« 悪いオメガ | トップページ | ずみ宅配便 »

2014年11月 9日 (日)

佐村とぅ伊藤とぅ運天

あがい、横浜をばんみかさりゆった佐村が阪神入りぬ可能性ってぃ。(@_@;)むしむ本当だったらばよ、是非主力ににゃってぃから、横浜ぬぼんくらた~を見返してぃ欲しいさいが。
して、今日よ、トライアウトさいが。
ん~、真下は、まぁまぁ。
やしが、伊藤とぅ運天。(-_-;)じぇんじぇんダミだったさいが。(T^T)にゃんっちゅ~てぃむ、直球が錆まくり~。して、2名共スライダーが売りだったんだきどぅよ、くりむじぇんじぇん。運天は、1年ぬ秋に受けた衝撃が強過ぎたぬかむ知りんきどぅよ、球威,制球共に、全くプロぬ域でぃは無かったさいが。怪我が未だ癒えてぃ無ぇんか?(T^T)
すりから、パギが遅い球でぃ、四球出しまくってぃうったってぃば。はっさ、当然さいが。

|

« 悪いオメガ | トップページ | ずみ宅配便 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 悪いオメガ | トップページ | ずみ宅配便 »