« 漂流ラジオ配信不可? | トップページ | 墜落しようがしまいが »

2015年5月17日 (日)

2015年5月17日県民大会結果

セルラースタジアム、人がだう入ったみたいってぃよ。(^_^)
プリムヌ倭人た~は、人数水増しだとぅか、やらせだとぅか、相変わらず狂ったくとぅをほざいてぃから、大喜びしてぃうるふ~じ~。まぁ、あった~はよ、すんな~してぃうらんとぅ、生きてぃ行け無ぇ腐った連中だからよ、勝手にほざかしてぃうきば良いさいがよ。ヾ(^_^)
とにかくよ、問題はよ、勝手に略奪した土地を返すぬに、条件を付き腐ってぃうるってぃ言うぬが、翁長知事ぬ意見さいが。やさ。やしがよ、ばんはよ、沖縄に海兵隊ぬ基地があるくとぅが、軍事戦略上無意味ってぃ言っているさいがよ。主目的でぃある、朝鮮民主主義人民共和国から、日本でぃ1番遠く、かつ、珊瑚礁が発達してぃから、うぷ~うぷにゃ船が接岸でぃき無ぇ沖縄に、海兵隊が寄生してぃうってぃは、軍事戦略上支障があるさいがよ。んまぁ、くりは、今回は触りてぃうらんかったきどぅよ。
翁長知事、くりからむ屈せずに、わいど~!\(^◇^)/

|

« 漂流ラジオ配信不可? | トップページ | 墜落しようがしまいが »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 漂流ラジオ配信不可? | トップページ | 墜落しようがしまいが »