« 2015年7月 | トップページ | 2016年12月 »

2015年8月

2015年8月12日 (水)

浦添濁音問題

何か~、すぬ「うら『ぞ』え」ってぃ。凸(`_';)
ローマ字でぃ記述しるとぅ、「URAZOE」さいが。え、パソコンでぃ入力してぃみれ~。凸(`_';)「うらぞえ」ってぃやってぃ、浦添ににゃんるんか~?凸(`_';)にゃる訳無ぇさいがよ。
えぇか!凸(`_';)沖縄には、「うらぞえ」にゃんっちゅ~土地は存在し無ぇさいがよ。そもそもよ、「うらぞえ」にゃんってぃよ、言い易いんか?ま~んてぃプリムヌさいが。凸(`_';)
浦添はよ、元々は、浦即ち、港を襲う、従える都ってぃ言う意味さいがよ。「うらおそい」が、「うらそえ」になり、すぬ当て字が「浦添」さいが。「そ」は、どぅんな~してぃむ.「ぞ」には変化し無ぇさいがよ。勉強しれ。凸(`_';)

| | コメント (0)

2015年8月10日 (月)

子ぴゅ~がナンパされたらしい

ちぬ~、子ぴゅ~が仕事から帰ってぃ来ゆったらばよ、だいず落ち込んでぃうったさいが。
あばっ?ぬ~しゆったか~?しるとぅ、勤務中に、知らん姉ぇ姉ぇ(おばちゃん?)からナンパさりたらしぃさいが。
まいふか~!\(^◇^)/
っっっっっだいっっっっっずうらやましぃさいがよ。して、どぅんな相手か~?しるとぅ、にゃんかよ、サングラスす~な~なぬをかきてぃうってぃから、年齢む不肖らしぃさいが。して、「仕事何時に終わるんですか?終わったら食事に行きましょう。」とぅか、「メールアドレスとLINEを教えてください。」とぅかってぃ話ににゃりゆったふ~な~。
え、食事おごってぃむらいるんだったらば、行くべきっ!o(`_';)にゃんでぃ行かんかね~。o(`_';)いや、実は、上手なぬかむ知りんだぬに~。上手だったら、多少ぬ容姿にはみ~を瞑るべきっ。
して、何て?身長は?あばっ?150cmちょいってぃ?(-_-;)すりはダミさいが。いっくら上手だったとぅしてぃむ、すりはダミさいが。んまぁ、上手かどうか知らんきどぅよ。
「身長云々は関係無いでしょ!」ってぃ、子ぴゅ~はわじってぃうったきどぅよ、何言ってぃるか~!o(`_';)身長が全てさいが。大いに関係あるさいが。
はぁ~、ばんむ、た~かナンパしてぃくりんかね~。

| | コメント (0)

2015年8月 9日 (日)

ふくちんが消えた

あがい、うらんね~ってぃ思ってぃうったらばよ、2軍にばんみかさりてぃうったさいが。(>_<;)
ふくち~~~~~ん!(>o<;)
え、石田にゃんかゆり、ふくちんを使うべき。o(`_';)中畑ぬ、フラ~!(>o<;)
こうにゃったらばよ、2軍でぃばんみかしまくってぃから、早急に1軍復帰をしてぃ欲しいさいが。じゃ無ぇとぅよ、インタビューした大平山人がとぅるばってぃしまうさいが。
待っちょんど~、ふくちん。わいど~、ふくちん。

| | コメント (0)

2015年8月 8日 (土)

午後の紅茶

午後ぬ紅茶ぬ宣伝を観ゆったんだきどぅよ、何かくりは~!(@_@;)っっっっっだいっっっっっずん~ずぎ~な姉ぇ姉ぇが出てぃうるさいが。(>_<;)
え、仮にむ、口に入りる物さいが。にむ関わらず、何でぃか~?意味くじ判らんにむ、程があるさいが。芸能事務所ぬゴリ押しか~?いんや~、久々に、く~んにゃ生き物を観たさいがよ。ひょっとぅしてぃ、今ぬ倭人た~は、く~んにゃ容姿が好みなぬかね~?
いやはや、ぶったまぎたさいが。

| | コメント (0)

2015年8月 7日 (金)

今週も漂流

あがい、今週ぬ漂流ラジオは、客ぬ話に沿った内容でぃ無ぇとぅ、読まりんかったみて~さいが。
まぁ、今週はよ、ばんは定刻には聞けんかったからよ、事前に送ってぃうったんだきどぅよ。
先週でぃ、上門みきぬ舞台が終わりゆったからよ、来週に期待さいが。

| | コメント (0)

2015年8月 6日 (木)

飛び出した先は楽園だった

うひょひょ、しがみついてうったら、様々な物が見えんさいが。ひゅひゅっとぅよ、行ってぃ見ゆったらばよ、すくはだいず良いあんべ~ぬ所だったさいが。しばらくばんみかしてぃ、確信したさいがよ。v(^_^)
んまぁ、すりずり、一長一短だきどぅよ。唯一にしてぃ、最大ぬ魅力が費いゆったぬはだいず残念だきどぅよ、んまぁ、すりは他でぃ補うべき。
いちゅんど~。\(^_^)

| | コメント (0)

2015年8月 5日 (水)

平田は、いらない。ふくちんを使え。o(`_';)

やっぱり中畑はフラ~さいが。いや、昔っからだきどぅよ。
ふくちんを使えば良いさいが。今日だってぃよ、平田にゃんずを使わずに、ふくちんを使ってぃうりば、楽に勝てぃてぃうった試合さいがよ。にゃんむ難しいくとぅは無ぇさいがよ。審判に、「投手交替。ふくちん。」ってぃ言うだきさいが。すぬ後は、エレラを使おうが、山崎を使おうが、すんにゃぬ自由さいが。んまずは、ふくちん。何はさてぃ置きふくちん。
勝ち試合でぃふくちんを使わずしてぃ、3位以内は無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2015年8月 4日 (火)

茶番が大好きな倭人政府

飛んだ茶番さいが。まぁ、筋書きを書き腐ったぬは、宗主国でぃあるアメリカ~でぃあるぬむ見え見えだきどぅよ。すりに盲目的に従う倭人政府は、相変わらず無様さいがよ。
え、要しるに、「話し合いを持った。」っちゅ~くとぅを言いたいだきにゃんだハズ。ただただすりだきぬたみに、大騒ぎしるぬはよ、沖縄でぃ事件を起こしまくってぃうるアメリカ~軍ぬ親分が考えそうなくとぅさいがよ。
まぁ、せいぜい「普天間」ぬ発音でぃむ、11日までぃ練習しれ。きっとぅいった~はよ、「ふんま」ってぃほざくんだハズ。「ふてん」ってぃ正しく発音でぃきるゆぅに寝る間む惜しんでぃ練習しれ。え、すりかよ、いった~が神とぅ崇みるアメリカ~よろしく、「ふて~ま」ってぃ言うぬむ、宗主国を喜ばしるかむ知りんさいが。すぬ時は、「おき~わの皆さん。」ってぃ言えよ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年8月 3日 (月)

第97回全国高等学校野球選手権大会、興南の初戦決定

興南が見事に1回戦を突破しゆったさいがよ~!\(^◇^)/
まいふか~。(^o^)
不戦勝さいがよ~~~~~。(^_^;)
すんにゃ訳でぃ、ばんたが興南は2回戦から登場さいが。して、初戦ぬ相手は、鳥取県代表ぬ、石見智萃館ってぃ。「いわみちすいかん」ってぃ、1発でぃは読めんさいがよ。(^_^;)ばんは最初、どぅくぬくとぅかじぇんじぇん判らんかったんだきどぅよ、江の川ってぃ。あばっ、名前が替わったんだね~。ヾ(^_^)
して、石見智萃館だきどぅよ、んも~くりは圧倒的に打撃でぃ勝ち上がってぃ来ゆった所さいが。o(`_';)10点取らりゆってぃむ、13点取ってぃ勝つ。すんな~野球さいが。付け入る隙は明白さいが。すりは投手力。沖縄ぬ強豪を内崩してぃ来ゆった興南ぬ各打者にしてぃみりば、楽に内崩すくとぅぬでぃきる投手しかうらんさいが。やしがよ、油断とぅ過信が大敵さいが。o(`_';)更に、比屋根君ぬ調子さいが。にゃんっちゅ~てぃむ相手は強力打線だからよ。
いずりにしる、ばんは興南ぬ勝利しか考いてぃうらんさいがよ。
わいど~、興南!\(^◇^)/

| | コメント (1)

2015年8月 2日 (日)

クイズ番組に見るプリムヌの行動

一目瞭然さいが。ひたすら、狂ったくとぅを連呼しる。連呼してぃうりば、すぬ内当たるかむ知りんとぅ、くりまたプリッタくとぅを考えるプリムヌが、「連呼しれ!」とぅ、プリムヌに支持しる。は~っはっはっはっはっは。(^◇^)プリムヌぬ支持にプリムヌが従ってぃから、正しい結果が出る道理が無ぇさいがよ。「無知の知」からむほど遠いプリッた行為。大体よ.回答を導き出しにゃがら、連呼する等とぅ、た~ちぬくとぅがでぃきるとぅ思ってぃうる所が、ま~んてぃプリムヌさいが。すりがでぃきんから、いった~はプリムヌさいがよ。筆記試験む然り。考いるくとぅを放棄し、にゃんか訳ぬ判らんくとぅを書く。とぅにかく書く。あった~はよ、回答しにゅりむ、プリったくとぅを書く方が、「格好良い」とぅ思ってぃうるさいが。
して、プリッたばかむぬた~が、くりを真似しる。いやはや、倭人ならでぃはぬ狂騒劇さいが。
クイズ番組でぃ、」た~が早く指摘しるんか、楽しみさいがよ。

| | コメント (0)

2015年8月 1日 (土)

久々の風邪(>_<;)

久々に風邪を引きゆった~。(>_<;)
ばんに移しゆったぬは、た~やが。(T^T)
関節やみ~。
だり~。
熱なぬか、気温なぬか判らんきどぅ、げれんげれん。
投球練習してぃから、汗かいてぃ、治すべき?
素振りしてぃから、汗かいてぃ、治すべき?
姉ぇ姉ぇとぅ、あ~んなくとぅやく~んなくとうをしてぃから、汗かいてぃ、治すべき?
色々プリッたくとぅを考いてぃうったきどぅよ、薬飲んだら治りゆった。v(^_^)上等。\(^◇^)/
やしが、ゾロはダミ。o(`_';)

| | コメント (0)

« 2015年7月 | トップページ | 2016年12月 »