« 大荒れ選手権 | トップページ | 下品卒業 »

2015年2月13日 (金)

さすが軍人は狂人ばかり\(^◇^)/

米軍北部訓練場ぬ司令官ぬティム・カオがよ、東村でぃヘリパット反対運動をしてぃうる人た~は、共産党からジンをもらってぃうるってぃ思ってぃうったさいが。(^_^;)あがい、ま~んてぃプリムヌさいが。(^◇^;;)え、っや~正気でぃは無ぇさいがよ。っや~は病気でぃす。すぐ~に治療しりば、完治はしんでぃむ、進行を抑いるくとぅ位はでぃきるかむ知りんよぉ~。病院行け~。ヾ(^_^)
んまぁ、軍人ってぃ言うだきでぃ、プリッてぃうるぬは判るんだきどぅよ、っや~はすぬプリッた輩ぬ中でぃむ、人一倍プリッてぃうるさいがよ。く~んなプリッた奴によ、武器を持たしてぃはいけまひぇん。(^"^;)アメリカ~はアメリカ~以外は人間とぅ思ってぃうらんぬだきどぅよ、いっくらにゃんでぃむ、狂い過ぎさいがよ。
悪いくとぅは言わん。病院行ってぃから、薬出してぃむらうべき。

|

« 大荒れ選手権 | トップページ | 下品卒業 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 大荒れ選手権 | トップページ | 下品卒業 »