« ふくちん炎上 | トップページ | 蝉 »

2015年7月22日 (水)

石田じゃ無くふくちんを先発さしれ!o(`_';)

た~がどぅんな~見たってぃよ、ふくちんぬ方が太って.....じゃ無くてぃよ、ふくちんぬ方が、ずっみな投手さいが。すぬ球、すぬ人間性.....石田とぅは話したくとぅ無ぇきどぅよ。(^_^;)まぁ、監督が中畑だからよ、すくいら辺ぬくとぅは理解でぃきんかむ知りんきどぅよ。
えぇい、100歩譲ってぃからよ、今日ぬ試合は、ふくちんを投ぎさしるべき。確かに、ちぬ~げれんげれんにたっくるさりたきどぅよ、だからくす、今日は気合が入ってぃうったハズ。すりむ判らんとぅは、いやはや。
診てぃうりよ、石田。o(`_';)半月後には、ふくちんが、っや~ぬ位置にうるからよ。o(`_';).....たぶん、よ。(^_^;)

|

« ふくちん炎上 | トップページ | 蝉 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ふくちん炎上 | トップページ | 蝉 »