« すっかり冬 | トップページ | ファミリーマートの宣伝 »

2014年12月 5日 (金)

元kaca-fe

くぬ前から、「何たらかんたらライオンズデン」ってぃ名前を換いてぃから、営業中さいが。うひょひょ、くりでぃコザぬ待ち合わし場所が復活ってぃよ。(^_^)
真っ昼間っからやってぃるらしぃんだきどぅよ、客うるんか?(^_^;)んまぁ、巨大なお世話できどぅよ。
内装にゃんかは、ほぼ同じ。やしが、従業員は一新。当たり前やしぇ。
すんでぃむってぃよ、経営者がアメリカ~ににゃったせいか、客ぬ外国人率が、だう上がりゆったってぃば。はっさ、従業員む外国人率が上がってぃうるさいが。いや、別に良いんだきどぅよ。値段む前とぅ変わらんか、ちびっとぅ安くなったかむ知りん。

|

« すっかり冬 | トップページ | ファミリーマートの宣伝 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« すっかり冬 | トップページ | ファミリーマートの宣伝 »