« 年末に向けての腐れ行事 | トップページ | カリフラワー »

2014年11月27日 (木)

珊瑚密猟問題

「生ぬるい」だ~何だ~言ってぃうるっちゅ~むうるきどぅよ、ばんはよ、今回ぬ対応は、だいず評価しるさいが。平和裡かつ厳粛な対応。別によ、船を沈みたり、密漁者を死なすくとぅが目的でぃは無ぇさいがよ。大体よ、人口でぃ10倍、軍事費だってぃ膨大な開きぬある国に対してぃ、武力でぃ威圧しようとぅしてぃむ、すりゃ~無駄ってぃむんさいがよ。
だいずばたふさっちまうぬは、重々判るんだきどぅよ、何む考いずにわめき散らすだきぬプリムヌた~は、無視しるに限るさいがよ。やしがよ、今回ぬ珊瑚密猟ぬ件でぃは、中華人民共和国は、面対丸潰れさいが。んまぁ、すりむくりむ、うわぬ国に税金納みちょる人間ぬしたくとぅだからよ。
にゃんかよ、倭人むすりばしりるってぃ思ったさいが。

|

« 年末に向けての腐れ行事 | トップページ | カリフラワー »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 年末に向けての腐れ行事 | トップページ | カリフラワー »