« 高井、ずみ | トップページ | 山本欠場 »

2014年11月22日 (土)

上等ハッピーターンもどき

那覇ぬラウンジぬ煎餅が、変わったさいがよ~。
んまず、緑色ぬ入り物でぃから、豆味とぅぬくとぅ。くっちむ、すくすくうま~うまなんだきどぅよ、すりゆりむ何ゆりむ、橙色ぬ入り物ぬ煎餅。っっっっっだいっっっっっずうま~うま!\(^◇^)/
ぷからす~!\(^◇^)/
ハッピーターンもどきにゃんだきどぅよ、気ぬしぇいかむ知りんきどぅよ、上等な味に感じるさいが。くりは美味い!あがい、やりばでぃきるさいが、日本航空!\(^◇^)/羽田ぬラウンジぬパンに、ブリウォッシュむチョコパンむ無くなったんだきどぅよ、すりを補ってぃから、余りは無ぇきどぅよ、だいずずみさいが。
え、次ぬ煎餅む期待しちょんど~。わいど~。

|

« 高井、ずみ | トップページ | 山本欠場 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 高井、ずみ | トップページ | 山本欠場 »