« 九州勢苦戦 | トップページ | 鞄重症 »

2015年3月25日 (水)

第87回選抜高等学校野球大会、3月25日結果

九州代表4校ぬ内、早くむ3校が初戦でぃ姿を消しゆったさいが。o(`_';)糸満が最後に残った砦さいがよ。相手は、優勝候補筆頭ぬ天理さいが。o(`_';)強敵さいがよ。やしがよ、必勝さいが。o(`_';)いちゅんど~!

天理対糸満は、7-2でぃ天理ぬ勝ち。(T^T)
あがい~。(T^T)負けゆった~。(T^T)
糸満は初回、天理ぬ斎藤君ぬ前に3者凡退さいが。やしが、糸満ぬ金城乃君む、冬を越いてぃから、球威が向上した気がしる。1回2回は静かな展開だったんだきどぅよ、3回裏に、前久保君が中堅越2塁打でぃ、堤田君が送ってぃから、舩曳君を迎いゆった。くくでぃ糸満は、極端な前進守備さいが。ん~~~~~、先行はにゃんとぅしてぃむ避きたいってぃ言う思いにゃんだろうきどぅよ.....。舩曳ぬ当たりは、非情にむ超前進守備ぬ岡田君ぬ横を抜きてぃから、天理先制。くくでぃ捕手ぬ比嘉君が、舩曳君ぬ2盗を刺す等してぃから、4安打1四球ぬ猛攻を1点でぃ抑いゆった。して4回、先頭ぬ岡田君が中前安打でぃ出塁。大城君三振ぬ間~に2塁に進んでぃから、2死後に太田君ぬ左中間をばんみかす当たりでぃ同点。やしが、天理ぬ斎藤君む、最小失点でぃ抑いゆったさいが。やしがすぬ裏、橋本君が左前安打でぃ出塁しるとぅ、前久保君が中越ぬ3塁打でぃ再度突き放しゆった。6回、天理は川崎君が中前安打でぃ出塁しるとぅ、橋本君ぬ打球は痛烈に右翼線へ。して、くぬ跳ねかってぃ来ゆった球を我那覇君が処理を誤ってぃうる間~に、側砂金が一気に生還さいが。(>_<;)7回、舩曳君に四球を与い、斎藤君ぬ送りバントを野選。無死1・2塁でぃ、続く貞光君ぬ当たりは、あわや中前に達するかとぅ言うぬをよ、岡田君が好捕してぃから2重殺。2死3塁でぃ、坂口君登場。(>_<;)くくでぃ勝負に行ったんだきどぅよ、左中間に本塁打を食らってぃしまいゆった。(>_<;)8回、先頭を抑いゆったんだきどぅよ、続く代打ぬ檜垣君に安打を打たりゆった所でぃ、金城乃が右翼に廻り、平安君登板。1球でぃ前久保君を抑いゆってぃから、安谷屋君とぅ交替。安谷屋君、くぬ場面は辛かったか~?制球む球威むいつむぬ調子とはほど遠く、2連打を食らってぃから、2点を献上。して、金城乃君が再度登板してぃから、にゃんとぅか後続を抑いゆったさいが。して、最終回、天理は斎藤君に替わってぃ森浦君を投入。糸満はくくでぃ、ん~、思い出作りぬ連続代打か~?天理ぬ失策でぃ1点を返しゆったむぬぬ、試合終了さいが。
ん~、手む足む出んかったさいが。(T^T)やしが、あぬ猛攻を食らい、くぬ失点でぃ抑いゆったぬは、糸満ぬ類まれな守備力があったからくすさいが。残念ながら、現段階でぃぬ実力差さいが。やしがよ、夏までぃには、未だ時間はあるさいが。ちばってぃ練習してぃから、夏は沖縄勢が勝利を重ねるくとぅを期待しるさいがよ。
甲子園でぃうちなんちゅ~が躍動しる姿は、やっぱり最高さいが。(^_^)糸満ぬ諸君、たんでぃが~たんでぃ~!

|

« 九州勢苦戦 | トップページ | 鞄重症 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 九州勢苦戦 | トップページ | 鞄重症 »