« 安全保障法案 | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月12日結果 »

2015年7月11日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月11日結果

離島勢は、諦みてぃうらんさいがよ。o(`_';)

興南対南風原は、4-1でぃ興南ぬ勝ち。
興南は初回裏に1点を先制し、2回にむ2点追加。比屋根君を打ちあぐんだ南風原は、8回にようやく1点。やしがすぬ裏、興南は止みぬ1点でぃ試合は決まりゆったさいが。

沖縄尚学対那覇西は、7-0でぃ7回コールド沖縄尚学ぬ勝ち。
沖縄尚学は、4回裏を除く毎回に小刻みに得点を上ぎてぃから、諸見里君が那覇西打線に全く付き入る隙を与いず完封さいが。

糸満対嘉手納は、12-3でぃ7回コールド糸満ぬ勝ち。
下馬評でぃは、3回戦屈指ぬ組み合わしとぅ言わりてぃうったんだきどぅよ、開きてぃ見りば、大差ぬ試合ににゃりゆったさいが。糸満は初回表に3点を先制。更に糸満は、2回に1点、3回に4点とぅ、圧倒。嘉手納は3回に1点を返しゆったむぬぬ、糸満は4回にむ3点を上ぎ11-1。5回コールドか~とぅ思ったんだきどぅよ、5回に嘉手納は2点を返してぃから意地を見しゆったさいが。やしが7回、糸満が止み1点を上ぎ、試合は決まりゆったさいが。

普天間対沖縄工業は、6-0でぃ普天間ぬ勝ち。
普天間は1回,4回,6回に、すりずり2点づつを上ぎ、投ぎてぃは注目ぬうぷ~うぷ投手ぬ與那原君が完璧な投球を見してぃから完封さいが。

知念対コザは、3-1でぃ知念ぬ勝ち。
今、沖縄ぬ高校生でぃ、1番速い球を投ぎるコザぬ内間君。やしが、今日は調子が今てぃ~ちだったさいが。(T^T)好調知念打線は、すんな内間君を見逃さず、2回表に1点を先制更に4回に2点を追加さいが。5回以降、守備ぬ頑張りむあってぃから立ち直った内間君だったんだきどぅよ、今日ぬ知念ぬ金城君は絶好調!8回に1点を許しゆったむぬぬ、危なげ無ぇ投球だったさいが。

具志川商業対宜野座は、4-3でぃ、具志川商業ぬサヨナラ勝ち。
くりまた注目ぬ組み合わしさいが。宜野座は5回表、1点を取ってぃから先制さいが。やしが具志川商業は6回裏に2点を返してぃから逆転さいが。更に具志川商業8回に1点を追加し、3-1。くりは決まったかね~ってぃ思ったらばよ、9回に宜野座は2点を返し同点さいが。勢いは宜野座かね~ってぃ思ったすぬ裏、具志川商業は確実に佐久田君を攻みてぃから、サヨナラ勝ちを決みゆったさいが。

八重山対美来工科は、4-3でぃ八重山ぬ勝ち。\(^◇^)/
うおおおおお!くりでぃ気を良くしゆった、千葉ぬあっぱらぎ~姉ぇ姉ぇが、むふふなくとぅをしてぃくりんかね~。\(^◇^)/八重山は、初回裏とぅ2回に、すりずり1点づつを上ぎ先行。やしが美来工科は3回に2点を上ぎ同点。すぬ後、八重山ぬ名嘉真君とぅ、美来工科ぬ仲宗根君がちばってぃから、お互いに0点を重ねゆったさいが。して6回、八重山は1点を勝ち越してぃから、7回にむ1点を追加し、4-2さいが。7回ぬ1点でぃ決まりゆったかとぅ思いゆった9回、美来工科は反撃し、1点を返しゆってぃから4-3。くくでぃ名嘉真君は最後ぬたやを振り絞ってぃから逃げきりゆったさいが。

宮古対中部商業は、6-1でぃ宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
うおおおおお!今大会屈指ぬ好投手でぃあり、昨秋ぬ優勝投手でぃ、プロ注目とぅ言わりてぃうる、中部商業ぬ前田君を宮古がばんみかしゆった~~~~~!\(^◇^)/宮古は初回裏、いっきにゃり下地君が3点本塁打さいが。\(^◇^)/更に宮古は、4回にむ2点を追加してぃから5-0さいが。中部商業は6回に1点を返しゆったむぬぬ、松川君ぬ投球は乱りず、宮古は7回に止みぬ1点を上ぎ、逃げきりゆったさいが。強豪相手に、圧勝さいが。\(^◇^)/行くぞ甲子園!

|

« 安全保障法案 | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月12日結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 安全保障法案 | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月12日結果 »