« 3球三振 | トップページ | 安全保障法案 »

2015年7月 9日 (木)

下劣な見栄、新国立競技場

え、いった~がチブルぬ上がらん白人た~へぬ見栄ぬたみによ、あ~んにゃうむくんね~競技場作ろうとぅしてぃから、すぬ建設費用をばんたが納税者にじんかめ~しるってぃかい。凸(`_';)バカこくでぃ無ぇぞ!凸(`_';)
んまずは、3000億円だきどぅよ、くんにゃぬ簡単さいが。お茶の子さいさい、朝立ち.....朝飯前さいが。軍ぬ、戦闘機やらミサイルぬ購入を辞みてぃよ、戦闘機や軍艦や軍事車両を動かさんゆぅにしてぃから、燃料費を浮かす。して、軍人を解雇してぃから、人件費を浮かす。うりっ、すぐ~に何兆円む年収でぃきるさいがよ。ま~んてぃプリムヌさいが。くんにゃぬ、義務教育を終了した人間だったら、た~でぃむ思いつくさいが。いった~自由民主党は、アメリカ~ぬ犬だから、気付かんプリムヌむ、気付いてぃうる卑怯者む、言えんぬだろうきどぅよ。
いや、そもそもよ、オリンピックにゃんずとぅ言う、うむくんね~腐れ運動会は、今からでぃむ良いから、辞退しれ。まぁ、TPPゆりは、貢献度はあるんだきどぅよ、すりでぃむ、無意味な運動会さいが。観客無視ぬ競技会にゃんず、糞ぬ役にむ立たんさいがよ。どうしてぃむやりて~んだったらばよ、税金使わずに、やりて~やつらぬ小遣いでぃしれ。
オリンピック反対!辞退しれ!

|

« 3球三振 | トップページ | 安全保障法案 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 3球三振 | トップページ | 安全保障法案 »