« 見事な狂いっ振りと後出しじゃんけん | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月19日結果 »

2015年7月18日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月18日結果

準決勝さいがよ~。(^_^)

興南対沖縄尚学は、3-1でぃ興南ぬ勝ち。
興南は比屋根君、沖縄尚学は諸見里君っちゅ~、2名ぬ2年生左腕が先発さいが。比屋根君は、3者凡退ぬ上々ぬ立ち上がり。すぬ裏興南は、1死後、仲君が右前安打。2死後、喜納君が左前安打でぃ1・3塁。して、5番具志堅君が右中間2点適時打2塁打でぃ2点を先制さいが。更に興南は、石川君が1塁へだいずたやな当たり放つとぅ、失策を誘ってぃから3点めさいが。くぬまま、圧倒的な試合ににゃるかね~ってぃ思ったんだきどぅよ、すぬ後諸見里君が立ち直ってぃから興南打線を散発に抑いゆった。沖縄尚学は6回、四球でぃ出よった与那覇君を松元君が適時打でぃ返してぃから、1点さいが。やしが、比屋根君はくくでぃむ崩れず、8回には、疲りぬ見える諸見里君に変わってぃ、背番号1ぬ神里君を投入。最終回、沖縄尚学は安打とぅ四球でぃ2死2・3塁にしるむぬぬ、比屋根君は得点を許さずに、初回に上ぎゆった3点を守り切ってぃから、逃げきりゆったさいが。

糸満対宮古は、7-2でぃ糸満ぬ勝ち。(T^T)
あがい~。(T^T)負きゆった~。(T^T)
糸満は初回表、1死後に中越2塁打でぃ出ゆった岡田君を3番ぬ池間君が左前安打でぃ返してぃ1点を先制。更に糸満は、2死後に太田君,金城君ぬ安打でぃ1点を追加。糸満ぬ先発金城君は好調。4回までぃ、宮古打線を完全に抑いゆった。糸満は3回、2死3塁でぃ太田君が左前に運んでぃから1点を追加し3-0。更に糸満は4回、四球や安打でぃ、3点を追加。くくでぃ、今までぃ宮古ぬマウンドを1名でぃ守ってぃ来ゆった松川君が降板。(T^T)替わった平山君を大城君がばんみかしてぃ、1点を追加してぃから、7-0さいが。5回、宮古は四球とぅ安打でぃ無死1・2塁。更に、6番ぬ笠原君が死球でぃ無死満塁。くくでぃ、7番ぬ下地君が右前へ持ってぃ行ってぃから、1点を返しゆった。やしがよ、すぬ後が続かずに、1点止まり。(T^T)6回、糸満は明日ぬ試合に備いてぃから、金城君を右翼に廻してぃ、平安君を登板。ばたふさった宮古は、四死球でぃ2死1・3塁にし、6番笠原君が右前安打でぃ1点追加。やしが、後が続かず。(T^T)宮古は8回、3番手ぬ背番号11ぬ下地君を投入。9回、糸満ぬ無死2塁ぬ危機を乗り切った宮古だったんだきどぅよ、すぬ裏3名でぃ終わってぃから、試合終了さいが。(T^T)

はぁ~。(-。-;)宮古から、甲子園へぬ道は遠いさいが。
いよいよ明日、代表が決まるさいがよ。糸満む興南む、わいど~!\(^◇^)/

|

« 見事な狂いっ振りと後出しじゃんけん | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月19日結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 見事な狂いっ振りと後出しじゃんけん | トップページ | 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月19日結果 »