« 日立製作所硬式野球部 | トップページ | 無念。首里高校、21世紀枠候補に選出されず。(T^T) »

2014年12月12日 (金)

負け犬の遠吠え

いや~、翁長が初登庁した時ぬ、仲井真~ぬトチ狂った戯言、だいずうむっしさいが。(^o^)くりでぃよ、本気でぃ勝てぃるって~思ってぃうったくとぅが判ったさいが。ま~んてぃプリムヌさいが。(^_^)
稲嶺~に渡ってぃから続いた苦難ぬ時代に、ついに終止符が打たりゆったさいが。軍事基地は、県外、北九州へ。ヾ(^_^)軍用地は没収。ずみっ。\(^◇^)/すりらを推進しるに当たってぃ、仲井真~ぬ遠吠えは、心地良い演奏ににゃるさいがよ。負け犬ぬ遠吠え程、痛快なくとぅは無ぇさいがよ。え、もぅっとぅ悔しがれ~。ヾ(^_^)
んまぁ、伊波~ぬ時によ、民主党ぬ卑劣な妨害さい無きりば、くんな~日が、早く来たんだぬによ。
まぁ、良いさいが。
普天間基地は、とぅっとぅと没収してぃから、玉泉洞をむ上回る規模ぬ鍾乳洞を観光地化してぃから、住宅むだう建てぃてぃよ、沖縄ぬ未来は明るいさいがよ。\(^◇^)/

|

« 日立製作所硬式野球部 | トップページ | 無念。首里高校、21世紀枠候補に選出されず。(T^T) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 日立製作所硬式野球部 | トップページ | 無念。首里高校、21世紀枠候補に選出されず。(T^T) »