« 大日本両国大会 | トップページ | 石田じゃ無くふくちんを先発さしれ!o(`_';) »

2015年7月21日 (火)

ふくちん炎上

いや~、今日ぬふくちんは、入団以来、最大ぬ炎上だったさいが。んまぁ、あぬ勢いは止みらりんかい。やしがよ、四死球がてぃちだったってぃ言うぬが、明日につながる~とぅ、ばんは思うさいがよ。だからくす、中畑む最後までぃ投ぎさしたとぅ、ばんは思いたいさいが。
すりによ、ふくちんだったらばよ、炎上してぃむ何でぃむ、1軍でぃ投ぎるってぃ言うぬが、今ぬ目標だハズ。すりは、去年言ってぃうったくとぅとぅ、全く変わらんさいが。まずは経験を積むくとぅさいが。すりには、今ぬ敗戦処理は、最適な場所だハズ。くくでぃ、じっくり、まぁ、あんまりじっくりむしてぃうらんぬだきどぅよ、先発に向きてぃ、着々とぅ足固めさいが。
わいど~、ふくちん!

|

« 大日本両国大会 | トップページ | 石田じゃ無くふくちんを先発さしれ!o(`_';) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 大日本両国大会 | トップページ | 石田じゃ無くふくちんを先発さしれ!o(`_';) »