« 2015年4月 | トップページ | 2015年6月 »

2015年5月

2015年5月31日 (日)

がんちょ~

ついに、がんちょ~を手~に入りゆったさいがよ。
おおっ、確かに、近くぬ物が、だいず良く見えるさいが。(@_@;)へ~。
あり?ありりりりりり?
やしが、1m以上先ぬ物を見たら、んも~ぐるんぐるんさいが。(@_@;)あがい、くぬがんちょ~をしてぃから運転したら、すぐ~に事故を起こすハズね。
んまぁ、近くぬ、ぐま~な文字以外は、見え放題だから、問題無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2015年5月30日 (土)

文字化け

ちぬ~、漂流ラジオに発言を送ったら、文字化きしてぃるってぃ言わりゆったさいが。
あり?
半分を過ぎた部分辺りからだったさいが。
あり?
ん~、別に、何っちゅ~くとぅは無かったんだぬに~。謎さいが。

| | コメント (0)

2015年5月29日 (金)

佐山聡、狭心症で手術(@_@;)

あがい、だっからよ~、饅頭はほどほどにしれ~ってぃば。(T^T)
くりでぃはよ、ヒクソンとぅぬ決着戦が、幻ににゃっちまうさいがよ。だってぃよ、「佐山~、ヒクソンとやってくれ~!」ってぃ絶叫したらよ、「ハイ、判りました~。」ってぃ言ったんだぬに~。
にゃんかよ、前田む巨大化してうるから、危無ぇさいがよ。(T^T)

| | コメント (0)

2015年5月28日 (木)

マンゴー値上げ

ありり?先週までぃ、た~ちでぃ700円位だったマンゴーが、倍以上ぬ値段さいが。(T_T)
ん~、皮は確かに美ぎさや~にゃんだきどぅよ、皮は食わんからよ。安だいにゃ奴でぃむ、て~ちでぃ800円ってぃよ。(@_@;)あがい、くりでぃは、ひんす~野郎ぬばんは、買いぇまひぇん。(T^T)
週末に、値引きさりてぃうるくとぅに期待さいが。

| | コメント (0)

2015年5月27日 (水)

風邪の原因

知り合いぬ姉ぇ姉ぇが、風邪でぃ苦しんでぃうるみて~さいが。つんだらさ~。(T^T)
して、何かよ、すぬ原因が、横浜が好調だからってぃくとぅらしぃさいが。(@_@;)普段、びりっケツが定位置だったぬに、下手に勝ちまくってぃうるから、風邪引いてぃから、悪化したってぃ。
やさ!o(`_';)すりは、そうに違い無ぇさいがよ。o(`_';)
くりは、正直、中々治らんぬでぃは無ぇかね~。(T^T)
すぬ内自滅しるから、もうちょい待ってぃよぉ~。
やしが、ふくちんが1軍に来りば、風邪は益々悪化しるかむ。(-_-;)まつがいど~。m(T^T)m
やしが、姉ぇ姉ぇってぃ、すんにゃに野球に詳しかったかね~?

| | コメント (0)

2015年5月26日 (火)

ジャーマンポテト

最近、ばんたが家~でぃはよ、ジャーマンポテトが人気さいが。して、ただぬジャーマンポテトでぃは無ぇってぃば。
す・り・は~、
アスパラガスをだう入りてぃうるさいが。\(^_^)
玉葱を薄く切りゆった奴をフライパンに引いてぃよ、すくにジャガイモを素揚ぎした奴をブチ込んでぃよ、胡椒をブチ込んでぃから、ウィンナーとぅアスパラガスをブチ込んでぃ、ザザッとぅ炒みゆっら、マース。してぃ、蓋をしてぃから、すばらくばんみかしてぃよ、アスパラガスが柔らかくにゃったふ~な~したら、蓋を取ってぃ、加熱してぃから、水分を飛ばしてぃでぃきあがり~。\(^◇^)/
だいず美味い。

| | コメント (0)

2015年5月25日 (月)

Ω3油

あり?テレビでぃ特集でぃむあったんか~?
ありだき、近くぬ量販店にだうあったΩ3油が、売り切りてぃうるってぃば。
以前は、2割引にゃんかでぃ売ってうったんだぬに~。
まぁ、一過性だとぅ思うんだきどぅよ。
野菜にかきてぃ食びるとぅずみさいが。にゃんってぃ言ってぃむよ、見た目が美ぎさや~。味はじぇんじぇんしんからよ。

| | コメント (0)

2015年5月24日 (日)

1/95

にゃんか、腐れ球団が、勝ったってぃ言ってぃから、大騒ぎしてぃうるさいが。(-_-;)
え、95試合むしりば、1回位勝つさいがよ。
やしが、安慶名が卒業した後でぃ助かったさいがよ。安慶名が主将ぬ頃だったらばよ、げれんげれんにたっくるさりてぃうったハズ。(・_・;)
まぁ、勝ちは勝ちさいが。もぅっとぅ練習しれよ。

| | コメント (0)

2015年5月23日 (土)

祝、出産

コザぬ偉~い人ぬ所ぬ姉ぇ姉ぇが、5つ子を産みゆったってぃば。
まいふか~。(^o^)
え、まゆさいがよ。
うむむ、まゆかい。いんだったらばよ、食ったらうま~うまなんだきどぅよ、まゆは、うむくんね~さいがよ。ししやいゆを食い始みる前だったら美味いぬかね~?

| | コメント (0)

2015年5月22日 (金)

曙、3冠復帰

うむ~。(-_-;)潮崎でぃは、ダミだったみて~さいが。(T_T)
地方でぃぬ興行に、支障が出ゆったぬかむ知りんさいが。やしが、曙だったらばよ、東京や大阪でぃぬ興行に、支障だ出るふ~な~。まぁ、迷走暴走を観るくとぅは、だいずうむっしなんだきどぅよ。
興味無ぇから、勝手にするべき。(^_^;)

| | コメント (0)

2015年5月21日 (木)

心太に島唐がらし

そろそろ暑い日々が続くゆぅににゃってぃ来てからよ、心太ぬ季節さいが。して、今日、皆が風呂に入ってぃから心太を食うくとぅにしたさいが。して、食おうとぅしたらよ、食卓にく~す~発見。うむむ、くりをブチ込んだら、どぅんなかね~?天敵ぬには、和からしブチ込んでぃから、ばんぬにはく~す~をパッパ。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがう。
うま~うま!\(^◇^)/
うおおおおお!くりは良い!o(`_';)ずっみさいが。
一気に食ってぃむ、ゲホゲホしんし、よ。
くりからは、心太にはく~す~さいがよ。

| | コメント (0)

2015年5月20日 (水)

マンゴーの季節

うひょひょ、いよいよマンゴーぬ季節が来ゆったさいが。(^_^)
ばんたが家~ぬ近くぬ八百屋でぃよ、宮崎産ぬマンゴーが、た~ちでぃ600円(税抜)だったから、気合入りてぃ買ったさいが。冷やしてぃから、皮を手~でぃ剥いてぃからよ、3枚に卸してぃから、1口位に切ってぃから、夕食後に食いゆったさいが。
がうがうがう。
うま~うま!\(^◇^)/
ひ~、美味いよ~。(T^T)
だいず美味い!今年ぬマンゴーむ上等さいが。
今年む、食いまくるさいがよ。

| | コメント (0)

2015年5月19日 (火)

がんちょ~

ん~、眼科健診をしてぃから、がんちょ~を処方してぃむらったんだきどぅよ、買ってぃ無ぇさいがよ。
はっさ、どうしるべきかね~?
たぶん、がんちょ~しりば、更に物を観易くにゃるんだハズ。やしがよ、ジンを節約しるべきかむ。
明日、がんちょ~屋~に行くべき?

| | コメント (0)

2015年5月18日 (月)

墜落しようがしまいが

軍用機は、沖縄に寄生さしてぃはダミでぃす。\(^_^)
墜落しる可能性が、だいず低きりば良いとぅ言うぬでぃありば、そいつぬ所に軍用機を配備しれ。沖縄には、軍関係ぬ物は、何てぃ~ち寄生さしてぃはダミさいがよ。
墜落原因を提示しれってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。すんにゃぬ判り切ってぃうるさいがよ。操縦してぃうったぬが、軍人だからでぃす。プリムヌに、乗り物を操縦さしりば、事故を興してぃ当然さいがよ。
やしが、腹抱いてぃ笑っちまったぬがよ、プリムヌ倭人がよ、テレビでぃよ、「『ちょっと』怖いですね。」ってぃほざき腐ってぃうったくとぅさいが。「ちょっと」ってぃよ!\(^◇^)/
は~っはっはっはっはっは。\(^◇^)/
苦し~~~~~!(>o<;)
ちょっとにゃんだっらばよ、っや~ぬ家~に置くべき。ゆたしく。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年5月17日 (日)

2015年5月17日県民大会結果

セルラースタジアム、人がだう入ったみたいってぃよ。(^_^)
プリムヌ倭人た~は、人数水増しだとぅか、やらせだとぅか、相変わらず狂ったくとぅをほざいてぃから、大喜びしてぃうるふ~じ~。まぁ、あった~はよ、すんな~してぃうらんとぅ、生きてぃ行け無ぇ腐った連中だからよ、勝手にほざかしてぃうきば良いさいがよ。ヾ(^_^)
とにかくよ、問題はよ、勝手に略奪した土地を返すぬに、条件を付き腐ってぃうるってぃ言うぬが、翁長知事ぬ意見さいが。やさ。やしがよ、ばんはよ、沖縄に海兵隊ぬ基地があるくとぅが、軍事戦略上無意味ってぃ言っているさいがよ。主目的でぃある、朝鮮民主主義人民共和国から、日本でぃ1番遠く、かつ、珊瑚礁が発達してぃから、うぷ~うぷにゃ船が接岸でぃき無ぇ沖縄に、海兵隊が寄生してぃうってぃは、軍事戦略上支障があるさいがよ。んまぁ、くりは、今回は触りてぃうらんかったきどぅよ。
翁長知事、くりからむ屈せずに、わいど~!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2015年5月16日 (土)

漂流ラジオ配信不可?

あがい、今週ぬ漂流ラジオ、YouTubeでぃ配信だりんかったさいが。(T_T)
にゃんか、著作権に抵触しる所がありゆったぬか、差別用語がダミだったぬか。いずりにしる、配信さりんかったぬは、だいず残念さいが。ひょっとしたらばよ、沖縄県内でぃは、配信さりてぃうるぬかむ知りんさいが。うむむ。

| | コメント (0)

2015年5月15日 (金)

携帯電話機種変更

電池がすっかりプリっちまいゆったからよ、機種変更したさいが。
にゃんかよ、機能がだいず増いてぃるってぃば。(@_@;)確実に使い易くなってぃうる気がしるさいがよ。
同じ会社ぬ携帯電話だからよ、使い勝手等、すんなに変わってぃ無ぇふ~な~。んまぁ、徐々に慣りるべき。やしが、電池がだいず持つようににゃったぬは、ずっみさいがよ。(^_^)

| | コメント (0)

2015年5月14日 (木)

瞳孔拡張

眼科健診に行ったさいが。
いや、別にどこかに違和感があるとぅか、すんな~訳でぃは無ぇんだきどぅよ。
結局、眼圧,白内障,緑内障全て異常無しだったさいが。v(^_^)
して、検査に当たってぃよ、瞳孔を開く薬をばんみかさりたんだきどぅよ、んま~くりが強烈。光量を調節でぃきんゆぅににゃったぬは元ゆり、色合いむ変。赤が紫に見えゆってぃからよ。だいずうむっし。しっかしよ、くりでぃは、にゃんむでぃきんさいが。結局、6時間位、とぅるばったままだったてぃば。ほえほえ。
して、視力はよ、右1.2左0.9だったさいが。眼科医が、だいずうどぅるいてぃうったさいが。「あんたの年齢でこの視力は驚異的。」ってぃ。だからよ、「秘訣は素振りかね~。」ってぃ言ったら、意味くじわからんでぃ、とぅるばってぃうったさいが。
くりでぃ、ひとまず安心してぃ、夜遊びでぃきるさいがよ。(^o^)

| | コメント (0)

2015年5月13日 (水)

久々の寿司v(^_^)

天敵が、「久々に寿司を食べたい。」と言うので、行って来たさいが。ばんたが家~ぬ近くによ、うま~うまでぃ安だいな寿司屋があるからよ。v(^_^)
あり?値上ぎしてぃる。んまぁ、消費税が上がったからよ。仕方ないさいが。
子ぴゅ~はうらんし、寿司嫌いだからよ、天敵とぅ娘ぴゅ~とぅでぃ、3名でぃ行きゆったさいが。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがう。
うま~うま!\(^◇^)/
ひ~、美味いよ~。(T^T)
くぬ前来たぬは、冬だったからよ、寿司種ぬ種類がじぇんじぇん違うきどぅよ、むる江戸前ぬ仕事がしてぃあってぃから、抜群ぬ美味ささいが。値上げしる前ゆり、ゆり多くぬ仕事がさりてぃる気がしる。
はは~、満足さいが。(^_^)
ジン貯みてぃから、また来るべき。(^o^)

| | コメント (0)

2015年5月12日 (火)

久々に凄い台風だったらしい

宮古でぃ、最大風速50mってぃ!(@_@;)
あっがいたんでぃ~、久々さいが。電柱も、何本か倒りゆったってぃ。
して、本島中部は、すんな~でぃむ無かったふ~な~。まいふか。
くりから本土に迫るふ~な~だからよ。やしが、速度が速いから、風雨が強い時間は短いってぃ。

| | コメント (0)

2015年5月11日 (月)

宮古に日本軍を寄生させるなら

ばんは、出てぃ行くさいがよ。o(`_';)
して、もう、2度とぅ宮古ぬ土は踏まん。o(`_';)
アジア太平洋侵略戦争当時、「国を守る」にゃんずとぅふくしブチかましてぃ、朝鮮半島から誘拐してぃ来腐った姉ぇ姉ぇを犯しまくってぃうった軍人た~をばんたが宮古人は忘りてぃうらんからよ。犯罪む増えまくるだろうし、よ。ゆんたくして~んだったらば、いった~ぬ実家でぃしれ。凸(`_';)
日本軍、来るな。

| | コメント (0)

2015年5月10日 (日)

今季初マンゴー

ちぬ~、家~ぬ近くぬ八百屋でぃマンゴーを売ってぃうったから、買ったさいが。450円(税抜き)ってぃ。んまぁ、出たてぃだから、仕方ないさいがよ。産地は宮崎さいが。ばんは、別に沖縄産ぬマンゴーにしか興味無ぇ訳でぃは無ぇさいが。うま~うまでぃありば、産地は問わんさいが。
して.ちぬ~から今日にかきてぃ、冷蔵庫でぃ冷やしてぃから、夜に食ったさいが。食うに当たってぃよ、いつむぬゆうに、3枚に卸してぃから、適当に切ってぃよ、種ぬ周りを味見。ん~、今てぃ~かね~。
ってぃ思ったら、食った天敵が絶賛。(@_@;)恐らく、早みに切ったぬでぃ、酸化してぃから、甘みが増したんだハズね。
また買うべき。(^_^)

| | コメント (0)

2015年5月 9日 (土)

祝!大儲けうっはうはな横田基地周辺

横田基地に、オスプレイ配備決定ってぃ。(^_^)
まいふか~。(^o^)
にゃんでぃむ、軍事基地を作ったり増強したりしりば、周辺は大儲けしてぃから、うっはうはでぃ笑いが止まらんらしぃさいが。して、何て?ゆくし力?にゃんか知らんきどぅよ、47都道府県でぃ、1番北京からむ平壌からむ遠い沖縄に、海兵隊を寄生さしてぅうくゆりむ、東京ぬ方が、ず~っとぅ近くてぃから、軍事的に妥当さいが。し~ぶんに、東京湾は、珊瑚礁にゃんてぃ無ぇからよ、大型ぬ軍艦が沖縄とぅ違ってぃ入り放題だらよ、すくにほど近い横田基地は、北九州ほど最適でぃは無ぇむぬぬ、沖縄ゆりは、ず~っとぅ軍事的にずみな場所さいが。
んまぁ、宗主国ぬアメリカ~ぬ言うくとぅには、尻尾振ってぃから、従うだきだろうきどぅよ。

| | コメント (0)

2015年5月 8日 (金)

久々の漂流ラジオ

3週間ばんみかさりたきどぅよ、久々に定時だったさいが。(^_^)
やしが、「大人げない。」とぅ、たしなみらりてぃしまったさいが。(^_^;)まぁ、今更変いらりないきどぅよ。(^_^;)いや、本当ぬばんは、むっとぅ大人げ無ぇんだきどぅよ。(^_^;)
横浜む勝ったし、漂流ラジオむ定時にやったし、良い1日で~びたん。(^_^)

| | コメント (0)

2015年5月 7日 (木)

相手が白人だからさいが

猿に同じ名前付きゆったら、苦情殺到ってぃ。(^◇^)
さすが倭人!\(^◇^)/
ん~、GHQが行った洗脳が、70年近く経った今でぃむ続いてぃうるとぅは、よ。余りに哀れさいが。え、くりが、アジアぬ諸国や、アフリカ~ぬ国ぬ有名人だったら、どうぢるか~?白人だから、いった~ムキににゃってぃブチ切りとぅるだきさいが。いやはや、従順な犬さいが。ぐす~でぃ、ダグラス・マッカーサーは、さぞかし鼻高々とぅ思うさいが。
まぁ、くりからむちばってぃ白人崇拝してぃから、傀儡国家とぅしてぃ生きるべき。

| | コメント (0)

2015年5月 6日 (水)

後はふくちん

にゃんかよ、7連敗してぃから、んじちゃ~びらってぃ思ってぃうった横浜だきどぅよ、また息を吹き返してぃ来ゆったさいが。
思いば、去年ぬドラフトでぃふくちんを取ってぃよ、グリエルが残留してぃよ、くりゃ~行くべきってぃ思ったうったらよ、グリエルはひんぎちまいゆってぃよ、ふくちんは出てぃ来無ぇしよ。
やしが、筒香タコ8がにゃんか、ちばってぃうるしよ、ずっみさいがよ。
グリエルはもう、戻ってぃ来無ぇきどぅよ、ふくちんが1軍でぃ投ぎ続きゆったらよ、優勝を狙いるハズ。o(`_';)
石田は、まぁ、適当に。(^_^;)
早く来るべき、ふくちん。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2015年5月 5日 (火)

救援要請

今日よ、知り合いから「助けて。」ってぃ、救援要請があったさいがよ。(@_@;)ぬ~やが?ぬ~しよった?
しると、「職場で、客にプリンを大量にもらって処分しきれない。食べに来てくれ。」とぅぬくとぅ。
あっがいたんでぃ~。(^_^;)
わじゃわじゃ連休中に、ノコノコプリン食いに出かきるプリムヌが、ま~にうるんかい。(^_^;)
くくにうるさいがよ~。(^◇^;;)
して、救出に出動。\(^_^)
く.....くりは確かに、尋常じゃ~無ぇ量さいが。(・_・;)
恐らくよ、1ダース入りぬ箱が10。何個か食ったみて~だきどぅよ、すりでぃむ、100個以上はあるハズ。(@_@;)
「では、よろしく。」とぅ、依頼人は仕事に。残された部外者ぬばんは、黙々とぅプリンを食ったさいが。だいず異様な光景だったハズね。(^_^;)良く警察にゃんかに通報さりんかったってぃば。(^_^;)
依頼人が戻ってぃ来るまでぃに、30個近くは食ったきどぅよ、腹パンパンさいが家~に帰るまでぃに、ふ~るに2回む行ったってぃば。
後から聞いたらよ、にゃんかよ、烏骨鶏ぬ卵を使った、だいず高だいにゃプリンとぅぬくとぅ。たぶん、1個しぇん円位だハズって。ん~、確かにうま~うまだったきどぅよ、すり程でぃは無かったさいが。1日に3万円ぬプリンかい。(^_^;)くんにゃ生活してぃうったら、ダミな人間ににゃるハズね。

| | コメント (0)

2015年5月 4日 (月)

娘のケツ

ちぬ~、飲み食いしてぃから家~に帰ってぃよ、順番に風呂に入ってぃ、天敵撃沈。
して、ばんはテレビでぃプロレス観てぃうったらよ、娘ぴゅ~が腰抑いてぃから、やってぃ来ゆった。にゃんでぃむ、机に腰をばんみかしたってぃば。して、「湿布貼って。」と言うぬでぃ、貼ったさいが。
眼前に広がる娘ぬケツ。(^_^;)くんにゃ至近距離でぃ観るぬは、何年振りかね~。(^_^;)くくでぃ天敵が来たら、速攻でぃたっくるさりたんだハズね。(^_^;)
「ありがとう。」とぅ、ケツしまってぃから、部屋に戻る娘ぴゅ~。親父にケツを平気でぃ出す娘む、珍しいさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2015年5月 3日 (日)

絶品ラタトゥイユ

くぬ前よ、彼氏ぬ彼女.....じゃ無くてぃよ(^"^;)、友人ぬ彼女とぅ行った店によ、家族でぃ行ったさいがよ。
して、何はさてぃ置き、ラタトゥイユさいがよ。\(^◇^)/
っっっっっだいっっっっずうま~うま!\(^◇^)/
ぶったまぎたさいがよ。(@_@;)
天敵は、速攻でぃパンを注文してぃから、がうがう食ってぃうったさいが。
やしが、肉ゆりは魚介類がうま~うまだったさいが。すんでぃむってぃよ、4名でぃ飲み食いしてぃから、1万円し無ぇさいが。\(^◇^)/
また行くべき。

| | コメント (0)

2015年5月 2日 (土)

ずみ小麦粉

ちぬ~ぬ夕食でぃ、ドリアを作ったんだきどぅよ、今回から、新しい小麦粉を使ったさいが。
ずみっ。
あがい、同じ量なぬに、粘度抜群でぃ、じぇんじぇんダマににゃらんさいが。ほえほえ、くんにゃにむ違うんかい。(@_@;)舌触りがずみでぃから、味む上等さいが。
値段は、却ってぃ安だいにゃんだきどぅよ、プライベートブランド恐るべし。o(`_';)

| | コメント (0)

2015年5月 1日 (金)

島とうがらし順調

3月に植えゆった島とうがらしが、花を満開にしてぃうるさいが。(^_^)
さすがとうがらしだきあってぃからよ、害虫何ずじぇんじぇん発生しんさいがよ。あがい、受粉しるぬかね~?
収穫前に、くりだき緑とぅ黄でぃみんたま~を楽しましてぃくりるぬは、ずっみさいがよ。(^_^)

| | コメント (0)

« 2015年4月 | トップページ | 2015年6月 »