« オーラ | トップページ | さらば阿修羅原(T^T) »

2015年4月27日 (月)

あんみつ

最近、ばんたが家~.....天敵ぬ中でぃ、あんみつが流行りまくってぃうるさいが。冷蔵庫に、あんみつが入ってぃ無ぇとぅよ、ばんはたっくるさりるさいが。(T^T)
味むそうだきどぅよ、値段むピンからキリでぃからよ、ひんす~野郎ぬばんにはいかに安だいでぃ、うま~うまなあんみつを探すか、必死さいがよ。o(`_';)
税抜き98円に奴はよ、確かに安だいにゃんだきどぅよ、味的には満足行く物でぃは無ぇさいが。すんにゃ中でぃよ、178円ぬ奴が、今ぬ所ずっみな感じさいが。やしがよ、いっつむすぬ量販店でぃばんは買ってぃうるんだきどぅよ、段々減ってぃ来てぃうってぃむ、補充さりる気配が無ぇさいがよ。ん~、きっとぅよ、Sさんが棚卸してぃうったら、速攻でぃ補充してぃくりるハズ。
次ぬ奴を探してぃむ良いんだきどぅよ、きっとぅすぬ頃には、次ぬ流行に移行しるハズ。うむ~。

|

« オーラ | トップページ | さらば阿修羅原(T^T) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« オーラ | トップページ | さらば阿修羅原(T^T) »