« 第135回九州地区高校野球大会、10月26日結果 | トップページ | JALのWi-Fi機 »

2014年10月27日 (月)

第135回九州地区高校野球大会、10月27日結果

九州学院対中部商業は、6-0でぃ九州学院ぬ勝ち。(T^T)
あがい~。(T^T)後1勝だったんだのに~。(T^T)
ちぬ~9回を投ぎゆった前田君、疲労ぬ色が濃くてぃからよ、直球にいつむぬ力が無ぇふ~な~。にゃんとぅか初回裏は0点に抑いゆったむぬぬ、2回から毎回得点さりゆったってぃば。にゃんとぅか各回1点に抑いたむぬぬ、5回までぃに4-0とぅ先行さりてぃしまいゆったさいが。対して、ちぬ~は試合が無かった伊勢君は、一昨日ぬ反省からか、だいず丁寧な投球でぃから、中部商業打線に付け入る隙を与えんさいが。して、替わった伊波君む追加点を奪わりてぃ、万事休す。(T^T)仮に、
神宮大会でぃ九州地区代表が優勝し、枠がてぃ~ち増いゆったとぅしてぃむよ、東福岡だとぅ思うさいが。(T^T)

糸満対明豊は、9-6でぃ糸満ぬ勝ち。\(^◇^)/
まいふか~!\(^◇^)/
糸満、選抜確定さいがよ~!\(^◇^)/
ぷっからす~!\(^◇^)/
くりでぃ、21世紀枠の首里とぅでぃ、来年む沖縄から2校出場しるハズ。(^_^)
糸満は2回表に1点を先制しるとぅ、明豊む3回に1点を返すさいが。やしが糸満は、4回に2点、8回に1点を上ぎ、4-1とぅ先行さいが。やしが8回裏、明豊は1点を返しゆってぃから4-2に。して9回、糸満は2点を上ぎ、くぬ時点でぃ6-2。ばんは、糸満ぬ選抜出場を確信したさいが。やしがよ!o(`_';)すぬ裏、明豊が怒濤ぬ反撃!(>_<;)一挙に4点を上ぎ同点。うっひ~。(>_<;)しっこチビりそう!にゃんとぅか同点でぃ凌いでぃから延長に。やしが糸満は、金城(乃)君が続投。うむむ、今までぃぬ糸満とぅは、違うってぃば。10回はお互い0を重ねてぃよ、11回、糸満は決定的な3点を奪取!\(^◇^)/すぬ裏、金城(乃)君がちばってぃから、ついに選抜ぬ条件でぃある九州4強をすぬ手中に納みゆったさいが。\(^◇^)/

|

« 第135回九州地区高校野球大会、10月26日結果 | トップページ | JALのWi-Fi機 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 第135回九州地区高校野球大会、10月26日結果 | トップページ | JALのWi-Fi機 »