« いよいよ始まった | トップページ | 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ »

2015年3月22日 (日)

芋カスタードパイ

ばんたが家~ぬ近くぬパン屋でぃよ、芋カスタードパイを売ってぃうるんだきどぅよ、くっりが、っっっっっだいっっっっずうま~うまさいがよ。くくぬ所ぬパン屋でぃ買った物ぬ中でぃは、ぶっ千切りぬ1位さいがよ。芋ぬ煮具合、味付き、カスタードぬ味付き,かじゃ~、して、パイぬ食感とぅ味。どぅりを取ってぃむ、天下一品さいが。
家族1名につきてぃ~ち。いや、てぃ~ちてぃ~ちが、うぷ~うぷさいがよ。して、昼過ぎに、おやつでぃ食ったさいが。したらよ、天敵がよ、「半分、残しておいて。」ってぃ言いゆったさいが。あっがいたんでぃ~。(@_@;)っや~が残すんじゃ~無くってぃ、ばんが残すんか?(?_?)やしが、従う、ばん。(T^T)
して、夕食ぬ前に食う天敵。案の定、夕食でぃメガンテ。え、夕食ぬ前に食うからさいがよ。(^o^)

|

« いよいよ始まった | トップページ | 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« いよいよ始まった | トップページ | 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ »