« 占い | トップページ | 1月4日意味不明 »

2014年10月12日 (日)

巨大化の中

ちぬ~、天敵が同窓会に行ってぃ来ゆったってぃば。したらよ、だいず機嫌良く帰ってぃ来たさいが。はっさ、機嫌が良いぬはずみさいが。(^_^)
しるとぅ、別に聞きむしんぬに、機嫌が良い理由を言ってぃ来たってぃば。にゃんでぃむ、同級生ぬ多くが巨大化してぃうる中、学生時代ゆりむ痩してぃから、健康そうだね~ってぃ、だいず羨ましがらり、いいあんべ~だったってぃよ。にゃる程。そう言う訳かい。
やしがよ、っや~ぬすぬ体型ぬ変化とぅ維持は、一体全体た~ぬせいだとぅ思ってぃうるか~?はい、ばんでぃす。\(^_^)同窓会でぃ優越感を味わいゆったんっだらばよ、感謝しれよ。
やしがよ、同性にチヤホヤさりてぃ、嬉しいんか?(^_^;)みどぅんぬ考いるくとぅとぅ、ぴきどぅんぬ考いるくとぅは、根本的に違うさいが。

|

« 占い | トップページ | 1月4日意味不明 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 占い | トップページ | 1月4日意味不明 »