« Sそば | トップページ | 民謡大会 »

2015年3月15日 (日)

ニュージャパンカップ

結局飯伏が優勝したってぃよ。(@_@;)
あがい、ばんは、真壁が優勝しるとぅ思ったんだぬに~。んまぁ、内藤ゆりは良いさいがよ。
して、AJぬIWGPぬ挑戦表明って。んまぁ、くりはすりしか無ぇさいがよ。くぬ前中邑とぅやったばかりだしよ、石井とぅやってぃむ客は呼べんさいがよ。AJむ、初防衛戦でぃばんみかさりるとぅは思わんきどぅよ、新日ぬ飯伏推しは顕著さいが。
くくは是非、KO-D無差別級とぅぬ2冠戦にしるべき。o(`_';)して、AJが勝ってぃから、ヨシヒコやらササダンゴやらが殴り込んでぃ来ゆったら、ずっみさいが。
AJぬ防衛だろうきどぅよ。(^_^;)

|

« Sそば | トップページ | 民謡大会 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« Sそば | トップページ | 民謡大会 »