« 上門みきの漂流ラジオ | トップページ | 民主党にも全く期待していない »

2015年1月18日 (日)

福田萌子じゃ無きゃ嫌だ!

え、ばんはよ、ハルサーエイカーは、だいず好きさいが。それはよ、作品とぅしてぃぬ完成度や、あぬ無情な仕打ちを受きゆった、マブヤー関係者ひぬ愛情むあるさいが。やしがよ、1番ぬ理由はよ、福田萌子が好きだからさいがよ。
やさっ!
ばんにとぅってぃぬハルサーエイカーとぅは、即ち、福田萌子さいが。o(`_';)
だからよ、福田萌子がチョイ役ぬ、エイカーズは、ばんにとぅってぃ魅力は著しく低下しゆったとぅ言えるさいが。(-_-;)んまぁ、チョイ役でぃむ、出てぃうる以上、観~はしるきどぅ、よ。
はぁ~。(-o-;)
日程ぬ都合なぬかね~?
福田萌子を主人公に戻してぃから、ハルサーエイカー3を是非作ってぃ欲しいさいがよ。m(T^T)m

|

« 上門みきの漂流ラジオ | トップページ | 民主党にも全く期待していない »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 上門みきの漂流ラジオ | トップページ | 民主党にも全く期待していない »