« 調布の飛行機墜落事故 | トップページ | 水出しコーヒー »

2015年7月27日 (月)

打席でバット遊び

打席に入る時に、バット振り回してぃから遊んでぃうったプリムヌが、たっくるさりまくってぃうるってぃよ。はっさ、当然さいがよ。まぁ、くりから一生、っや~はプリムヌぬ看板を背負ってぃ生きるべき。親ぬ躾けが、くんな~プリムヌを育てぃ腐ったんだろうきどぅよ。自業自得さいが。学校にむ血縁にむ迷惑かきてぃから、事ぬ重大さに気付いてぃ後悔しれ。
白球を追いたくてぃむ追えずに、戦争とぅ言う明目ぬジン儲きに犠牲になってぃしまった、数多ぬ球児ぬ皆さん。大変申し訳ないです。m(_ _)m皆さんが願い、築いてぃくださった野球に泥を塗ってぃしまい、現在生きてぃうる野球好きとぅしてぃは、謝罪ぬ言葉しかありません。さぞかし、ぐす~でぃ無念な思いをなさってぃうるくとぅでぃしょう。今後、くぬゆぅな蛮行が2度とぅ起こらんゆぅに、何とぅかがんばりましょうね。

|

« 調布の飛行機墜落事故 | トップページ | 水出しコーヒー »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 調布の飛行機墜落事故 | トップページ | 水出しコーヒー »