« 2015年6月 | トップページ | 2015年8月 »

2015年7月

2015年7月31日 (金)

0は何倍しても0

にゃんか、やってぃうったみた~さいが。
要しるによ、クソ負きしてぃうったアジア太平洋侵略戦争に、起死回生を図るにゃんずとぅ言う、噴飯物ぬ妄想は、何倍してぃむ可能性は0ってぃ言う意味さいが。うんうん、すりなら判るさいがよ。
しっかしよ、今でぃむそうだきどぅよ、倭人っちゅ~ぬは、洗脳さり易い民族さいが。楽勝。アメリカ~は、良い傀儡国を持ったむんさいがよ。

| | コメント (0)

2015年7月30日 (木)

勝ち試合にふくちんを使うべきo(`_';)

え、中畑!o(`_';)にゃんでぃふくちんを負け試合にしか使わんぬか~。o(`_';)
田中何ぞを使うゆりむ、ず~っとぅ有意義さいが。にゃんっちゅ~てぃむ、沖縄でぃぬ視聴率が上がりまくり。.....たぶん、よ。
やしがよ、上位を目指すぬでぃありばよ、ふくちんを先発でぃ使うべき。石田でぃは無く、ふくちんさいがよ。
敗戦処理ぬふくちんは、もう終わりさいが。

| | コメント (0)

2015年7月29日 (水)

強烈!

今日よ、ラーメンWalkerTV2を観たらよ、んも~、とぅんでぃむ無ぇ生き物が映ってぃうったさいが。(@_@;)ばんはよ、ランチパックぬ宣伝に出腐ってぃうる生き物が、最近1番ぬん~ずぎ~だとぅ思ってぃうったさいが。やしがよ、今日ぬ生き物は、すんなむんじゃ無ぇさいが。(@_@;)ほえほえ、ぶったまぎ~!え、くぬ世に、く~んなん~ずぎ~がうったんか?いや、少なくとぅむよ、テレビでぃ映してぃはいけまひけん!(>_<;)し~ぶんに、すりが、食事を扱う番組さいがよ。だううるん~ずぎ~ぬ中ぬ1名かむ知りん。やしがよ、あぬん~ずぎ~さは、軍.....群を抜いてぃうるさいが。真夏にむ関わらず、鳥肌が立ちゆった。でぃきりばよ、違う所が立ってぃ欲しかったきどぅよ。暑さむ吹き飛ぶ、ん~ずぎ~。くく最近、1番ぬ衝撃映像だったさいが。え、ひゅっとぅしたらよ、あぬ集団には、今日ぬ生き物を越いるん~ずぎ~がうるんか?知らんきどぅよ。くんな~だったらば、すりは即ち改造してぃうらん証拠かむ知りんきどぅよ。
しっかし、何でぃむありかい。(^_^;)あぬ生き物をテレビに出すぬは、明らかに一線を越いてぃしまってぃうるとぅ思うさいがよ。(T^T)
とぅにかくうどぅるいたさいが。

| | コメント (0)

2015年7月28日 (火)

水出しコーヒー

いや~、夏とぅ言ったら水出しコーヒーさいがよ。(^o^)
熱~熱に入りゆったコーヒーに氷をブチ込んだぬでぃは無く、水でぃ入りゆったコーヒー。にゃんっちゅ~てぃむ、かじゃ~が違うさいがよ。v(^_^)
作るぬに1時間ちょいかかるきどぅよ、放ってぃうきば良いから楽さいがよ。水出しコーヒーを飲ましてぃうりば、天敵ぬ機嫌が上等だからよ、たっくるさりるくとぅむ無ぇさいが。(^_^)
夜、眠る前に作ってぃ、朝出かきる前に作る。上等。

| | コメント (1)

2015年7月27日 (月)

打席でバット遊び

打席に入る時に、バット振り回してぃから遊んでぃうったプリムヌが、たっくるさりまくってぃうるってぃよ。はっさ、当然さいがよ。まぁ、くりから一生、っや~はプリムヌぬ看板を背負ってぃ生きるべき。親ぬ躾けが、くんな~プリムヌを育てぃ腐ったんだろうきどぅよ。自業自得さいが。学校にむ血縁にむ迷惑かきてぃから、事ぬ重大さに気付いてぃ後悔しれ。
白球を追いたくてぃむ追えずに、戦争とぅ言う明目ぬジン儲きに犠牲になってぃしまった、数多ぬ球児ぬ皆さん。大変申し訳ないです。m(_ _)m皆さんが願い、築いてぃくださった野球に泥を塗ってぃしまい、現在生きてぃうる野球好きとぅしてぃは、謝罪ぬ言葉しかありません。さぞかし、ぐす~でぃ無念な思いをなさってぃうるくとぅでぃしょう。今後、くぬゆぅな蛮行が2度とぅ起こらんゆぅに、何とぅかがんばりましょうね。

| | コメント (0)

2015年7月26日 (日)

調布の飛行機墜落事故

だいず悲惨な事故さいが。
やしがよ、きっとぅよ、普天間(「ま」を強調)に住んでぃうる人た~ぬくとぅをよ、「普天間基地が先にあって、後から来た連中には、危険云々を言う資格は無い。」にゃんずとぅ、下劣な戯言を言ってぃうるプリムヌた~は、今回ぬ事故についてぃむ、したり顔でぃ、巻き添え事故を食らった人が悪いとぅ言うんだハズね。いや~、驚いた狂いっ振りさいが。正に狂気。軍を支持しるプリムヌた~には、投与しる薬は無ぇさいが。さすがは下劣倭人。世界ぬ恥さいが。

| | コメント (0)

2015年7月25日 (土)

ハルク・ホーガンWWE解雇

ハルク・ホーガンが、WWEを解雇さりてってぃよ。(@_@;)
うむっ。くりでぃ、来年ぬ1月4日ぬ東京ドームに来る支障は無くなりゆったさいがよ。観たい組み合わしはだうあるんだきどぅよ、矢野にちばってぃ欲しいさいが。コーナーマット外してぃ、チブルから血ぃご~ご~さしてぃ金的。ずみっ!\(^◇^)/ハルカマニア真っ青さいが。やしが、うっかり勝ってぃしまってぃは一大事だからよ、平澤とぅキャプテン対決かい。(^_^;)じぇんじぇんうむくんね~きどぅよ、まぁ、ハルク・ホーガンが観らりるだきでぃむ良しとぅしんとぅいかんさいがよ。

| | コメント (0)

2015年7月24日 (金)

暴走の果て

いやはや、自由民主党ぬ親分は、常軌を逸してうるさいが。いや、別にちぬ~きゅ~始まったくとぅでぃは無ぇんだきどぅよ。今回ぬ答弁は、また格別さいが。明らかに異常。しっくりとぅ来る病名が思い浮かばんきどぅよ、んまぁ、精神疾患でぃあるくとぅには間違い無ぇさいがよ。して、治療不能さいが。
あ~んにゃプリムヌた~に、国政を委ねてぃしまいゆった、ばんたが責任は重大さいが。暴走を止みる手段はてぃ~ちさいが。選挙でぃ、あった~を選ばんくとぅさいがよ。倭人には理解でぃきんかむ知りんきどぅよ。しっかしよ、アメリカ~む、くんにゃに自分た~ぬ犬が従順だとぅは思わんかったハズね。GHQに感謝しれ。

| | コメント (0)

2015年7月23日 (木)

裏ぬプリムヌ一家が、蝉を捕まい腐ったらしく、虫かごにブチ込んでぃから、だいずやがまさぬ。
んまぁ、蝉は羽化しゆってぃから、6日位しか生きんしよ、虫かごにブチ込んでぃうったら、1~2日ぬ寿命でぃから、すぐ~にしずかににゃるハズ。夜中は鳴かんから、まぁ、良いきどぅよ。
やしが、ま~んてぃプリムヌさいが。

| | コメント (0)

2015年7月22日 (水)

石田じゃ無くふくちんを先発さしれ!o(`_';)

た~がどぅんな~見たってぃよ、ふくちんぬ方が太って.....じゃ無くてぃよ、ふくちんぬ方が、ずっみな投手さいが。すぬ球、すぬ人間性.....石田とぅは話したくとぅ無ぇきどぅよ。(^_^;)まぁ、監督が中畑だからよ、すくいら辺ぬくとぅは理解でぃきんかむ知りんきどぅよ。
えぇい、100歩譲ってぃからよ、今日ぬ試合は、ふくちんを投ぎさしるべき。確かに、ちぬ~げれんげれんにたっくるさりたきどぅよ、だからくす、今日は気合が入ってぃうったハズ。すりむ判らんとぅは、いやはや。
診てぃうりよ、石田。o(`_';)半月後には、ふくちんが、っや~ぬ位置にうるからよ。o(`_';).....たぶん、よ。(^_^;)

| | コメント (0)

2015年7月21日 (火)

ふくちん炎上

いや~、今日ぬふくちんは、入団以来、最大ぬ炎上だったさいが。んまぁ、あぬ勢いは止みらりんかい。やしがよ、四死球がてぃちだったってぃ言うぬが、明日につながる~とぅ、ばんは思うさいがよ。だからくす、中畑む最後までぃ投ぎさしたとぅ、ばんは思いたいさいが。
すりによ、ふくちんだったらばよ、炎上してぃむ何でぃむ、1軍でぃ投ぎるってぃ言うぬが、今ぬ目標だハズ。すりは、去年言ってぃうったくとぅとぅ、全く変わらんさいが。まずは経験を積むくとぅさいが。すりには、今ぬ敗戦処理は、最適な場所だハズ。くくでぃ、じっくり、まぁ、あんまりじっくりむしてぃうらんぬだきどぅよ、先発に向きてぃ、着々とぅ足固めさいが。
わいど~、ふくちん!

| | コメント (0)

2015年7月20日 (月)

大日本両国大会

ずみっ!\(^◇^)/
いんや~、すんばらすぃ~興行だったさいが。(^_^)
プリムヌ政治家ぬゆくしにゃんずを聞いてぃうるゆりむ、遥に有意義さいが。タッグ,デスマッチ,ストロング、全てぃが大当たりだったさいが。色々とぅ制限がある中でぃよ、よくむあすくまでぃ高品質な試合を続きるくとぅがでぃきゆったむんさいがよ。
大日本ぬ底力を観た感じさいが。
気合入ったさいがよ。(^_^)

| | コメント (0)

2015年7月19日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月19日結果

いよいよ決勝戦さいがよ~。(^_^)

興南対糸満は、4-2でぃ興南ぬ勝ち。
興南が優勝さいが~!\(^◇^)/まいふか~。(^o^)
先発は、興南は比屋根でぃ、糸満は金城(乃)君ぬ両エースさいが。糸満は初回表、3者凡退だったんだきどぅよ、比屋根ぬ様子が変さいが。だいず投ぎ難そう。何でね?すぬ裏、興南は2死後3番比嘉君がバント安打。悪送球む誘ってぃから2塁へ進むむ、4番喜納君が三振でぃ無得点。2回、糸満は2死後金城(旭)君が遊内野安打でぃ出塁し、続く金城(乃)君が右中間を真2つにばんみかしてぃから、金城(旭)君が生還してぃから1点を先制さいが。4回までぃ、興南は3者凡退を繰り返し、糸満は走者をだう出すむぬぬ、得点には至らず。5回、興南は1死後、6番石川君が右壁直撃ぬ2塁打。続く佐久本君が四球。くくでぃ興南は、8番ぬ我那覇君に替わり二宮君を打席に。期待に応いてぃから、二宮君は左前に安打をばんみかしてぃ同点。本塁送球中に走者がすりずり2・3塁に進み、9番比屋根君が左犠牲飛球でぃ逆転さいが。やしが、球場整備後ぬ6回、糸満は1死後4番大城君が左中間をばんみかしてぃ2塁打。2死後、金城(旭9君が中前へ運んでぃ同点さいが。更に、続く金城(乃)君ぬ当たりは、右翼線をばんみかしゆった。走る金城(旭)君。やしが、石川君からぬ好返球でぃ、本塁死さいが。うっひ~、ずっみさいが。(^o^)すぬ裏、興南は1死後2番仲君が左前安打で出塁し、続く喜納君が左翼線をばんみかしてぃから、1点勝ち越しさいが。くくでぃ、比屋根君がようやく立ち直ってぃ来ゆった。7回、興南は先頭ぬ佐久本君が中前安打でぃ出塁してぃから、続く高良君が送り、比屋根君が打ちゆった打球は、右翼ぬチブルを越いる2塁打でぃ更に1点追加さいが。興南は、8回にむ、無死2塁ぬ好機を作りゆったむぬぬ無得点。やしが、比屋根君が踏ん張り、7,8,9回、糸満打線を3名づつに切ってぃ取ってぃから、試合終了さいが。

いよいよ、比屋根君が全国ぬすぬ雄姿を披露しるさいがよ。期待しちょんど~。わいど~。

| | コメント (0)

2015年7月18日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月18日結果

準決勝さいがよ~。(^_^)

興南対沖縄尚学は、3-1でぃ興南ぬ勝ち。
興南は比屋根君、沖縄尚学は諸見里君っちゅ~、2名ぬ2年生左腕が先発さいが。比屋根君は、3者凡退ぬ上々ぬ立ち上がり。すぬ裏興南は、1死後、仲君が右前安打。2死後、喜納君が左前安打でぃ1・3塁。して、5番具志堅君が右中間2点適時打2塁打でぃ2点を先制さいが。更に興南は、石川君が1塁へだいずたやな当たり放つとぅ、失策を誘ってぃから3点めさいが。くぬまま、圧倒的な試合ににゃるかね~ってぃ思ったんだきどぅよ、すぬ後諸見里君が立ち直ってぃから興南打線を散発に抑いゆった。沖縄尚学は6回、四球でぃ出よった与那覇君を松元君が適時打でぃ返してぃから、1点さいが。やしが、比屋根君はくくでぃむ崩れず、8回には、疲りぬ見える諸見里君に変わってぃ、背番号1ぬ神里君を投入。最終回、沖縄尚学は安打とぅ四球でぃ2死2・3塁にしるむぬぬ、比屋根君は得点を許さずに、初回に上ぎゆった3点を守り切ってぃから、逃げきりゆったさいが。

糸満対宮古は、7-2でぃ糸満ぬ勝ち。(T^T)
あがい~。(T^T)負きゆった~。(T^T)
糸満は初回表、1死後に中越2塁打でぃ出ゆった岡田君を3番ぬ池間君が左前安打でぃ返してぃ1点を先制。更に糸満は、2死後に太田君,金城君ぬ安打でぃ1点を追加。糸満ぬ先発金城君は好調。4回までぃ、宮古打線を完全に抑いゆった。糸満は3回、2死3塁でぃ太田君が左前に運んでぃから1点を追加し3-0。更に糸満は4回、四球や安打でぃ、3点を追加。くくでぃ、今までぃ宮古ぬマウンドを1名でぃ守ってぃ来ゆった松川君が降板。(T^T)替わった平山君を大城君がばんみかしてぃ、1点を追加してぃから、7-0さいが。5回、宮古は四球とぅ安打でぃ無死1・2塁。更に、6番ぬ笠原君が死球でぃ無死満塁。くくでぃ、7番ぬ下地君が右前へ持ってぃ行ってぃから、1点を返しゆった。やしがよ、すぬ後が続かずに、1点止まり。(T^T)6回、糸満は明日ぬ試合に備いてぃから、金城君を右翼に廻してぃ、平安君を登板。ばたふさった宮古は、四死球でぃ2死1・3塁にし、6番笠原君が右前安打でぃ1点追加。やしが、後が続かず。(T^T)宮古は8回、3番手ぬ背番号11ぬ下地君を投入。9回、糸満ぬ無死2塁ぬ危機を乗り切った宮古だったんだきどぅよ、すぬ裏3名でぃ終わってぃから、試合終了さいが。(T^T)

はぁ~。(-。-;)宮古から、甲子園へぬ道は遠いさいが。
いよいよ明日、代表が決まるさいがよ。糸満む興南む、わいど~!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年7月17日 (金)

見事な狂いっ振りと後出しじゃんけん

何てぃ?
新国立競技場ぬ構図は、「元々嫌だった。」ってぃ?
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
苦しいさいがよ~。(>_<;)腹、痛いさいがよ~。(>_<;)
く~んにゃ、ゆくしまみりぬ後出しじゃんけん、た~か1名でぃむ信じるとぅでぃむ思ってぃうる所に、狂気を感じるさいが。いや~、見事な狂いっ振りさいが。

更に何てぃ?
2000億円が、安だいってぃ?
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
苦しいさいがよ~。(>_<;)腹、痛いさいがよ~。(>_<;)
いよっ、プリムヌうやきおじ~。ヾ(^_^)だったらばよ、っや~ぬ小遣いでぃ、チャチャッとぅ作りば良いさいがよ。

しっかし、くんにゃプリムヌを野放しにしてぃうるとうは、よ。
日本ぬ恥、いや、人類ぬ恥さいが。
いや~、だいずどぅまんぎゆったさいが。さすが、1時期倭人た~ぬ親方だっただきはあるさいが。うちなんちゅ~は違うからよ~。ヾ(^_^)一緒にしんでぃよぉ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年7月16日 (木)

久々の品川

久っ々に品川駅でぃ降りたさいが。あばっ、3年前ぬドラフトぬ時以来かね~?
しっかしよ、っだいっず発展してぃうるさいが。(@_@;)新しい店にゃんかが、だうでぃきてぃうってぃからよ、にゃんかくりは~ってぃ。上野駅始発だった電車ぬ多くが、品川駅始発ににゃってぃから、すんにゃぬむ影響してぃうるんかね~?
街ぬ中は、目移りし放題だったんだきどぅよ、肝腎ぬ場所でぃは、じぇんじぇん目移りしんかったさいが。しっま~い。(_ _;)

| | コメント (0)

2015年7月15日 (水)

来たぞふくちん!

敗戦処理ぶわ~っかりだったふくちんが、勝ち試合に投ぎゆったさいがよ。(^o^)すりむ、巨人戦でぃから、3名に投ぎ、無安打無四死球2三振さいが。\(^◇^)/
いいぞ、ふくちん!\(^◇^)/
本当はよ、抑えでぃ投ぎてぃ欲しいんだきどぅよ、山崎が、だいず調子良いからよ、中継ぎさいが。先発はよ、砂田しかうらんくってぃ、石田む出てぃ来ゆったんだきどぅよ。貴重な左腕、今は模索状態だね~。球宴明きに、どうにゃるかだね~。
出遅りてぃうったから、心配してぃうったんだきどぅよ、さすがはふくちん!ずっみさいが。(^o^)
わんぬくとぅにゃんてぃ、覚いてぃうらんくってぃむ良いさいが。ガンガン登板し、ガンガン活躍してぃから、うちなんちゅ~を喜ばしてぃよぉ~。ヾ(^_^)
わいど~、ふくちん!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年7月14日 (火)

好みの違いは明白

子ぴゅ~の彼女が遊びに来ゆったさいがよ。
ぼい~~~~~ん!(^_^;)
あがい、確かに、っや~はぐま~な頃から、ボインな姉ぇ姉ぇが好きだったね~。うむ~。(^_^;)して、身長は、たぶん160cm未満さいが。うむ~。(^_^;)
いや、別に、すぬ姉ぇ姉ぇをばんはどうこうぢようってぃ言う気は、くりっぽっちむ無ぇんだきどぅよ、親子でぃくり程好みが違うとぅはよ。天敵む気付いててぃから、「あんたの好みと、全然違うね。」ってぃ言うてぃうったさいが。(^_^;)さすがは天敵!(^_^;)
問題はよ、すぬ彼女ぬ友達に、うぷ~うぷにゃ姉ぇ姉ぇがいるぬかむ知りんってぃ言うくとぅさいが。にゃんとぅか気に入りてぃから、紹介してぃむらうべきね。

| | コメント (0)

2015年7月13日 (月)

ゆくし政府

は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
え、ゆくしが続々とぅバレてぃうるさいがよ。(^_^)
んまぁ、すんなゆくさ~を選んだぬは、我々納税者にゃんだきどぅよ。すりにしてぃむ、よくむまぁ、く~んにゃにすぐ~に露呈しるゆくしを次から次へとぅ恥ずかしくむ無くほざきるむんさいが。やさ、すりくすが、傀儡国家でぃあり、傀儡政権さいが。宗主国ぬアメリカ~にとぅってぃ、くり程ちょろい相手む無ぇさいがよ。忠実な犬、いや、屠殺をおとなしく待つ、ぅわ~さいがよ。ブヒブヒ。
すんにゃ奴らには、何言うてぃむ無意味だろうきどぅよ、実情を納税者に伝いるくとぅは重要さいが。だからよ、翁長知事には、ちばってぃむらわんとぅ~。ヾ(^_^)
わいど~、翁長知事。\(^◇^)/ばんたがうちなんちゅ~むちばりましょうね。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年7月12日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月12日結果

悲喜こもごもさいが。

興南対八重山は、3-0でぃ興南ぬ勝ち。
興南ぬ比屋根君、八重山ぬ名嘉真君、両エースががっぷり四つに組んださいが。いや、押してぃうったぬは、明らかに八重山だったさいが。やしがよ、すくは比屋根君、安打は許すむぬぬ、本塁は踏ましんかった。して6回裏、1死2・3塁ににゃりゆった所でぃ、クソ雨でぃ中断さいが。はっさ、くぬ中断は、どぅっちに有利ににゃるかね~。再開後、にゃんとぅ暴投でぃ興南は先取点を上ぎゆったさいが。更に興南は、7回とぅ8回にむ、すりずり1点づつを取ってぃよ、中断中に休憩がでぃきゆったぬか、再開後は比屋根君全開!八重山打線を沈黙さしゆった。あがい、くくでぃ八重山が勝ったらばよ、千葉ぬあっぱらぎ~姉ぇ姉ぇとぅぬむふふぬ可能性が、更に上がったんだぬに~。(T^T)

糸満対知念は、8-4でぃ糸満ぬ勝ち。
糸満は初回表、2本ぬ適時打でぃ2点を先制さいが。うむむ、くぬ試合む糸満はロケットスタートか~?やしが知念は、小刻みな継投でぃ、2回以降、糸満打線に得点を与いんかった。して5回、知念打線爆発!連打でぃ4点を取ってぃから、試合をひっくり返しゆった。知念応援席爆発!6回、ようやく糸満打線が目覚みてぃから、平安君ぬ適時打でぃ1点を返してぃ1点差さいが。して8回、ついに糸満打線爆発!適時打,スクイズ,犠牲飛球,適時打でぃ一挙に4点を奪取。更に糸満は9回、スクイズでぃダメ押しぬ1点を取ってぃから、すぬ裏を抑いてぃ逃げきりゆったさいが。

沖縄尚学対普天間は、4-3でぃ沖縄尚学ぬサヨナラ勝ち。
初回、沖縄尚学神里君、普天間與那原君共に、制球が定まらんかったきどぅよ、0点に抑いゆった。やしが2回、與那原君が左翼に!(@_@;)あっがいたんでぃ~!(@_@;)ぬ.....ぬ~しよった?普天間ぬ2番手は、下手投げぬ知念君。普天間は3回、先頭ぬ高良君がバント安打。続いてぃ強行し3塁ゴロ。くりを2塁に送球しるとぅ、2塁手がポロリ。くくでぃ、失策した選手を速攻交替!(@_@;)あがい~。普天間はくくでぃ、適時打を続きてぃから、3点を先制さいが。沖縄尚学は4回、犠牲飛球でぃ1点を返してぃから、5回とぅ6回に、長打絡みでぃ1点づつ返し同点さいが。7回に、北谷球場むクソ雨でぃ中断さいが。再開後ぬ7回裏、再び與那原君が登板!うおおおおお!(@_@;)沖縄尚学は替わった諸見里君が普天間打線を必死に抑いゆった。して最終回、沖縄尚学は安打でぃ1死1・2塁。くくでぃ神里君ぬ当たりは3遊間へ強烈に飛び、3塁手ぬグラブをばんみかす!2塁勝者生還。サヨナラさいが。

宮古対具志川商業は、4-0でぃ宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
まいふか~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
ぷからす~~~~~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
宮古は3回表、4番狩俣君ぬ左前安打でぃ1点を先制さいが。更に宮古は続く4回、満塁でぃ2番下地君が風にむ乗った打球でぃ左中間をばんみかし、2点を追加さいが。更に宮古は、続く池間君ぬ犠牲飛球でぃ4点め。宮古ぬ先発松川君は、今日む抜群ぬ安定感さいが。剛速球ゆりは、丁寧に投ぎ、具志川商業打線に付き入る隙をじぇんっっっっっじぇん与いんってぃば。(^o^)すぬまま宮古が逃げきりゆったさいが。

離島勢最後砦とぅにゃりゆった宮古。正直、松川君に続く投手に不安はあるむぬぬ、くくまでぃ来ちまったらば、すんにゃくとぅ言ってぃうらりんさいがよ。o(`_';)
宮古から甲子園へ!わいど~!\(^◇^)/

| | コメント (2)

2015年7月11日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月11日結果

離島勢は、諦みてぃうらんさいがよ。o(`_';)

興南対南風原は、4-1でぃ興南ぬ勝ち。
興南は初回裏に1点を先制し、2回にむ2点追加。比屋根君を打ちあぐんだ南風原は、8回にようやく1点。やしがすぬ裏、興南は止みぬ1点でぃ試合は決まりゆったさいが。

沖縄尚学対那覇西は、7-0でぃ7回コールド沖縄尚学ぬ勝ち。
沖縄尚学は、4回裏を除く毎回に小刻みに得点を上ぎてぃから、諸見里君が那覇西打線に全く付き入る隙を与いず完封さいが。

糸満対嘉手納は、12-3でぃ7回コールド糸満ぬ勝ち。
下馬評でぃは、3回戦屈指ぬ組み合わしとぅ言わりてぃうったんだきどぅよ、開きてぃ見りば、大差ぬ試合ににゃりゆったさいが。糸満は初回表に3点を先制。更に糸満は、2回に1点、3回に4点とぅ、圧倒。嘉手納は3回に1点を返しゆったむぬぬ、糸満は4回にむ3点を上ぎ11-1。5回コールドか~とぅ思ったんだきどぅよ、5回に嘉手納は2点を返してぃから意地を見しゆったさいが。やしが7回、糸満が止み1点を上ぎ、試合は決まりゆったさいが。

普天間対沖縄工業は、6-0でぃ普天間ぬ勝ち。
普天間は1回,4回,6回に、すりずり2点づつを上ぎ、投ぎてぃは注目ぬうぷ~うぷ投手ぬ與那原君が完璧な投球を見してぃから完封さいが。

知念対コザは、3-1でぃ知念ぬ勝ち。
今、沖縄ぬ高校生でぃ、1番速い球を投ぎるコザぬ内間君。やしが、今日は調子が今てぃ~ちだったさいが。(T^T)好調知念打線は、すんな内間君を見逃さず、2回表に1点を先制更に4回に2点を追加さいが。5回以降、守備ぬ頑張りむあってぃから立ち直った内間君だったんだきどぅよ、今日ぬ知念ぬ金城君は絶好調!8回に1点を許しゆったむぬぬ、危なげ無ぇ投球だったさいが。

具志川商業対宜野座は、4-3でぃ、具志川商業ぬサヨナラ勝ち。
くりまた注目ぬ組み合わしさいが。宜野座は5回表、1点を取ってぃから先制さいが。やしが具志川商業は6回裏に2点を返してぃから逆転さいが。更に具志川商業8回に1点を追加し、3-1。くりは決まったかね~ってぃ思ったらばよ、9回に宜野座は2点を返し同点さいが。勢いは宜野座かね~ってぃ思ったすぬ裏、具志川商業は確実に佐久田君を攻みてぃから、サヨナラ勝ちを決みゆったさいが。

八重山対美来工科は、4-3でぃ八重山ぬ勝ち。\(^◇^)/
うおおおおお!くりでぃ気を良くしゆった、千葉ぬあっぱらぎ~姉ぇ姉ぇが、むふふなくとぅをしてぃくりんかね~。\(^◇^)/八重山は、初回裏とぅ2回に、すりずり1点づつを上ぎ先行。やしが美来工科は3回に2点を上ぎ同点。すぬ後、八重山ぬ名嘉真君とぅ、美来工科ぬ仲宗根君がちばってぃから、お互いに0点を重ねゆったさいが。して6回、八重山は1点を勝ち越してぃから、7回にむ1点を追加し、4-2さいが。7回ぬ1点でぃ決まりゆったかとぅ思いゆった9回、美来工科は反撃し、1点を返しゆってぃから4-3。くくでぃ名嘉真君は最後ぬたやを振り絞ってぃから逃げきりゆったさいが。

宮古対中部商業は、6-1でぃ宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
うおおおおお!今大会屈指ぬ好投手でぃあり、昨秋ぬ優勝投手でぃ、プロ注目とぅ言わりてぃうる、中部商業ぬ前田君を宮古がばんみかしゆった~~~~~!\(^◇^)/宮古は初回裏、いっきにゃり下地君が3点本塁打さいが。\(^◇^)/更に宮古は、4回にむ2点を追加してぃから5-0さいが。中部商業は6回に1点を返しゆったむぬぬ、松川君ぬ投球は乱りず、宮古は7回に止みぬ1点を上ぎ、逃げきりゆったさいが。強豪相手に、圧勝さいが。\(^◇^)/行くぞ甲子園!

| | コメント (0)

2015年7月10日 (金)

安全保障法案

ま~んてぃプリムヌさいが。凸(`_';)
あぬ、アメリカ~ぬ犬た~を選挙でぃ選び腐ったぬは、た~でぃむ無ぇ、いった~さいが。すぬ時点でぃ、くんな~にゃるくとぅを判らんかったっちゅ~ぬは、いった~がプリってぃるだきさいが。更に、選挙を棄権し腐ったクスた~は、すりは即ち、与党ぬ決定を無条件に受き入り、盲目的に従うってぃ言うくとぅだからよ、くぬ件ぬ、触りるくとぅすらまかりならんさいが。
えぇか!凸(`_';)
選挙っちゅ~ぬは、すり程重要なくとぅさいが。まぁ、倭人は、喉元過ぎりば熱さを忘りるプリムヌ民族だからよ、次回むまた同じくとぅを繰り返し腐るんだろうきどぅよ。

しっかし、安倍ぬ説明は噴飯物だったさいが。(^◇^)
個人間でぃ成り立つ理屈が、国家間でぃ成り立つとぅ公言してぃうる。はっさ、世界中ぬ人た~が、倭人ぬプリムヌさ加減に気付いたんだハズね。

| | コメント (0)

2015年7月 9日 (木)

下劣な見栄、新国立競技場

え、いった~がチブルぬ上がらん白人た~へぬ見栄ぬたみによ、あ~んにゃうむくんね~競技場作ろうとぅしてぃから、すぬ建設費用をばんたが納税者にじんかめ~しるってぃかい。凸(`_';)バカこくでぃ無ぇぞ!凸(`_';)
んまずは、3000億円だきどぅよ、くんにゃぬ簡単さいが。お茶の子さいさい、朝立ち.....朝飯前さいが。軍ぬ、戦闘機やらミサイルぬ購入を辞みてぃよ、戦闘機や軍艦や軍事車両を動かさんゆぅにしてぃから、燃料費を浮かす。して、軍人を解雇してぃから、人件費を浮かす。うりっ、すぐ~に何兆円む年収でぃきるさいがよ。ま~んてぃプリムヌさいが。くんにゃぬ、義務教育を終了した人間だったら、た~でぃむ思いつくさいが。いった~自由民主党は、アメリカ~ぬ犬だから、気付かんプリムヌむ、気付いてぃうる卑怯者む、言えんぬだろうきどぅよ。
いや、そもそもよ、オリンピックにゃんずとぅ言う、うむくんね~腐れ運動会は、今からでぃむ良いから、辞退しれ。まぁ、TPPゆりは、貢献度はあるんだきどぅよ、すりでぃむ、無意味な運動会さいが。観客無視ぬ競技会にゃんず、糞ぬ役にむ立たんさいがよ。どうしてぃむやりて~んだったらばよ、税金使わずに、やりて~やつらぬ小遣いでぃしれ。
オリンピック反対!辞退しれ!

| | コメント (0)

2015年7月 8日 (水)

3球三振

くぬ前よ、だいず有名な野球選手とぅ対戦したさいが。にゃんかよ、すぬ指導者ぬ1名が、ばんを知ってぃうったとぅぬくとぅさいが。Tってぃ。た~やが、Tってぃ。(^_^;)じぇんじぇん覚えてぃ無ぇさいが。
して、すぬTが、弟子に吹き込んだからよ、弟子がばんに勝負を挑んでぃ来ゆった。売らりた喧嘩さいが。o(`_';)逃げんからよ。o(`_';)
すんでぃむってぃよ、ばんが投球練習してぃうったらばよ、そいつはよ、「ぴゅ~さん、俺、島ぞうりで打席に立ちましょうね。」とぅ言ってぃ来ゆった。o(`_';)あがい、ばんむナメらりたむんさいが。まぁ、姉ぇ姉ぇにナメらりるぬは、大好きだきどぅよ。(^_^;)
んでぃは、1打席勝負。\(^_^)

シュッ
フワフワ
ストン

相手「(@_@;)」
ぴ「ストライクですよね。v(^_^)」
相「ぴゅ~さん、何ですか、今の球?」
ぴ「魔球です。( ̄^ ̄)」

シュッ
フワフワ
ストン
ブン

シュッ
フワフワ
ストン
ブン

うおおおおお!3球三振さいが。\(^◇^)/

相「も.....もう1打席お願いします。」
ぴ「いやぁ、もうおじ~なので勝ち逃げしましょうね。」
相「(>_<;)」

っちゅ~くとぅでぃ、記事にはでぃきん(謎)きどぅよ、三振にたっくるしたさいが。\(^◇^)/

| | コメント (4)

2015年7月 7日 (火)

ジャスコのラップ

ジャスコぬラップが、だいず安だいだったから買ったさいが。
大ハズレ~~~~~。(-_-;)
鬼ハズレ~~~~~。(-_-;)
く~んなクスラップ、そうそう無ぇさいがよ。凸(`_';)何か、くり。ピランピランでぃ、引っ張り難く、切り難いさいが。使う人間ぬくとぅにゃんず、くりっぽっちむ考いてぃうらん、安かろう悪かろうぬ典型。売り放しジャ~マンさいがよ。(-_-;)
やっぱり、ラップはクレラップかサランラップさいが。
大損したさいが。もう、買わん。凸(`_';)

| | コメント (0)

2015年7月 6日 (月)

中邑の今後は?

ん~、櫛田が勝ち腐ったぬは、じぇんじぇんうむくんね~んだきどぅよ。まぁ、客を呼べんってぃ判ったらばよ、すぐに剥奪さりるさいがよ。

すりゆりむ何ゆりむ、中邑さいが、中邑。
くくは勝たんとぅいかんかったんだぬに~。(T^T)
いまな試合だったぬは判るんだきどぅよ、すぬ上でぃ勝ってぃくす中邑さいが。後藤にゃんずでぃは、客が呼べんさいがよ。
やさ。
くくは、飯伏にインターコンチはちばってぃむらってぃから、中邑にはよ、本腰入りてぃから、IWGP戦線に復帰しるべき。すぬたみには、まずはよ、G1を征してぃから、来年までぃ待ってぃよ、岡田には防衛してぃむらってぃ、東京ドームでぃ戴冠しるってぃ言う流れが上等さいが。ゆたしく。

| | コメント (0)

2015年7月 5日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月5日結果

今日は、埼玉でぃ死闘を演じてぃ来ゆったから、結果だきさいが。(謎)

中部商業対沖縄水産は、4-0でぃ中部商業ぬ勝ち。

糸満対美里工業は、4-3でぃ糸満ぬ勝ち。

コザ対小禄は、2-0でぃコザぬ勝ち。うおおおおお!

嘉手納対浦添商業は、3-0でぃ嘉手納ぬ勝ち。

知念対与勝は、2-1でぃ知念ぬ逆転サヨナラ勝ち。
9回裏に2点を上ぎたってぃば。

宜野座対南部工業は、13-2でぃ5回コールド宜野座ぬ勝ち。

宮古対読谷は、9-0でぃ7回コールド宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
うおおおおお!宮古、だいずたや!\(^◇^)/

具志川商業対那覇国際は、7-3でぃ具志川商業ぬ勝ち。

| | コメント (0)

2015年7月 4日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、7月4日結果

胃が美ぎさぬ人は、心む美ぎさや~。(謎)

南風原対那覇は、3-2でぃ南風原ぬ勝ち。
南風原は3回表、2点を先制してぃから、那覇は4回に1点を返しゆった。やしが、すぬ直後ぬ5回に南風原は1点を追加し、再び2点差に。那覇は6回に1点を返しゆったむぬぬ、南風原ぬ大城君がちばってぃから、すぬまま逃げきりゆった。

沖縄尚学対那覇商業は、7-6でぃ延長11回沖縄尚学ぬサヨナラ勝ち。
那覇商業4回表に先制点を上ぎゆってぃから、6回にむ2点を追加さいが。やしが、沖縄尚学は9回、一挙に3点を上ぎてぃから延長に突入さいが。那覇商業は11回、決定的な3点を上ぎゆった.....とぅ思ったんだきどぅよ、すぬ裏、沖縄尚学は相手ぬ失策むあってぃから、打線爆発!一挙に4点を上ぎ、んじちゃ~びら勝ちさいが。(@_@;)あがい、那覇商業ぬ諸君は、泣いてむ泣ききりんハズね。(T^T)沖縄尚学は去年ぬ秋ぬ敗戦を糧にしたんだハズ。
ずみっ。

沖縄工業対首里東は、3-0でぃ沖縄工業ぬ勝ち。
沖縄工業は、5回裏に1点を先制。して、6回とぅ8回にむ1点づつ追加してぃから、逃げきりゆった。沖縄工業ぬ屋比久君、守備ぬ助きむあってぃから、力投だったさいが。(^_^)

興南対石川は、6-0でぃ興南ぬ勝ち。
興南は、1回戦を温存したエースぬ比屋根君が登板。圧巻ぬ投球でぃ、危なげ無ぇ試合だったさいが。

美来工科対北中城は、6-2でぃ美来工科ぬ勝ち。
美来工科は2回表に1点を先制してぃから、3回,4回にむすりずり1点づつを加点さいが。北中城む3回,4回に1点づつ返してぃから、1点差に詰み寄ったむぬぬ、美来工科は砂川君,仲宗根君とぅ継投さしてぃから、追加点を許さず。美来工科は6回に1点、7回に2点、8回9回に1点づつ上ぎてぃから、危なげ無ぇ勝利だったさいが。

普天間対前原は、2-1でぃ延長13回普天間ぬサヨナラ勝ち。
2回戦屈指ぬ組み合わしぬくぬ試合、両校共初回に1点づつを取りゆったむぬぬ、すぬ後無得点が続いてぃから、延長さいが。して、13回裏、普天間はようやく平良君を捉いてぃから、サヨナラ勝ちさいが。普天間ぬ與那原君、っっっっっだいっっっっっずずみな投球でぃ、完投さいが。(T^T)

八重山対浦添は、3-1でぃ八重山ぬ勝ち。\(^◇^)/
八重山は3回表に1点を先制してぃから、6回7回に1点づつを追加。浦添む8回に1点返しゆったむぬぬ、時遅し。名嘉真君が最終回むちばってぃから、強豪進学校同志ぬ試合に終止符を打ちゆったさいが。

那覇西対北山は、3-0でぃ那覇西ぬ勝ち。
那覇西ぬ赤嶺君とぅ、北山ぬ小浜君ががっぷり四つぬ試合。やしが那覇西は6回に待望ぬ先取点を上ぎゆった。更に那覇西は8回に、ダメ押しぬ2点を上ぎ、逃げきりゆった。小浜君むずみな投球だったんだきどぅよ、すり以上に、赤嶺君がずっみな投球だったさいが。

| | コメント (4)

2015年7月 3日 (金)

た~やが?

今日ぬ漂流ラジオによ、ブヒコトゥーナーとぅか言う奴が出ぃてぃうったさいが。
うわ、た~やが?(?_?)
漫画家?
じぇんじぇん知らんさいが。
インターネットでぃ検索してぃむ、出ぃてぃ来まひぇん。ひょっとぅしてぃ、名前を聞き間違ったか~?
まぁ、良いさいがよ。
して、ばんぬ話を使うんだったらばよ、自由にしれば良いさいがよ。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年7月 2日 (木)

Ω3油、高騰

今日よ、量販店でぃΩ3油を買いましょうかね~ってぃ思ってぃから見ゆったらばよ、値段が上がってぃうったさいが。(@_@;)あがい、テレビ番組でぃ取り上ぎらりてぃから、品薄だってぃ言うぬは、じゅんにだったんだね~。
やしがよ、にゃんかよ、人気なぬはえごま油みたいさいが。ふっふっふ、Ω3油に、原料は関係無ぇさいがよ。v(^_^)あまに油でぃむ、しそ油でぃむ同じさいが。
とぅりあいず、在庫はあるから、購入は延期したさいが。

| | コメント (0)

2015年7月 1日 (水)

冗談だから謝罪も訂正もしないらしい

にゃんかよ、戦闘機狂いぬパギが、沖縄ぬ報道機関に関しる失礼な発言を咎みらりたらばよ、「あれは冗談だった。」っちゅ~てぃから、ほざいたらしぃさいが。
は~っはっはっはっはっは。(^◇^)
いや~、うわぬ年齢でぃ、良く言ったさいが。(^◇^)褒みてぃつかわす。元発言はじぇんじぇん笑いんかったきどぅよ、くぬ、「冗談」発言は、だいずうむっしさいが。(^_^)え、今どき、
すんにゃぬ小学生だってぃ言わんさいがよ。(^◇^)幼稚園並~。\(^_^)
にゃるほど。ゼロっちゅ~ぬは、うわぬ知能指数だったってぃば。ばんはまた、HABが、デメキンぬ後に名乗ったリングネームかとぅ思ったんだぬによ。
さすが、軍を肯定しるプリムヌならではさいが。

| | コメント (0)

« 2015年6月 | トップページ | 2015年8月 »