« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月11日結果 | トップページ | ゆくし政府 »

2015年7月12日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月12日結果

悲喜こもごもさいが。

興南対八重山は、3-0でぃ興南ぬ勝ち。
興南ぬ比屋根君、八重山ぬ名嘉真君、両エースががっぷり四つに組んださいが。いや、押してぃうったぬは、明らかに八重山だったさいが。やしがよ、すくは比屋根君、安打は許すむぬぬ、本塁は踏ましんかった。して6回裏、1死2・3塁ににゃりゆった所でぃ、クソ雨でぃ中断さいが。はっさ、くぬ中断は、どぅっちに有利ににゃるかね~。再開後、にゃんとぅ暴投でぃ興南は先取点を上ぎゆったさいが。更に興南は、7回とぅ8回にむ、すりずり1点づつを取ってぃよ、中断中に休憩がでぃきゆったぬか、再開後は比屋根君全開!八重山打線を沈黙さしゆった。あがい、くくでぃ八重山が勝ったらばよ、千葉ぬあっぱらぎ~姉ぇ姉ぇとぅぬむふふぬ可能性が、更に上がったんだぬに~。(T^T)

糸満対知念は、8-4でぃ糸満ぬ勝ち。
糸満は初回表、2本ぬ適時打でぃ2点を先制さいが。うむむ、くぬ試合む糸満はロケットスタートか~?やしが知念は、小刻みな継投でぃ、2回以降、糸満打線に得点を与いんかった。して5回、知念打線爆発!連打でぃ4点を取ってぃから、試合をひっくり返しゆった。知念応援席爆発!6回、ようやく糸満打線が目覚みてぃから、平安君ぬ適時打でぃ1点を返してぃ1点差さいが。して8回、ついに糸満打線爆発!適時打,スクイズ,犠牲飛球,適時打でぃ一挙に4点を奪取。更に糸満は9回、スクイズでぃダメ押しぬ1点を取ってぃから、すぬ裏を抑いてぃ逃げきりゆったさいが。

沖縄尚学対普天間は、4-3でぃ沖縄尚学ぬサヨナラ勝ち。
初回、沖縄尚学神里君、普天間與那原君共に、制球が定まらんかったきどぅよ、0点に抑いゆった。やしが2回、與那原君が左翼に!(@_@;)あっがいたんでぃ~!(@_@;)ぬ.....ぬ~しよった?普天間ぬ2番手は、下手投げぬ知念君。普天間は3回、先頭ぬ高良君がバント安打。続いてぃ強行し3塁ゴロ。くりを2塁に送球しるとぅ、2塁手がポロリ。くくでぃ、失策した選手を速攻交替!(@_@;)あがい~。普天間はくくでぃ、適時打を続きてぃから、3点を先制さいが。沖縄尚学は4回、犠牲飛球でぃ1点を返してぃから、5回とぅ6回に、長打絡みでぃ1点づつ返し同点さいが。7回に、北谷球場むクソ雨でぃ中断さいが。再開後ぬ7回裏、再び與那原君が登板!うおおおおお!(@_@;)沖縄尚学は替わった諸見里君が普天間打線を必死に抑いゆった。して最終回、沖縄尚学は安打でぃ1死1・2塁。くくでぃ神里君ぬ当たりは3遊間へ強烈に飛び、3塁手ぬグラブをばんみかす!2塁勝者生還。サヨナラさいが。

宮古対具志川商業は、4-0でぃ宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
まいふか~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
ぷからす~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
宮古は3回表、4番狩俣君ぬ左前安打でぃ1点を先制さいが。更に宮古は続く4回、満塁でぃ2番下地君が風にむ乗った打球でぃ左中間をばんみかし、2点を追加さいが。更に宮古は、続く池間君ぬ犠牲飛球でぃ4点め。宮古ぬ先発松川君は、今日む抜群ぬ安定感さいが。剛速球ゆりは、丁寧に投ぎ、具志川商業打線に付き入る隙をじぇんっっっっっじぇん与いんってぃば。(^o^)すぬまま宮古が逃げきりゆったさいが。

離島勢最後砦とぅにゃりゆった宮古。正直、松川君に続く投手に不安はあるむぬぬ、くくまでぃ来ちまったらば、すんにゃくとぅ言ってぃうらりんさいがよ。o(`_';)
宮古から甲子園へ!わいど~!\(^◇^)/

|

« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月11日結果 | トップページ | ゆくし政府 »

コメント

宮古がんばれーーーー!

八重山が勝っても何もありませんよ?www

投稿: 妙美丸 | 2015年7月13日 (月) 08時47分

妙美丸さん、こんにちは~。ヾ(^_^)
うむむ、妙美丸さんとは、何も無いかも知れませんが、千葉ぬあっぱらぎ~姉ぇ姉ぇは太っ腹なので、8強入りの祝賀会を開催してくださり、きっとむふふなこともしてくれるんだハズ。\(^◇^)/

投稿: ぴゅ~ | 2015年7月13日 (月) 22時39分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月11日結果 | トップページ | ゆくし政府 »