« 所詮海兵隊員、所詮軍人 | トップページ | 日立製作所硬式野球部 »

2014年12月10日 (水)

安田のヨーグルト

最近、ばんたが家~でぃは、安田のヨーグルトが人気さいが。
くぬ前、天敵とぅ娘ぴゅ~が、安売りしてた~ってぃ買ってぃ来ゆってぃから、気に入ったらしぃさいがよ。して、名残惜しそうに飲んでぃうったらばよ、にゃにゃにゃにゃにゃんとぅ、ばんたが家~ぬ近くぬ量販店でぃ、売ってぃうりゆったってぃば。はっさ、プレーンとぅ苺味ってぃ。飲む奴は発見したきどぅよ、食う奴は探さんかった。やしがよ、食う奴はよ、にゃんかよ、他ぬ安だいな奴とぅぬ違いが、ばんには判らんかったさいがよ。
やしがよ、結構高いさいが。(-_-;)ひんす~野郎ぬばんには、辛い出費さいがよ。

|

« 所詮海兵隊員、所詮軍人 | トップページ | 日立製作所硬式野球部 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 所詮海兵隊員、所詮軍人 | トップページ | 日立製作所硬式野球部 »