« 試合が無いのに1700人 | トップページ | 西友恐るべし »

2015年1月 4日 (日)

新日ドームうむっし

いや~、上等な興行だったさいがよ。(^_^)

んまずは、みのる対桜庭さいが。
ん~、みのるがくんな~態度を取るぬってぃば、永田や船木ぬ時以来、3回みかね~?やしが、すぬ度に、違リングに旅立ってぃ来ゆったからよ、今回むそうなんかね~?ん~、IWGPを奪取してぃうらんぬだきどぅね~。んまぁ、桜庭は、別にCHAOSでぃは無ぇからよ、みのるとぅ結託してぃむ、じぇんじぇん問題無ぇさいがよ。柴田とぅぬ関係む、消滅したし、よ。

次は、田口対ケニーさいが。
あがい、あっさりケニーが勝ちゆったね~。バレットクラブ入りは、正解だったみたいさいが。まいふか~。くりでぃ、飯伏とぅ、心置きなく試合がでぃきるね~。

最後は、中邑対飯伏さいが。
いや~、年明け早々に、今年ぬ年間最高試合が決まっちまいゆった感じさいが。ィヤオ!やっぱり、今ぬ新日ぬエースは、た~でぃむ無ぇ、中邑さいが。客、大喜び。\(^◇^)/試合前むばんみかし、高度な試合をし、試合後にィヤオ!しゃいこ~!\(^◇^)/
やしが、問題は、次ぬ相手だね~。

|

« 試合が無いのに1700人 | トップページ | 西友恐るべし »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 試合が無いのに1700人 | トップページ | 西友恐るべし »