« 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ | トップページ | 第87回選抜高等学校野球大会、3月25日結果 »

2015年3月24日 (火)

九州勢苦戦

九州地区代表ぬ4校ぬ内、3校は1回戦でぃ消いゆったさいが。o(`_';)くりは一大事さいがよ!o(`_';)して、残ったぬは、糸満ぬみさいが。o(`_';)
すぬ糸満が明日、天理とぅ初戦を迎いるさいが。
くくは、何とぅしてぃむ、何が何でぃむ勝ってぃむらわんとぅいかんさいが。o(`_';)
散ってぃ行った沖縄ぬ高校球児ぬ思い、九州ぬ高校球児た~ぬ思い、すぬ思いをいった~に背負わすぬは酷だとぅ言うくとぅは、重々理解してぃうるさいが。やしがよ、代表校とぅ言うぬは、すりらぬ思いをむる背負ってぃうるさいが。すりは、今までぃむ、くりからむ変わらんさいが。すぬ重圧を跳ね返す力を持ってぃうるからくすぬ代表さいが。
天理、強敵さいが。ばんは、優勝候補筆頭だとぅ思ってぃうるさいが。やしが、すりは秋ぬ段階でぃぬ話さいが。くぬ冬を越いてぃ、糸満諸君ぬ力は、ゆり一層向上し、全国1になったとぅ信じてぃうるさいがよ。
ばんは明日む、心一杯ぬ応援をしるさいが。明日、甲子園でぃ会おうな~。
わいど~、糸満!\(^◇^)/

|

« 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ | トップページ | 第87回選抜高等学校野球大会、3月25日結果 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 翁長知事は素晴らしい!\(^◇^)/ | トップページ | 第87回選抜高等学校野球大会、3月25日結果 »