« コザミュージックタウン大騒ぎ | トップページ | 上等ハッピーターンもどき »

2014年11月21日 (金)

高井、ずみ

ヤクルトぬ高井が、ベストナインに選ばりゆったってぃば。(@_@;)
だいずうどぅるいたさいが。
にゃんかよ、横浜とぅぬ試合でぃはよ、じぇんじぇん打っちょらんかった印象があったからよ。(^_^;)んまぁ、守備む含みてぃにゃんじゃろぅきどぅよ。
高井ってぃ言ったらばよ、東北高校でぃ、歴代1位ぬ練習量だったってぃ話さいが。やしがよ、球ぬ速さはあったむぬぬ、制球が定まらず、打者に転向してぃから、ようやく花開いた感じさいが。まいふか~。(^_^)
そうそう、ヤクルトってぃ言えばよ、山田む選ばりゆったさいがよ。あがい、2010年甲子園組みでぃ、今ぬ所1番ぬ出世頭さいが。くりまたずみ。(^_^)

|

« コザミュージックタウン大騒ぎ | トップページ | 上等ハッピーターンもどき »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« コザミュージックタウン大騒ぎ | トップページ | 上等ハッピーターンもどき »