飲む所までぃ、溶きたままでぃ流通さりるってぃ?まぁ、えぇ。流通さりるとぅしてぃ、すりが、食道→胃→小腸に、すぬ溶きた状態ぬまま行くってぃ?まぁ、えぇ。溶きた状態ぬまま行くとぅしてぃ、すぬまま小腸でぃ吸収さりるって?まぁ、えぇ。、すりが、すぬ患部じゃかにゃんじゃかまでぃ、溶きたままでぃ行くってぃ?まぁ、え.....良く無ぇさいがよ~!\(^◇^)/すんにゃくとぅ、ある訳があ~りまひぇん!\(^◇^)/
ジンぬ無駄でぃす。\(^_^)
すんにゃジンがあったらば、あっぱらぎ~姉ぇ姉ぇがうる店でぃ、大騒ぎするべき。

| | コメント (0)

2016年12月22日 (木)

お守り撲滅運動

恐らくは世界中にあるでぃあろう、厄除けや幸運を招く物だきどぅよ、あんっっっっっにゃぬ、ムルゆくしさいがよ。日本でぃは、「お守り」っちゅ~名前でぃ、暴利を貪ってぃうる詐欺商品さいが。
大体よ、訳の判らん文字が包まれてぃうってぃから、紐だかにゃんだかがついた物を身に着きるくとぅにゆってぃから、自分に都合ぬ悪いくとぅを回避や軽減でぃきたり、都合が良いくとぅがだう来るにゃんっちゅ~くとぅが、ある訳無ぇくとぅは、小学校低学年ぬふふぁでぃむ判るくとぅさいがよ。
何て?霊験新たかってぃ?バカむ休み休み言え!凸(`_';)
え、すんな~だったらばよ、練習むしんとぅ、すぬ「お守り」とぅやらをよ、ジャラジャラ着き腐ってぃから野球ぬ試合に臨み、連戦連勝してみれ~!凸(`_';)甲子園ぬ優勝旗を独占してぃみれ~!凸(`_';)
合格祈願ってぃ?すんにゃ無駄金使ってぃはいけまひぇん。凸(`_';)受験勉強でぃちばってぃうるふふぁに、上等肉でぃむ買ってぃやるべき。
「個人の自由」ってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。そう言うプリムヌた~がよ、くぬ詐欺師連中を調子に乗らしるってぃ言うぬが、何でぃ判らんかね~。(-_-;)
あばっ、だったらよ、100歩譲るさいが。いった~ぬジン、どぅんな~してぃ使おうとぅむ、詐欺師を増長さしてぃむ、目~を瞑るさいが。やしがよ、「交通安全」とぅ称してぃよ、にゃんかよ、車にジャラジャラとぅ「お守り」を着きてぃから、視界を遮り、事故を誘発さしてぃうるくとぅは、じぇっっっっったいに許さんさいがよ。凸(`_';)
やさ、ばんが中学生ぬ頃によ、「お守りを開けて見ると、目が潰れる。」って言うゆくしが広まったさいが。やさ、ばんは、ぴゃ~ぴゃ~とぅ買ってぃから、開いてぃ見たさいがよ。当時、200~300円だった気がしる。大金さいが。o(`_';)結果は当然、みんたま~が潰りる訳無ぇさいがよ。当たり前やじぇ。凸(`_';)なお、中にはよ、だいずいみっちゃな仏像がた~ち入ってぃうったさいが。金色に着色さりてぃうってぃから、座像さいが。やしが、ひょっとぅしるとぅよ、ひな人形を金色に着色したぬかむ知りん。(^_^;)んまぁ、何にせよインチキには変わりは無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2016年12月21日 (水)

何て言うかね~?

日ハムぬ斎藤ぬ背番号が、18から1に替わるってぃよ。
んなまぬ所、くぬ件につてぃ、斎藤本人ぬ発言は伝わってぃ来無ぇきどぅよ、祐太ぬ背番号が1から11に替わった時によ、「高校時代にずっと着けていた背番号なので、愛着があります。」ってぃ発言してぃから、沖縄ぬ野球バカた~ぬド肝を抜いたんだからよ、同級生でぃある斎藤には、是非とぅむ、祐太ぬ発言を越いる、とぅんでぃむ無ぇくとぅをブチかましてぃ欲しいさいがよ。んまぁ、曲がりなりにむ、早稲田実業から早稲田に行ったんだからよ、余りにむブッ飛んだくとぅは言わんかむ知りんきどぅよ。今季は、試合でぃ観客をわじらすぅとぅしかでぃきんかったんだからよ、試合にじぇんじぇん関係無ぇ所でぃぬ発言でぃは、是非納得さしるべき。すりがプロさいが。野球でぃジンを稼ぐっちゅ~ぬは、そう言うくとぅさいがよ。
例えばよ、「18も1も、最少公倍数は同じです。」とぅかよ、「母音を除いたら、近いです。ぼい~ん!」とぅかよ。不調ぬ原因は、体でぃは無く、チブルだったとぅ、皆が納得するような、タンナファクル~が白くなっちまうような、すんな発言を期待しているさいが。ゆたしく。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2016年12月20日 (火)

魔球

にゃんかよ、ナックルボールが注目を浴びてぃうるさいがよ。何でぃよ?
やしがよ、ナックルぬ醍醐味はよ、「どこに行くか判らない。」でぃは無ぇさいがよ。いや、じゅんによ。「どこに行くか判らない球をいかに制御するか。」がナックルぬ醍醐味さいが。すりにゆってぃ、空振りむゴロむフライむ意ぬままにしるさいが。ばんはよ、球速ぬ変化は、すり程重要とぅは思わんさいが。ん~、ひょっとぅしたらあよ、ありばあるだき有利かむ知りん。やしがよ、球速とぅ引き換えに、変化量を落とすぬでぃありばよ、ばんは球速ゆりむ変化量を選ぶさいがよ。
んぎに行ってぃから、ふぃじゃいに来てぃよ、更に落ちるってぃ言うぬを見した後に、んぎに行った後、更にんぎに行ってぃから、打者撃沈っちゅ~んだったりよ、落ちながら揺りる起動を取ったりよ、指先ぬ加減でぃ自由自在にしてぃくす、ナックルボール使いとぅ言えるさいがよ。とぅりあいず、揺りてぃ落ちるだきぬナックルにゃらば、上等投手だったら、2~3ヶ月みっちり練習しりば、試合でぃ使いるかむ知りんきどぅよ。やしが、すりでぃは、魔球ぬ域には達してぃうらんさいが。来るとぅ判ってぃうってぃむ打てん球。すりが魔球さいが。して、ま~に行くか判らんとぅ言わりてぃうるナックルを制御してぃくす、ナックルボールは魔球に変わるさいが。

| | コメント (0)

2016年12月19日 (月)

倭人大好き不謹慎\(^◇^)/

いや~、全くあった~むくった~む、「不謹慎」が好きってぃば。批判しりば「不謹慎」、普段着だったら「不謹慎」、とぅにかく何でぃむ「不謹慎」。そう言わりるとぅ、謝っちまうぬむ、だいずうむっしさいがよ。語彙が少無ぇからよ、プリムヌぬティ~ち覚えゆたしく「不謹慎」を繰り返す倭人。いやはや、無様さいがよ。すんなに他人を「不謹慎」呼ばわりしたいのでぃありばよ、っや~は自宅謹慎でぃむしてぃうりっ。
「不謹慎」ってぃ言わりるぬがんばゆ~ってぃよ、にゃんでぃむかんでぃむ「させて頂き」ってぃ付きゆったり、「みたいな」にゃんずぅとぅ言ったり、「良かったですか」とぅ勝手に過去ぬ事象にしたりよ。さすがは腰抜け倭人。しるくとぅがいちいち卑怯さいがよ。いよっ、卑怯者~!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2016年12月18日 (日)

全ての占いは虚偽

相変わらず、情報番組やら雑誌やらでぃ、占いが幅を効かてぃうるさが。(-_-;)
全てぃぬ占いはゆくしでぃす!
占いにゃんずにジンを使うぬは、愚ぬ骨頂さいが。すんにゃジンがあるんだったらば、わらば~た~に小遣いとぅしてくりるべき。
ラッキーポイントってぃ?すんにゃむん、ある訳無ぇさいがよ。
気分転換ぬ方法ってぃ?過去ぬ言動や行動が判るってぃ?相手ぬ性格が判るってぃ?すんにゃぬ、占いでぃむにゃんでぃむ無ぇさいがよ。
え、占いでぃ未来が予言しりるんだったらばよ、じぇったいに当たる宝くじ売場を教いれ。じぇったいに当たる馬券を教いれ。100歩譲ってぃやる。教いんでぃ、自称占い師ぬいった~が、すぬ博打でぃジンを得てぃから、無料でぃ情報を提供しれ。

| | コメント (0)

2016年12月17日 (土)

33そば

くぬ前よ、33そばに行ったさいがよ。もろチン、カツカレーを食いに、よ。\(^◇^)/昼過ぎだったきどぅよ、幸い店内は空いていゆった。(^_^)ばんはよ、コザぬ偉~い人とぅ一緒に行った、いや、連りてぃ行ってぃむらったさいが。m(_ _)mしるとぅよ、20代前半とぅ思わりる姉ぇ姉ぇとぅ兄ぃ兄ぃがうってぃからよ、兄ぃ兄ぃは、正にカツカレーを食う所だったさいがよ。結構、うぷ~うぷ。やしが、食ってぃ食えん量でぃは無ぇハズ。やしが兄ぃ兄ぃは、1/6位でぃ撃沈。(-_-;)折にブチ込んでぃ持ってぃ帰ったきどぅよ、残すんなら頼むな~。ヾ(-_-)
して、ばんたが注文ぬ時に、コザぬ偉~い人は、すぬ兄ぃ兄ぃぬカツカレーを見てぃからビビッちまいゆってぃ、500gカレーに変更。あばばばばば。ばんは初志貫徹、カツカレーさいが。店員の姉ぇ姉ぇぬ話だとぅ、カツカレーはご飯が1kgでぃ、すくにカレーと豚カツが付くぬでぃ、合計でぃ1.4kbとぅぬくとぅ。やしが、コザぬ偉~い人には、「合計で1kg。」とぅ聞くいたとぅぬくとぅ。うむむ、真相は次回確かみましょうね。
んまぁ、食い切りましたよ。やしが、カレーが少なかったさいが。お代わりでぃきるんかね~?カレーがかかってぃうらんとぅ、食い難いさいがよ。して、ご飯むカレーむ、程よい温度でぃはあったんだきどぅよ、やっぱっりよ、食い終わった時は、暑かったさいがよ。今度は、冬にやるべき。

| | コメント (0)

2016年12月16日 (金)

祝!スペースワールド閉園\(^◇^)/

いや~、ついにスペースワールドが閉園とぅ決まりゆったさいが。\(^◇^)/
にゃんでぃむ、軍事基地があるとぅよ、すぬ地域はだいず栄いてぃから、皆うっはうっはぬ大儲けらしぃからよ、早速普天間の連中を呼び寄したら良いさいがよ。(^_^)にゃんっちゅ~てぃむよ、朝鮮民主主義人民共和国む北京む、目~とぅ鼻~ぬ先だからよ、くり異常ぬ設置場所は無ぇさいがよ。加いてぃ、巨大な群間が接岸可能な港む近くにあるし、よ。
くりでぃ、じゅんに沖縄ぬ腐れ海兵隊を持ってぃ行くにゃらばよ、ばんは倭人を見直すさいが。まぁ、可能性は限り無く0に近いきどぅよ。言うだけ番長ぬ倭人た~が、どぅんな~しるか、見物だね~。

| | コメント (0)

2016年12月15日 (木)

オスプレイ墜落原因

オスプレイが墜落した原因はよ、構造上ぬ欠陥でぃは無ぇとぅ、ばんは思ってぃうるさいがよ。原因は、だいず簡単。海兵隊隊員がプリムヌだからさいがよ。
いや、軍でぃ働き腐ってぃうる人間は、ムルプリムヌだきどぅよ。やしが、プリムヌってぃ言ってぃむよ、た~ちあるさいがよ。んまずよ、倫理や道徳に欠け、反社会的な行為をしるってぃ言うプリムヌさいが。くりはよ、軍でぃ働く人間全員が対象さいが。人を殺し、物を壊してぃ賃金を得る。くんにゃぬよ、間違った行為だとぅ言うぬは、容易に判断が付くにむ関わらず気づかないか、気づいてぃうりにゃがらむ、ジンに目~が眩んでぃから、見無ぇゆうにしるとぅ言う卑怯さ。
して、た~ちめだきどぅよ、要しるに、チブルぬ善し悪しさいが。アメリカ~軍ぬチブルぬ善し悪しは、良い側から、空軍→陸軍→海軍→海兵隊ってぃ言う順番さいが。海兵隊は、1番下、即ち、1番プリムヌさいが。1+1=5と答え腐るプリムヌが、っっっっっだううるさがよ。すんなプリムヌに、航空機ぬ操縦をさしるくとぅ事態、無理っちゅ~むんさいが。幼稚園児に、Moto-GPぬオートバイを運転さしるくとぅとぅ変わらんさいがよ。操縦桿ぬ操作は愚か、ボタンを押したり上下したりするくとぅすら、まともに行えんさいが。海兵隊隊員にオスプレイを動かさしるんだったらばよ、素手でぃ運ぶくとぅ以外無理でぃす。チブルが無ぇ反面、体ぬ筋肉は発達してぃうるからよ、暴力事件を起こすと、重大な結果ににゃるさいがよ。ショーン・マイケルズが、昔たっくるさりたってぃば。すんな~だからよ、20名くらいうりば、オスプレイを100m位は運ぶハズね。
オスプレイは、CHAOSぬウィル・オスプレイだきでぃ充分さいがよ。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2016年12月14日 (水)

腐った愛称は辞めれ!凸(`_';)

侍るだか待つだか知らんきどぅよ、野球に持ち込むぬは辞みれ!凸(`_';)
未だに、プリムヌ倭人た~はよ、くぬ侍とぅか抜かす名詞に、だいず強い憧れを持ち腐ってぃうるみてぃ~だきどぅよ、あぬ社会ぬダニた~はよ、何ぬ生産手段む持たずに、刀とぅ言う武器を常時携帯してぃから、生産者から金品を奪うくとぅを生業とぅしてぃうった、チンピラさいが。して、すぬくとぅを隠し、自らぬ地位を安定さしるたみによ、士農工商何ぞとぅ言う、忌まわしいゆくしをぶち上ぎ、徹底的に全国ぬ倭人を洗脳し腐ったさいが。すぬ洗脳が、未だに続いてぃうるとぅは、いやはや、倭人とぅはにゃんとぅ哀れな民族さいがよ、ま~んてぃ~。
して、何て?日本ぬいたるところでぃよ、「先祖は(下級)武士。」ってぃ言うゆくしをブチかますゆくさ~ぬ、だいずだううるぅとぅかよ。あぬダニた~はよ、人口ぬ3%だったさいが。しゃく名に3名さいがよ。すりがよ、現在、すぬ末裔た~が日本に蔓延ってぃうる訳が無ぇさいが。小学校中学年で計算可能さいがよ。ま~んてぃプリムヌさいが。んまぁ、先祖がダニでぃむよ、現在、正しく働いてぃうりば、すりはすりでぃずみさいがよ。先祖ぬ犯した愚行は愚行とぅして、先祖とぅすぬ末裔を切り離すくとぅは可能さいがよ。
すんな~くんな~でぃよ、侍にゃんっちゅ~ぬは、糞の役にむ立たず、ただただ社会に寄生してぃうったダニた~さいが。すんな下劣な連中を示す名詞でぃある侍をよ、野球選手た~に使うんじゃ無ぇさいがよ。凸(`_';)

| | コメント (0)

2016年12月13日 (火)

腐れ司法

何が三権分立か~。結局よ、日本はアメリカ~ぬ傀儡国だからよ、宗主国にひたすら恭順を示す必要があるさいがよ。して、すぬしわ寄せをよ、有力政治家を排出していない所に押しつきるってい言う訳さいが。
すくまでぃは、見え見えだったさいがよ。やしがよ、最高裁判所、いや、司法っちゅ~所はよ、すんなくすた~ぬ圧力には屈しん所だとぅ思ってぃうったんだきどぅよ、まぁ、妄想だったさいが。結局、70年前に、財産を確保さりた百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬ尻拭いをくりからむしんとぅいかんってぃくとぅさいが。して、すぬ尻拭いはよ、何でぃか知らんきどぅよ、70年前に時間稼ぎぬ捨て石にさりた、沖縄が、うちなんちゅ~がせしらりるとぅ言うくとぅさいが。
何が民主主義か~。ちゃんちゃらうむっしさいがよ。
訳ぬ判らん遊園地むよ、ゆくしぬくしにチラつかしるだきチラつかしてぃ、とぅっとぅとぅひんぎり腐ってぃからよ。
やしがよ、すんな政府を政治家を選んだぬは、紛りむ無ぇ、プリムヌ倭人た~さいが。プリムヌに着る薬は無ぇとぅは、良くむ言いゆったむんさいがよ。はっはっは。んまぁ、せいぜい、質ぬ悪い、やな~学芸会並ぬ歌でぃむ聞いてぃ、涙だだだだしてぃうりば良いさいが。ばんたがうちなんちゅ~は、島歌やあやぐでぃ、本当ぬ芸能に勤しむからよ。

| | コメント (0)

« 2015年8月 | トップページ | 2017年1月 »