« 再会の春 | トップページ | 大荒れ選手権 »

2015年2月11日 (水)

暴走続く中畑

いや~、中畑ぬ暴走が止まらんさいが。恐らくよ、結果ぬ如何にゆらず、今年限りでぃばんみかさりるぬは明白だからよ、やりたい放題やるってぃ言う腹だとぅ、ばんは思うさいが。
周りぬ失笑を中畑は大笑いとぅ勘違いしてぃうる所が哀りさを誘うさいが。だってぃよ、40年位前ぬ笑いネタだからよ。「カバが逆立ちしてバカ。」ってぃ言ってぃうるふ~な~。くんなんでぃは笑いんさいがよ。
んまぁ、ばんはよ、嶺井が正捕手ぬ座を勝ち取ってぃから、ふくちんが30セーブ位しりば、中畑がどうにゃろぅが、太田がたっくるさりよぅが、興味無ぇさいがよ。

|

« 再会の春 | トップページ | 大荒れ選手権 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 再会の春 | トップページ | 大荒れ選手権 »