« 祝!大儲けうっはうはな横田基地周辺 | トップページ | 宮古に日本軍を寄生させるなら »

2015年5月10日 (日)

今季初マンゴー

ちぬ~、家~ぬ近くぬ八百屋でぃマンゴーを売ってぃうったから、買ったさいが。450円(税抜き)ってぃ。んまぁ、出たてぃだから、仕方ないさいがよ。産地は宮崎さいが。ばんは、別に沖縄産ぬマンゴーにしか興味無ぇ訳でぃは無ぇさいが。うま~うまでぃありば、産地は問わんさいが。
して.ちぬ~から今日にかきてぃ、冷蔵庫でぃ冷やしてぃから、夜に食ったさいが。食うに当たってぃよ、いつむぬゆうに、3枚に卸してぃから、適当に切ってぃよ、種ぬ周りを味見。ん~、今てぃ~かね~。
ってぃ思ったら、食った天敵が絶賛。(@_@;)恐らく、早みに切ったぬでぃ、酸化してぃから、甘みが増したんだハズね。
また買うべき。(^_^)

|

« 祝!大儲けうっはうはな横田基地周辺 | トップページ | 宮古に日本軍を寄生させるなら »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 祝!大儲けうっはうはな横田基地周辺 | トップページ | 宮古に日本軍を寄生させるなら »