« 内地で沖縄風弁当 | トップページ | 風邪流行中 »

2015年4月19日 (日)

最高のシーザーサラダ

ばんは今までぃよ、シーザーサラダにゃんてぃ、大したくとぅ無ぇとぅ思ってぃうったさいがよ。やしがよ、すりはうぷ~うぷにゃ間違いだったさいが。(_ _;)
今日よ、知り合いぬ姉ぇ姉ぇにワイン飲ましてぃから、げれんげれんにしてぃ、ブチかまそうとぅしてぃから、すぬ店でぃ、シーザーサラダを頼んださいが。しったらよ、すぬうま~うまなくとぅ!姉ぇ姉ぇブチかますくとぅにゃんてぃ、すぐ~に吹っ飛んでぃから、しっこチビりそうだったさいがよ。(@_@;)
野菜,ドレッシング,チーズ、すぬ全てぃがしゃいこう!\(^◇^)/値段む良心的!
ずみっ!\(^◇^)/
ぶったまぎたさいがよ。
すぬ他ぬ料理む美味かったさいが。姉ぇ姉ぇは、げれんげれんににゃったんだきどぅよ、ばんは食欲に集中してぃしまいゆった。(>_<;)
また行くさいがよ~!\(^_^)

|

« 内地で沖縄風弁当 | トップページ | 風邪流行中 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 内地で沖縄風弁当 | トップページ | 風邪流行中 »