« 久々の漂流ラジオ | トップページ | 今季初マンゴー »

2015年5月 9日 (土)

祝!大儲けうっはうはな横田基地周辺

横田基地に、オスプレイ配備決定ってぃ。(^_^)
まいふか~。(^o^)
にゃんでぃむ、軍事基地を作ったり増強したりしりば、周辺は大儲けしてぃから、うっはうはでぃ笑いが止まらんらしぃさいが。して、何て?ゆくし力?にゃんか知らんきどぅよ、47都道府県でぃ、1番北京からむ平壌からむ遠い沖縄に、海兵隊を寄生さしてぅうくゆりむ、東京ぬ方が、ず~っとぅ近くてぃから、軍事的に妥当さいが。し~ぶんに、東京湾は、珊瑚礁にゃんてぃ無ぇからよ、大型ぬ軍艦が沖縄とぅ違ってぃ入り放題だらよ、すくにほど近い横田基地は、北九州ほど最適でぃは無ぇむぬぬ、沖縄ゆりは、ず~っとぅ軍事的にずみな場所さいが。
んまぁ、宗主国ぬアメリカ~ぬ言うくとぅには、尻尾振ってぃから、従うだきだろうきどぅよ。

|

« 久々の漂流ラジオ | トップページ | 今季初マンゴー »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 久々の漂流ラジオ | トップページ | 今季初マンゴー »