« 植民地を宣言 | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月2日結果 »

2015年4月 1日 (水)

第62回沖縄県高校野球春季大会、4月1日結果

気がついたら、首里がばんみかさりてぃ.宮古が準決勝に残ってぃうるさいが。(@_@;)

宮古対豊見城は、2-1でぃ宮古ぬサヨナラ勝ち。\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/\(^◇^)/
宮古ぬ先発は、絶対的なエースに成長しゆった松川(竜)君相変わらずぬキレぬ良い球を投ぎゆったんだきどぅよ、先制しゆったぬは豊見城さいが。6回表、先取点を上ぎゆった。対してぃ、宮古は豊見城ぬ翁長君に、要所を締みらりてぃから無得点が続いたさいが。して、1-0ぬまま最終回へ。くくでぃ、ようやく宮古打線が翁長君を捉いゆった。\(^◇^)/連打でぃ、逆転サヨナラ勝ちさいが。松川君ぬ投打に渡る活躍でぃ、決勝進出とぅ、九州大会出場を手中にしゆったさいが。松川君酷使が気になる所だきどぅよ、今日はくぬ喜びに浸るさいが。

興南対沖縄尚学は、2-0でぃ興南ぬ勝ち。
比屋根君、圧巻ぬ投球だったってぃば。今ぬ沖縄でぃは、1番ぬ投手だハズ。

|

« 植民地を宣言 | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月2日結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 植民地を宣言 | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月2日結果 »