« わいど~、翁長知事\(^◇^)/ | トップページ | 内地で沖縄風弁当 »

2015年4月17日 (金)

茶番会談

んまぁ、こうにゃるくとぅは、判ってぃうったしよ、別に何とぅ言うくとぅは無ぇさいがよ。
やしがよ、翁長知事ぬ発言を各腰抜け腐れ報道機関が、報道し腐ったくとぅが重要さいが。ふっふっふ、プリムヌ倭人には、理解でぃきんくとぅかむ知りんきどぅよ、そもそもよ、プリムヌ倭人には何む期待してぃ無ぇからよ。日本ぬ宗主国でぃあるアメリカ~に対して主徴しれってぃ言うたくとぅを報道し腐ったぬが重要さいが。(^_^)いや、安倍が言う訳無ぇきどぅよ。やしが、アメリカ~ぬ中にむ、くぬ発言を聞いてぃから、すんな~だハズってぃ思う人むいるハズ。すりが重要さいが。
速効性等、端から期待してぃ無ぇからよ。

|

« わいど~、翁長知事\(^◇^)/ | トップページ | 内地で沖縄風弁当 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« わいど~、翁長知事\(^◇^)/ | トップページ | 内地で沖縄風弁当 »