« iPhoneの時代か? | トップページ | 安田のヨーグルト »

2014年12月 9日 (火)

所詮海兵隊員、所詮軍人

毎回ぬくとぅだきどぅよ、アメリカ~軍人はよ、アメリカ~以外は人間とぅ思ってぃうらんからよ。だからよ、物を壊そうが、人を傷つきようがよ、あいつらにとぅってぃは、反省や謝罪ぬ対象には、一切にゃらんってぃくとぅさいがよ。すりが、アメリカ~軍人さいが。
同盟って?ま~んてぃプリムヌさいが。あいつらにとぅってぃ、日本人は、家畜以外ぬ意味は無ぇさいがよ。とぅは言え、戦争でぃたっくるさりたんだからよ、戦勝国には、全てぬ権限があるさいがよ。やしがよ、富士ぬすそ野やら何やらに寄生しちょったアメリカ~軍を沖縄に押しつきゆったぬは、アメリカ~軍ぬ意志でぃは無く、沖縄以外ぬ倭人ぬ意志っちゅ~ぬが、ばたふさっちまうさいが。
今回むよ、「遺憾に思います。」とぅかにゃんとぅか、意味くじ判らんくとぅほざいてぃから、終わるぬが、目~に見いてぃるさいがよ。凸(`_';)

|

« iPhoneの時代か? | トップページ | 安田のヨーグルト »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« iPhoneの時代か? | トップページ | 安田のヨーグルト »