« 腐れ司法 | トップページ | オスプレイ墜落原因 »

2016年12月14日 (水)

腐った愛称は辞めれ!凸(`_';)

侍るだか待つだか知らんきどぅよ、野球に持ち込むぬは辞みれ!凸(`_';)
未だに、プリムヌ倭人た~はよ、くぬ侍とぅか抜かす名詞に、だいず強い憧れを持ち腐ってぃうるみてぃ~だきどぅよ、あぬ社会ぬダニた~はよ、何ぬ生産手段む持たずに、刀とぅ言う武器を常時携帯してぃから、生産者から金品を奪うくとぅを生業とぅしてぃうった、チンピラさいが。して、すぬくとぅを隠し、自らぬ地位を安定さしるたみによ、士農工商何ぞとぅ言う、忌まわしいゆくしをぶち上ぎ、徹底的に全国ぬ倭人を洗脳し腐ったさいが。すぬ洗脳が、未だに続いてぃうるとぅは、いやはや、倭人とぅはにゃんとぅ哀れな民族さいがよ、ま~んてぃ~。
して、何て?日本ぬいたるところでぃよ、「先祖は(下級)武士。」ってぃ言うゆくしをブチかますゆくさ~ぬ、だいずだううるぅとぅかよ。あぬダニた~はよ、人口ぬ3%だったさいが。しゃく名に3名さいがよ。すりがよ、現在、すぬ末裔た~が日本に蔓延ってぃうる訳が無ぇさいが。小学校中学年で計算可能さいがよ。ま~んてぃプリムヌさいが。んまぁ、先祖がダニでぃむよ、現在、正しく働いてぃうりば、すりはすりでぃずみさいがよ。先祖ぬ犯した愚行は愚行とぅして、先祖とぅすぬ末裔を切り離すくとぅは可能さいがよ。
すんな~くんな~でぃよ、侍にゃんっちゅ~ぬは、糞の役にむ立たず、ただただ社会に寄生してぃうったダニた~さいが。すんな下劣な連中を示す名詞でぃある侍をよ、野球選手た~に使うんじゃ無ぇさいがよ。凸(`_';)

|

« 腐れ司法 | トップページ | オスプレイ墜落原因 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 腐れ司法 | トップページ | オスプレイ墜落原因 »