« ゆくし政府 | トップページ | 来たぞふくちん! »

2015年7月14日 (火)

好みの違いは明白

子ぴゅ~の彼女が遊びに来ゆったさいがよ。
ぼい~~~~~ん!(^_^;)
あがい、確かに、っや~はぐま~な頃から、ボインな姉ぇ姉ぇが好きだったね~。うむ~。(^_^;)して、身長は、たぶん160cm未満さいが。うむ~。(^_^;)
いや、別に、すぬ姉ぇ姉ぇをばんはどうこうぢようってぃ言う気は、くりっぽっちむ無ぇんだきどぅよ、親子でぃくり程好みが違うとぅはよ。天敵む気付いててぃから、「あんたの好みと、全然違うね。」ってぃ言うてぃうったさいが。(^_^;)さすがは天敵!(^_^;)
問題はよ、すぬ彼女ぬ友達に、うぷ~うぷにゃ姉ぇ姉ぇがいるぬかむ知りんってぃ言うくとぅさいが。にゃんとぅか気に入りてぃから、紹介してぃむらうべきね。

|

« ゆくし政府 | トップページ | 来たぞふくちん! »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ゆくし政府 | トップページ | 来たぞふくちん! »