« 2015年5月 | トップページ | 2015年7月 »

2015年6月

2015年6月30日 (火)

ずみ肉

天敵ぬ客でぃ、肉屋ぬ夫がうる人がうるんだきどぅよ、にゃんかよ、肉をくりゆったさいが。

敵「何肉か判らないけど、職場で渡されたんだよね。」

どぅりどぅり。
うおおおおお!(@_@;)
くりは、牛肉さいがよ。

敵「でもさ~、真っ白じゃん。脂ばっか何じゃ無いの?」

バカこくでぃ無ぇさいが。o(`_';)
くりは、ぴし~ぴしでぃから、牛脂が固まってぃうってぃ、屈折しんからくんな~見いるだきさいが。だいず上等肉ってぃよ。ははぁ、切りっ端さいが。んまぁ、切りっ端ってぃ言ってぃむ、うぷ~うぷにゃんだきどぅよ。確かに、すき焼き用に切ったり、店でぃ出すステーキ用に切ったりはでぃきん大きささいが。やしが、家庭でぃ食うなら充分さいが。
っちゅ~くとぅでぃ、自然解凍してぃから、ステーキ。\(^_^)
気合入りてぃ焼いてぃから、味付きはむる醤油。

んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがう。

敵「(@_@;)」
子「(@_@;)」
娘「(@_@;)」

うおおおおお!(@_@;)にゃんじゃ、くぬ美味さ!っっっっっだいっっっっっずうぅるいたさいが。2kg位ありゆった肉が、すぐ~に無くなりゆった。
え、天敵、またもらって来い~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年6月29日 (月)

久々の妹

久々に、妹に会ったさいが。
あり?にゃんか、よ.....にゃんか、ぞ~きさいが。(@_@;)え、うわ、何かあったんか?

妹「へっへっへ、久々に兄ぃ兄ぃに会うから、気合入れたんだよ。」

ほほぉ、そうかい。いや、うどぅるいたさいが。にゃんか、結構モテそうさいが。
すんな~してぃ、食事してぃから、妹から依頼事項を聞いたさいが。まぁ、聞ける範囲でぃ聞いてぃやるきどぅよ、普通よ、依頼しる方が、食事代にゃんかを出すんじゃ無ぇか?
食事の後、知り合いぬ店っちゅ~所に行ってぃから、妹はばんを「新しい彼氏。」とぅ紹介しゆった。(^_^;)皆納得。納得しるなよ~。ヾ(^_^;)
んまぁ、じぇんじぇん似て無ぇ兄妹だきどぅよ。

| | コメント (0)

2015年6月28日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月28日結果

楽しい時間には、邪魔は入る物さいがよ。(謎)

具志川商業対球陽は、6-4でぃ具志川商業ぬ勝ち。
具志川商業は初回裏、我如古君を攻みてぃから3点を先制。して、2回にむ1点を追加したんだきどぅよ、球陽は3回に1点、6回に3点を返してぃから同点さいが。最近ぬ球陽ぬ充実振りには、だいずうどぅるくさいがよ。(@_@;)やしが具志川商業は7回とぅ8回に1点づつを追加してぃから、最後は宮城君がにゃんといぅかちばってぃから逃ぎきりゆったさいが。

宜野座対真和志は、2-0でぃ宜野座ぬ勝ち。
1回戦屈指ぬ対戦は、予想に違わず、すっみな試合ににゃりゆった。真和志ぬ前原君とぅ、宜野座ぬ玉城君が、がっぷり四つに組んでぃから、全く譲らんかった。やしが押さりてぃうった宜野座は7回裏、守備ぬ乱りむ突いてぃから、決定的にゃ2点を上ぎ、すぬまま逃げきりゆったさいが。

那覇国際対西原は、5-1でぃ那覇国際ぬ勝ち。
那覇国際は2回表に、4点を先制さいが。すぬ裏、西原は1点を返しゆったむぬぬ、那覇国際は儀間君→上原君ぬ継投がうめ~くとぅ行ってぃから、6回に止みぬ1点を上ぎ、逃げきりゆった。

南部工業対南部農林は、10-0でぃ5回コールド南部工業ぬ勝ち。
南部工業は2回裏に1点を先制しるとぅ、4回に3点を追加。して、5回に南部工業打線爆発!一気に6点を上ぎコールドぬ圧勝さいが。

| | コメント (0)

2015年6月27日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月27日結果

うっひ~。(^_^;)呼び出し食らったさいがよ~。(謎)

読谷対那覇工業は、7-2でぃ読谷ぬ勝ち。
初回裏から着々とぅ加点しゆった読谷が、終始優勢に試合を進めよった。那覇工業む、5回に2点を返してぃから5-2にしたんだきどぅよ、すぬ裏に2点を取らりてぃ、試合は決まったさいが。

中部商業対向陽は、3-0でぃ中部商業ぬ勝ち。
ん~、確かに前田君はちばってぃから、ずみな投球を見しゆったんだきどぅよ、打線が湿り気味だったぬが不安材料さいが。すりでぃむ、3,4,5回表に、すりずり1点づつ上ぎゆった所は、試合巧者さいが。

小禄対豊見城は、3-0でぃ小禄ぬ勝ち。
小禄ぬ福田君が、見事な投球だったさいが。(^o^)打線ぬつながりは、決してぃ良くは無かったんだきどぅよ、長打が効果的に出よったさいが。

沖縄水産対昭和薬科大学付属は、9-8でぃ沖縄水産ぬ勝ち。
沖縄水産は、2回表に3点を先制しるむぬぬ、昭和薬科大学付属は3回に同点。して、沖縄水産はすぬ後、4回に2点勝ち越してぃから、5回とぅ7回にむ1点づつ上ぎ、7-3さいが。やしが昭和薬科大学付属は7回に1点返してぃから7-4。8回に沖縄水産は2点を上ぎ、くりでぃ試合は決まりゆったかとぅ思ったらばよ、すぬ裏、昭和薬科大学付属打線爆発!一気に4点を返してぃから9-8さいが。やしが、昭和薬科大学付属ぬ反撃むくくまでぃでぃ、にゃんとぅか沖縄水産が逃げきりゆったさいが。

| | コメント (0)

2015年6月26日 (金)

零戦で涙頂戴の見せ物

にゃんかよ、プリッたパギが、タイムスとぅ新報に因縁フッかきてぃるみて~さいが。
んまぁ、所詮は零戦を使ってぃからジン儲きしようとぅしてぃから、ゆくしブチかましてぃ涙頂戴ぬ話でっち上ぎる奴だからよ。相手しるとぅ、調子に乗り腐るからよ、無視が1番さいが。沖縄は、痛くむ痒くむ無ぇさいが。ましてぃや、タイムスむ新報む潰りんからよ。
しっかしよ、内地ぬ腰抜き腐れ報道機関は、確かにアメリカ~ぬ犬にゃんだきどぅよ、十把一絡ぎにしか考いらりん所が、無様さいが。(^_^)
梅雨真っ只中だからよ、すり以上脳味噌にカビが生いんゆぅに、気ぃちきりよ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年6月25日 (木)

茨城県

にゃんかよ、台本があるんだろうきどぅよ、茨城県,群馬県,栃木県ぬ3件でぃ、いがみ合ってぃいるってぃ。
んまぁ、勝手にしれってぃ所にゃんだきどぅよ、普天間(「ま」を強調)を満足に発音でぃきん倭人た~がうってぃから、茨城県む満足に発音でぃきんさいがよ。いばらぎけん(IBARA「G」IKEN)ってぃ。ま~やが、すり?くぬ世に、「いばらぎけん」にゃる都道府県は存在しまひぇん。「いばらきけん(IBARA『K』IKEN)」でぃす。倭人は、自分た~が住んでぃうる都道府県む、満足に発音でぃきんさいがよ。すりゃ~、普天間を発音でぃきんぬむ道理さいが。だいずうどぅるいたきどぅよ、理由は判明しゆったさいがよ。

| | コメント (0)

2015年6月24日 (水)

やればできるさいがよ。(^o^)

横浜、ずみっ!\(^◇^)/
いや、ばんはよ、横浜が弱いぬは重々知ってぃうるからよ、負きてぃむ当然とぅ思ってぃうるさいが。やしがよ、勝ってぃむ負きゆってぃむ、気合入ってぃうらん、うむくんね~試合をしるから、だいずばたふさっちまうさいがよ。やしがよ、今日ぬ試合は、だいず済みだったさいが。(^o^)いや、ちぬ~ぬむ良かったってぃば。(^_^)
別によ、巨人に負きゆってぃむ良いさいが。重要なぬは、巨人ファンが、ばたふさっちまうゆぅな試合をしるくとぅさいが。今日ぬ試合は、正にすんな~試合さいが。(^_^)走者は出腐るむぬぬ、本塁には届かず。巨人ファンわじわじ~。\(^◇^)/
ずっみさいが。(^_^)

| | コメント (0)

2015年6月23日 (火)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月23日結果

内地から、アメリカ~ぬ忠実な飼い犬がやって来腐ってぃから、無意味な戯言をほざいてぃうったんだきどぅよ、すんにゃゴミは、野球を妨ぎるくとぅや汚すくとぅににゃる訳は無ぇさいがよ。やしがよ、あ~んにゃ無意味なくとぅに、ばんたが払った税金が使わりたぬかとぅ思うとぅ、だいずばたふさっちまうさいが。凸(`_';)内地から呼ぶんにゃら、もぅっとぅ意味がある人間を呼ぶべき。

沖縄工業対南部商業は、9-0でぃ7回コールド沖縄工業ぬ勝ち。
序盤から終始圧倒してぃうった沖縄工業が、危なげ無ぇ勝利さいが。

知念対豊見城南は、3-2でぃ知念ぬ勝ち。
最近好調な両校ぬ試合は、知念が初回裏に2点を先制。して、豊見城南は、4回とぅ5回にすりずり1点づつ返してぃから同点にしたんだきどぅよ、6回に知念が決勝ぬ1点を上ぎてぃ逃げきりゆったさいが。

与勝対未来沖縄は、6-1でぃ与勝ぬ勝ち。
むる1年生ぬ未来沖縄は、初参加さいが。やしがよ、実力差は如何とぅむし難かったきどぅよ、強豪与勝に一矢報いたさいが。くりからむ、神山監督ぬ下、大好きな野球に汗を流してぃくみそ~り。(^_^)

首里東対北谷は、5-3でぃ延長13回首里東ぬ勝ち。
気力ぬシーソーゲームは、延長13回に、首里東が引き離し、ついに決着さいが。

浦添商業対沖縄高専は、9-0でぃ7回コールド浦添商業ぬ勝ち。
序盤から、終始圧倒ぬ浦添商業が圧勝さいが。

コザ対名護は、2-1でぃコザぬ勝ち。
現在ぬ沖縄ぬ高校生でぃ、1番ぴゃ~ぴゃ~な球を投ぎるコザぬ内間君が登場さいが。期待通りぬ速球をビッシビシ投ぎゆる。\(^◇^)/コザは、初回表とぅ2回に、すりずり1点づつ取ってぃから、7回に名護む1点を返したむぬぬ、内間君が逃げきりゆった。

美里工業対宜野湾は、12-10でぃ美里工業ぬ勝ち。
宜野湾は1回裏、適時打でぃ1点先制。美里工業は2回、スクイズでぃ同点。すぬ裏、宜野湾は2点本塁打でぃ勝ち越しさいが。更に宜野湾は3回、適時打でぃ3点追加してぃから1-6。美里工業は4回、失策や適時打でぃ3点を返してぃから4-6。宜野湾は5回、適時打でぃ3点追加してぃから4-9。美里工業は6回、適時打でぃ2点を返してぃから6-9。して、美里工業は7回、ついに打線爆発!適時打や犠牲飛球でぃ一挙に4点をあぎ、10-9でぃ逆転さいが。更に美里工業は8回に、適時打でぃ2点を追加してぃから12-9。宜野湾は最終回、1点を返しゆったむぬぬ、にゃんとぅか美里工業が逃げきりゆった。
っっっっっだいっっっっっずな試合さいが。(@_@;)

嘉手納対首里は、3-0でぃ嘉手納ぬ勝ち。(T^T)
嘉手納は3回裏、仲眞君を捉いてぃから1点先制さいが。首里は、走者は出すむぬぬ、攻撃が続かず本塁が遠いさいが。(T^T)嘉手納は7回、すんな~首里を尻目に、決定的にゃ2点ぬ追加点。(T^T)して、疲りぬ見いゆった仲地君(たぶん)に替わり、大城君(たぶん)を投入し、逃げきりゆった。(T^T)

あがい~。(T^T)

| | コメント (0)

2015年6月22日 (月)

スパゲッTV

スパゲッTVってぃ言う番組が始まりゆったから、観たさいが。
え!あ~んにゃ白痴姉ぇ姉ぇた~を出すんじゃ~無ぇさいがよ。凸(`_';)余りに酷いさいが。容姿に秀でぃてぃうる訳でぃむ無ぇ。声が良い訳でぃむ無ぇ。ましてぃや、ちぶるポン。台本があるんだったらばよ、書いた奴は、相当プリッてぃうるさいが。いや、すりは無ぇとぅ思うきどぅよ。日常会話が成り立たんし、1日中酔っぱらってぃいるふ~な~。く~んにゃプリムヌた~は、義務教育が終わってぃから進学したら、落第さしるべき。義務教育にゃらばよ、出席日数し足りてぃうりば進級でぃきるんだろうきどぅよ、すくまでぃさいが。
すりから、解説むちゃ~んとぅ日本語を話しる人にしるべき。
いや~、酷い内容だったさいが。

| | コメント (0)

2015年6月21日 (日)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月21日結果

猫ぬノミ取りってよ。(謎)

那覇対開邦は、9-1でぃ那覇ぬ勝ち。
圧勝さいが。

沖縄尚学対陽明は、6-1でぃ沖縄尚学ぬ勝ち。
ん~、圧勝でぃはあるむぬぬ、得点ぬ機会を中々物にでぃきんかったさいが。

美来工科対名護商工は、10-3でぃ8回コールド美来工科ぬ勝ち。
終始美来工科が圧倒してぃうったさいが。

那覇西対中部農林は、9-0でぃ7回コールド那覇西ぬ勝ち。
あがい、那覇西だいずたや。(@_@;)中部農林は、浮足立ってしまいゆった感じさいが。

北山対具志川は、5-3でぃ北山ぬ勝ち。
鮮やかな逆転勝ちさいが。

石川対本部は、7-1でぃ石川ぬ勝ち。
あがい、思わぬ大差がついちまいゆったさいが。

那覇商業対美里は、8-1でぃ8回コールド那覇商業ぬ勝ち。
ありりりりりり?強豪美里が、ばんみかさりてぃうる。(@_@;)

南風原対北部農林は、8-3でぃ南風原ぬ勝ち。
北部農林む、良く食らいついたんだきどぅよ、如何せん実力差はうぷ~うぷだったさいが。

普天間対八重山商工は、3-0でぃ普天間ぬ勝ち。
プロぬスカウトが、與那原君目当てぃに、だう押し寄しゆったふ~な~。與那原君、ちぬ~ぬ反省点を見事に克服してぃから、八重山商工に得点を与いんかったさいが。8回に、降雨中断があったむぬぬ、普天間は決定的な1点を上ぎゆった。中断は、普天間に味方したみたいさいが。

一気に話題ぬ中心ににゃりゆった與那原君に注目さいが。(^_^)
やしがよ、宮古ぬ松川君、興南ぬ比屋根君、コザぬ内間君、中部商業ぬ前田君、首里ぬ仲真君等、だいず楽しみな投手に溢りる大会さいが。(^_^)

| | コメント (0)

2015年6月20日 (土)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会、6月20日結果

いよいよ始まりゆったさいがよ~。(^o^)

北中城対八重山農林は、8-4でぃ北中城ぬ勝ち。
初回表、2点を先制しゆった北中城だったんだきどぅよ、すぬ裏、すかさず八重山は3点を返してぃから逆転さいが。やしが4回、先発ぬ山城君が乱りてぃから、エース渡久山君を投入。やしが、くぬ回4点を献上し7-3。八重山農林は、8回に替わりゆった當山君から1点を返してぃから7-4にしるむぬぬ、9回についに渡久山君が力尽き決定的な1点を献上。すぬまま北中城が9回裏を抑いてぃから勝利しゆったさいが。

宮古対浦添工業は、5-0でぃ宮古ぬ勝ち。\(^◇^)/
春ぬ立役者松川君は、今日むずみ投球を見してぃから、強豪浦添工業を完封しゆった。\(^◇^)/宮古は、3回表に1点を上ぎてぃから、8回には決定的な4点を上ぎ、松川君は全く危なぎ無ぇ投球でぃ圧勝さいが。(^_^)

浦添対宮古工業は、7-0でぃ浦添ぬ勝ち。
うむ~。(-_-;)残念にゃがら、実力差は明白だったさいが。(T^T)

前原対久米島は、6-0でぃ前原ぬ勝ち。
にゃんとぅか部員人数を確保したふ~な~久米島だったんだきどぅよ、前原ぬ圧勝だったさいが。

八重山対宮古総合実業は、9-2でぃ八重山ぬ勝ち。
秋に旋風を巻き起こしてぃから、春は1回戦でぃ散りゆった総実。夏はどぅんなかね~ってぃ思ってぃうったんだきどぅよ、春ゆりは確かに実力は向上してぃうったさいが。やしが、相手は強豪八重山。o(`_';)勝利は遠かったさいが。(T^T)

普天間対八重山商工は、2-2でぃ10回表、雷コールドでぃ引き分け。
注目ぬ投手、與那原君は、評判通りぬずっみ投手だったさいが。やしが、相手は伊志嶺監督率いる強豪八重山商工。互角ぬ試合は延長に入りゆったんだきどぅよ、雷がガラガラしてぃから、コールドさいが。あり以上続きゆったらばよ、ヘソ取らりてぃから、だいずさいが。

松川君、與那原君は、期待通りぬ投球だったさいが。ずみっ!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年6月19日 (金)

怒られたのか?

今日ぬ漂流ラジオは、だいずぴゃ~ぴゃ~に題目が決まりゆったさいが。
たぶんよ、先週ばんみかしたからよ、怒らりゆったんじゃ無いかね~?
まぁ良いさいが。
ぴゃ~ぴゃ~に決まったからよ、ばんむ、ぴゃ~ぴゃ~に送ったらばよ、上門みきが、だいずうどぅるいてぃうったさいが。ふっふっふ、ばんぬ文字入力速度を侮ってぃはいかんさいがよ。( ̄へ ̄)んまぁ、今回は結構ムキににゃってぃ入力したんだきどぅよ。
来週からは、くり程は気合入りずいちゅんど~。

| | コメント (0)

2015年6月18日 (木)

とんだ茶番だ、18歳選挙権

にゃんでぃ「今」か?
くんにゃぬ簡単さいがよ。1票ぬ格差を誤魔化すたみだってぃば。余りに無様な茶番さいが。失笑すら誘わん。くんにゃ筋書きしか作れんくすた~に、ばんたが税金が使わりてぃうるかとぅ思うとぅ、涙が出るさいが。
え、選挙権を与いる年齢を引き下ぎる前に、国会議員ぬ定数を何とかしれ!凸(`_';)すりが、裁判所む命じてぃうるくとぅさいがよ。くりについてぃは、宗主国でぃあるアメリカ~ぬ命令でぃある訳が無く、単に保身さいが。だいず嘆かわしい。

| | コメント (0)

2015年6月17日 (水)

ヨネマース

ばんたが家~でぃはよ、ま~すとぅ言ったらヨネマースさいが。だってぃよ、安だいでぃ、うま~うまだからよ。すりゃ~よ、高だいなジン払いばよ、すくすくうま~うまにゃま~すを買えるさいが。やしがよ、あぬ価格でぃあぬ味は、ヨネマースしかありまひぇん。(>o<;)
して、今日よ、コザぬ偉~い人に、ヨネマースぬくとぅを言ったらばよ、「ヨネマース?ぬ~やが、それ?」ってぃ言わりゆったさいが。(^_^;)あっがいたんでぃ~。うやきな人は、ヨネマースにゃんず買わずに、高だいなま~すを使ってぃうるんだね~。

| | コメント (0)

2015年6月16日 (火)

銀座コージーコーナーで、雪塩を使った商品を販売中

今日よ、コージーコーナーぬ前を通ったらばよ、思いっ切り「雪塩」ぬ文字が!(@_@;)おおっ、雪塩を使いゆった商品を販売中とぅな。あがい、やしがよ、今日はよ、既にチョコレートロールケーキを購入済みだったさいが。(T_T)ん~、またぬ機会に持ち越しさいがよ。
雪塩を使いゆった菓子とぅ言ったらばよ、雪塩ちんすこう位しか、今までぃ無かったきどぅよ、今回好評だったらば、様々な商品が出ゆるかむ知りんさいがよ。(^_^)
わいど~、雪塩。\(^◇^)/
わいど~、銀座コージーコーナー。\(^◇^)/
やしが、個人的には、雪塩ぬ1番うま~うまな食い方は、ゆで卵にかきるってぃ言う奴だきどぅよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2015年6月15日 (月)

芋カスタードパン

ばんたが家~ぬ近くぬパン屋でぃよ、パイ生地ふ~な~な奴に、カスタードクリームをブチ込んでぃから、すくに賽の目に切りゆった芋を煮た奴をブチ込んでぃ焼いた奴を売ってぃうるさいが。販売名称は.....忘りゆった。(^_^;)
まぁえぇ。して、すぬパンをよ、天敵が大好物さいが。すんでぃむってぃよ、ちぬ~、「ねぇ、芋のパン買って来て。」っちゅ~からよ、買ってぃ来ゆったさいが。して、夕食後、「パン食べる?」ってぃ聞きゆったらばよ、「酒飲もう。」っちゅ~くとぅににゃってぃから、パンは「明日食べる。」っちゅ~てぃ、延期ににゃりゆったさいが。
枝豆茹でぃゆったぬとぅ、ニンニクパンでぃ、ちぬ~は終わったんだきどぅよ。
して、今日、さっきよ、「芋パンは?」ってぃ聞きゆったらばよ、「あぁ、今日はもぅお腹一杯だから、いらない。」とぅぬくとぅ。
ちゅど~ん!\(^◇^;;)/
え、食いたいっちゅ~てぃから、買いに行かしてぃから、すりかい。(^"^;)
えぇわいえぇわい。ばんが、むる食ってぃこましたる。
がうがうがう。
うま~うま!\(^◇^)/
やしが、虚しい。(^_^;)
やしが、うま~うま!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年6月14日 (日)

祝!普天間騒音訴訟、原告勝訴\(^◇^)/

普天間(「ま」を強調)騒音訴訟でぃ、原告が勝訴したさいがよ~。\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
え、くりでぃよ、辺野古(「こ」を強調)に移す何ぞとぅ腐った戯言をほざいてぃうる腐れ倭人た~ぬ腐れ理論が、やっぱり腐ってうるくとぅが証明さりゆったさいがよ。辺野古に移したってぃよ、騒音は無くならんさいがよ。
やさ!騒音問題を解決しる方法があるさいがよ。\(^_^)す・り・は~、内地に持って行くくとぅでぃす。\(^◇^)/だってぃよ、沖縄県民が上ぎまくってぃうる声がよ、倭人にはじぇんじぇん聞こえんようだからよ、きっとぅ倭人た~は、むる難聴だハズ。すくに持ってぃ行きば、騒音問題は一気に解決さいが。\(^◇^)/すりによ、内地は、どこに持ってぃいったってぃよ、沖縄ゆりは朝鮮半島に近いからよ、海兵隊ぬ存在場所には、くりほど理に叶った場所は無いさいが。
いや~、めでたいさいが。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年6月13日 (土)

さらば、ダスティー・ローズ

ダスティー・ローズが亡くなったさいが。(T^T)
あがい~。(T^T)
69歳ってぃ。ん~、80近いとぅ思ってぃうったら、結構若かったんだハズね。
ゴールダストは、どうしるんかね~?
日本でぃは、うむっしな試合は無かったんだきどぅよ、アメリカ~でぃぬ試合は、皆うむっしだったさいが。
たんでぃが~たんでぃ~、ローズ。ヾ(T_T)

| | コメント (0)

2015年6月12日 (金)

いただきっ、最終回

あり?いただきっ、が終わりってぃ言って?(@_@;)
あがい、はらぺこなでしこグルメ旅ぬ頃から好きだったんだぬに~。(T^T)ま~んてぃ残念さいが。んまぁ、最近はよ、大食い姉ぇ姉ぇが出無ぇ回むあったりしてぃから、企画が空回りしてぃうったんだきどぅよ。ばんは、大食い姉ぇ姉ぇが、食ってぃ食ってぃ食いまくるぬが好きだったからよ。
視聴率む低迷してぃうったんか~?
18時15分からぬ、各放送局ぬネタに期待しるさいが。

| | コメント (0)

2015年6月11日 (木)

高良君の成長に驚いた

残念にゃがら、九州産業大学は負きちまいゆったきどぅよ。やしがよ、高良君の成長に、ばんはだいずうどぅるいたさいが。常時140km台中盤ぬ速球。圧巻は、カーヴさいが。あぬカーヴは、既に完成さりてぃうるからよ、更に上を目指すべく、スローカーヴぬ取得に乗り出すべき。o(`_';)
いや~、全国大会でぃ、うちなんちゅ~がエースとぅしてぃ投ぎてぃうるぬは、ま~んてぃぷからすさいが。(^_^)
秋ぬ神宮大会む、待ってぃうるからよ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年6月10日 (水)

内容も結果も伴わないクソ試合

え、今日ぬ試合よ!凸(`_';)
いった~、すりでぃむプロか!凸(`_';)
高城,白崎ぬ連続バント失敗。
田中が、ボールを先行さしてぃから、狙い撃ち。
平田暴投。
いい加減にしれ!凸(`_';)恥を知れ!凸(`_';)
負きるぬにゃんてぃ、慣れっこさいが。やしがよ、今日みて~な、プリッた試合は、客に観しるむんじゃ~無ぇさいがよ。凸(`_';)調子に乗るぬむいい加減にしれ!凸(`_';)
あ~、ばたふさり!

| | コメント (0)

2015年6月 9日 (火)

第97回全国高等学校野球選手権大会沖縄県大会展望

組み合わしが決まりゆったさいがよ~。o(`_';)気合入ったさいが。

んでぃは、んまずは興南ぬ組さいが。
くくは、興南がちぶるてぃ~ち抜き出てぃうるさいが。注目は、1回戦ぬ八重山対総実さいが。春に、ありだき注目さりてぃうったぬに、1回戦でぃばんみかさりゆった総実が、どぅりだき巻き返しゆるか~。して、強豪浦添とぅブチ当たりゆる宮古工業む、にゃんとぅか勝ってぃから、2回戦でぃ宮古対決を期待しるさいが。

次に、沖縄尚学ぬ組さいが。
くくむ、シード校強しさいが。やしがよ、前原,普天間,八重山商工が侮れんさいが。して、普天間対八重山商工ぬ対戦は、1回戦屈指ぬ組み合わせさいがよ。

次に、糸満ぬ組さいが。
集まっちまったさいがよ~。(>_<;)ザッとぅ強豪校を観るだきでぃむ、糸満,美里工業,浦添商業,首里,コザ,豊見城とぅ、だう揃ってぃうるさいが。やしが、予想は簡単さいがよ。やさ。首里が勝ち上がりまふ。\(^◇^)/

最後は、宮古ぬ組さいが。
強豪校とぅしてぃ、宮古,沖縄水産,中部商業,具志川商業,宜野座,真和志とぅ、そうそうたる高校があるさいが。o(`_';)やしがよ、幸いなくとぅによ、すりらがむる潰し合ってぃくりるさいが。宮古にとぅってぃは、ずみなクジににゃりゆったさいがよ。

とぅ言うくとぅでぃよ、ばんぬ予想は、各組を
 興南
 沖縄尚学
 首里
 宮古
が勝ち上がってぃから、興南とぅ沖縄尚学が潰し合ってぃよ、首里が宮古をばんみかしてぃから、決勝は興南対首里。\(^◇^)/すんでぃむってぃよ、数少ない好機を物にしゆった首里が興南をばんみかしてぃから、沖縄代表さいがよ~。\(^◇^)/

わいど~、首里!\(^◇^)/

| | コメント (2)

2015年6月 8日 (月)

凄いぞ高良

今日ぬ全日本大学選手権でぃ、九州産業大学ぬ高良君が、豪腕熊原君を擁しる仙台大学相手に2安打16奪三振完封ぬ、圧巻ぬ投球を見しゆったさいが。(^_^)
ずみっ!\(^◇^)/
熊原君む好調でぃから、ほっとぬどぅぬ直球が140km後半でぃ、150kmを越いるぬむあったさいが。やしがよ、勝敗は、精神力でぃ決まったふ~な~。熊原君が、動揺してぃから、ボークや失策でぃ失点しる中、常に冷静沈着な高良君は、全く危なぎ無ぇ投球だったさいが。いや、くりくすが、高良君ぬ投球っちゅ~むんさいがよ。
ほえほえ、くりでぃ、一躍全国区ににゃったさいがよ。優勝む狙えるさいが。わいど~。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年6月 7日 (日)

ピザドレッシング

にゃんかよ、ピザドレッシングってぃ言うぬが、安売りしてぃうったから、買ってぃみゆったさいが。生野菜サラダ(ブロッコリーは加熱)を作ってぃから、かきてぃ、食ってぃみましょうかね。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがう。
(-_-;)
うむくんね~さいがよ。(-_-;)
ハズレさいがよ~。(T^T)
大ハズレ~。(T^T)
鬼ハズレ~。(T^T)
え、た~やが、くんなうむくんね~ドレッシングを考いゆったプリムヌはよ。凸(`_';)え、味見したんか~?いった~ぬ舌は、異常さいがよ。凸(`_';)
あ~、ジン損したさいが。(_ _;)未だ未だ、だう余ってぃうるさいが。く~んにゃうむくんね~むん、家族に食わす訳には行かんさいが。ばんが、処分しるしか無ぇさいがよ。
あがい~。(T^T)

| | コメント (0)

2015年6月 6日 (土)

佐山、狭心症でカテーテル手術

んまぁ、命は取り留みゆったみて~だきどぅよ、今後は、試合は無理とぅ思うさいがよ。嗚呼、ヒクソンとぅぬ試合は、永遠に無理さいが。
やしがよ、記者会見でぃ佐山が、心臓病は先天的なむんでぃ、小学生ぬ頃から問題があったふ~な~なくとぅを言ってぃうったきどぅよ、じゅんにか?(^_^;)ばんはてっきり、饅頭ぬ食い過ぎだとぅ思ってぃうったんだきどぅよ。(^_^;)
ばんぬ中でぃは、佐山はUWFまでぃだからよ、引退してぃむしんでぃむ、関係無ぇきどぅよ。

| | コメント (0)

2015年6月 5日 (金)

傀儡国辛いよ

え、すりゃ~よ、憲法改悪やら、ゆくし解釈やら、軍隊ぬ外国(≠海外)派兵についてぃよ、国会でぃばたふさってぃむ、無駄さいがよ。だってぃよ、ありはよ、むるアメリカ~ぬ指示だからさいがよ。傀儡国家は、宗主国ぬ言うくとぅには、絶対服従さいが。すんにゃぬ常識でぃす。すぬ、宗主国ぬ指令に、尻尾振ってぃ従う奴らを選挙でぃ選んでぃしまい腐ったぬは、他でぃむ無ぇばんたが有権者さいが。
史上最悪ぬテロ国家でぃあるアメリカ~ぬ傀儡国。はっさ、哀り以外ぬ言葉は無ぇさいが。やしがよ、茶番しるならば、自費でぃしれ。凸(`_';)

| | コメント (0)

2015年6月 4日 (木)

さくらんぼ

さくらんぼをもらったさいがよ~。(^o^)
くりた人、たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)
んでぃは、食ってぃみましょうかね。
ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがう。
うおおおおお!(@_@;)
くりは、ま~さん。\(^◇^)/
酸味が強いんだきどぅよ、甘みむだいずたや。くんにゃに酸味とぅ甘みが際立ったさくらんぼは、始みてぃさいが。止まらん。
やしが、家族ぬ反応は、今てぃ~ち。あり?
「もっと甘い方が良いな~。」
あがい、いった~、くぬ酸味ぬずみな所が判らんぬか。しおしお。

| | コメント (0)

2015年6月 3日 (水)

ピッチャー崩壊

いや、投手じゃ無ぉてぃ、麦茶を入りてぃうく奴にゃんだきどぅよ。(^_^;)
落としてぃしまったさいがよ~。(T_T)
床水浸し~。(ToT)
あいじゃ~~~~~。(T^T)
あがい、天敵にたっくるさりたさいが。
ん~、よそ見してぃうったから、ばんがむる悪いんだきどぅよ。(_ _;)
ボケ開始か?(^_^;)

| | コメント (0)

2015年6月 2日 (火)

軍用機、那覇空港で民間機着陸を妨害凸(`_';)

ま~んてぃプリムヌさいが!凸(`_';)
ばたふさり!凸(`_';)
え、戦争ごっこして~んだったらばよ、いった~ぬ地元でぃしれ!凸(`_';)して、ばんたが税金を使うな!凸(`_';)
いった~みて~な社会ぬクズた~が寄生してぃうるだきでぃむ、ばたふさっちまうぬに、民間機ぬ着陸を妨害しるってぃ!凸(`_';)バカむ休み休み言え!凸(`_';)
え、当然懲戒処分でぃあるハズね。「遺憾に思う。」何ずとぅ言う、プリッたクス発言等、焼け石に水さいがよ。更に、業務へ損害を与い腐ったんだから、賠償しるんだゆな。凸(`_';)当然、税金を使うにゃんずとぅ言う、腐ったくとぅはしず、妨害し腐った本人が、払うんだゆな。んまぁ、すぬジンぬ出所む税金だきどぅよ。

あ~、ばたふさり!凸(`_';)
沖縄ぬ空を軍用機でぃ汚すな!出て行け!

| | コメント (0)

2015年6月 1日 (月)

さらば青柳

青柳が、足ぬ骨折ぬ影響でぃ、引退ってぃよ。(@_@;)
うむむ、最近は試合してぃうる所を観てぃうらんかったきどぅよ。邦ちゃんとぅやってぃうった頃は、燃いゆったきどぅよ。
ん~、もらい事故かむ知りんきどぅ、オートバイ事故かい。(-_-;)まぁ、命に別状無かったぬは、良かったさいがよ。年齢む年齢だからよ。
楽しい思い出、たんでぃが~たんでぃ~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

« 2015年5月 | トップページ | 2015年7月 »