« 変なおじさん(-_-;) | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月1日結果 »

2015年3月31日 (火)

植民地を宣言

いや~、よくも恥ずかしくむ無く、「私達の国日本は、アメリカの植民地です。」ってぃ宣言し腐るむんさいが。(@_@;)沖縄ぬ珊瑚礁を破壊しようとぅ、アメリカ~ぬ軍用機が騒音まき散らそうとぅ、部品落下さしようとぅ、すりを咎みたりしりば、宗主国ぬアメリカ~をわじわじ~さしてぃしまうから、沖縄県民は我慢しれってぃくとぅさいが。呆り放題。
ばんたが日本でぃ暮らしてぃうる人た~は、く~んなプリムヌた~を養う、いや、寄生さしてぃうくたみに、税金を払ってうるってぃ言う訳さいが。世界中ぬ人た~は、笑いまくってぃうるハズね。もろチン、嘲笑さいがよ。
いやはや、正気ぬ人間がしるくとぅでぃは無ぇさいが。して、腰抜け腐れ報道機関は、見てぃ見ぬぐぁ~し。くりが倭人ぬ本性だハズね。
んまぁ、アメリカ~ぬ奴隷だから、仕方ないかむ知りんきどぅよ。

|

« 変なおじさん(-_-;) | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月1日結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 変なおじさん(-_-;) | トップページ | 第62回沖縄県高校野球春季大会、4月1日結果 »