« 飛行機楽勝 | トップページ | 反省会 »

2014年10月 7日 (火)

運天の佐村

あがい~。(T^T)
日本ハムぬ運天とぅ、横浜ぬ佐村が、クビになりゆった~。(T^T)
運天は、浦添工業1年ぬ秋、とぅんでぃむ無くぴゃ~ぴゃ~な球を投ぎてぃから、だいずうどぅるいたんだきどぅよ~。(T^T)佐村は、試合は見たくとぅ無かったんだきどぅよ、だいず期待してぃうったぬに~。(T^T)
佐村だきじゃ無ぇさいがよ。ばんが横浜でぃ1押しぬ真下とぅ、伊藤むクビさいが。あがい、中畑!o(`_';)っや~、ぬ~考いてぃるか!んまぁ、パギをクビにしたぬは良いとぅしてぃ、よ。(^_^;)
思いば、今年ぬプロ野球は、うちなんちゅ~でぃ活躍したとぅ言えるぬは、オリックスぬ比嘉だきさいが。後は軒並み撃沈。辛い年だったさいが。(T^T)
運天ぬスライダーでぃ、三振ぬ山を築く所。佐村が160kmぬ剛速球を投ぎる所、見たかったさいが。(T^T)

|

« 飛行機楽勝 | トップページ | 反省会 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 飛行機楽勝 | トップページ | 反省会 »