« 宮古3泊4日2名で7万円(@_@;) | トップページ | 所詮海兵隊員、所詮軍人 »

2014年12月 8日 (月)

iPhoneの時代か?

コザぬ偉~い人が、携帯電話ばんみかしてぃしまってぃから、新しいぬに換えるよ~ってぃ言ってぃうったんだきどぅよ、にゃにゃにゃにゃにゃんとぅ、iPhoneにしよったさいがよ。うむむ、あぬ偉~い人ぬくとぅだからよ、18禁.....18金ぬiPhoneかむ知れん。
ひょっとぅしるとぅ、姉ぇ姉ぇから、「あんたもiPhoneにしれ。」ってぃ言わりてぃから、有無む言わさずにiPhoneにしたぬかむ知りん。いや、むっとぅひょっとぅしるとぅ、コザでぃは、モテる条件が、「iPhoneを所有していること。」なぬかむ知れん。o(`_';)
いずりにしる、沖縄本島中部は、確実にiPhoneへ流りちょるっちゅ~くとぅさいがよ。
んまぁ、ばんは、iPhone云々でぃは無く、スマートフォンでぃむ無ぇんだきどぅよ。v(^_^)え、通話とぅEメールができりば充分さいがよ。ヾ(^_^)

|

« 宮古3泊4日2名で7万円(@_@;) | トップページ | 所詮海兵隊員、所詮軍人 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 宮古3泊4日2名で7万円(@_@;) | トップページ | 所詮海兵隊員、所詮軍人 »