« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月20日結果 | トップページ | スパゲッTV »

2015年6月21日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月21日結果

猫ぬノミ取りってよ。(謎)

那覇対開邦は、9-1でぃ那覇ぬ勝ち。
圧勝さいが。

沖縄尚学対陽明は、6-1でぃ沖縄尚学ぬ勝ち。
ん~、圧勝でぃはあるむぬぬ、得点ぬ機会を中々物にでぃきんかったさいが。

美来工科対名護商工は、10-3でぃ8回コールド美来工科ぬ勝ち。
終始美来工科が圧倒してぃうったさいが。

那覇西対中部農林は、9-0でぃ7回コールド那覇西ぬ勝ち。
あがい、那覇西だいずたや。(@_@;)中部農林は、浮足立ってしまいゆった感じさいが。

北山対具志川は、5-3でぃ北山ぬ勝ち。
鮮やかな逆転勝ちさいが。

石川対本部は、7-1でぃ石川ぬ勝ち。
あがい、思わぬ大差がついちまいゆったさいが。

那覇商業対美里は、8-1でぃ8回コールド那覇商業ぬ勝ち。
ありりりりりり?強豪美里が、ばんみかさりてぃうる。(@_@;)

南風原対北部農林は、8-3でぃ南風原ぬ勝ち。
北部農林む、良く食らいついたんだきどぅよ、如何せん実力差はうぷ~うぷだったさいが。

普天間対八重山商工は、3-0でぃ普天間ぬ勝ち。
プロぬスカウトが、與那原君目当てぃに、だう押し寄しゆったふ~な~。與那原君、ちぬ~ぬ反省点を見事に克服してぃから、八重山商工に得点を与いんかったさいが。8回に、降雨中断があったむぬぬ、普天間は決定的な1点を上ぎゆった。中断は、普天間に味方したみたいさいが。

一気に話題ぬ中心ににゃりゆった與那原君に注目さいが。(^_^)
やしがよ、宮古ぬ松川君、興南ぬ比屋根君、コザぬ内間君、中部商業ぬ前田君、首里ぬ仲真君等、だいず楽しみな投手に溢りる大会さいが。(^_^)

|

« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月20日結果 | トップページ | スパゲッTV »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月20日結果 | トップページ | スパゲッTV »