« 1月4日意味不明 | トップページ | 猫に小判、馬鹿に寿司 »

2014年10月14日 (火)

特定秘密保護法

え、すしたらばよ、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔ぬくとぅを百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔とぅ言ってぃはダメってぃくとぅかい?だってぃよ、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔は百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔さいが。馬ぬ皮剥がしてぃからブチ込んだ兄弟ぬ長女がど~たらく~たらでぃは無ぇさいがよ。あくまでぃ、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔さいが。
秘密にしようとぅにゃんだろぅとぅ、事実は事実さいがよ。抜本的な対策を行わず、単に排水路を閉じたりしたらばよ、すぐ~に決壊しるくとぅを過去ぬ経験から、じぇんじぇん学んでぃうらんさいが。哀りさいが。んまったくよ、く~んなプリムヌた0に税金でぃジン恵んでぃやってぃるかとぅ思うとぅよ、つくづく日本は腐った国だとぅ思うさいが。

|

« 1月4日意味不明 | トップページ | 猫に小判、馬鹿に寿司 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 1月4日意味不明 | トップページ | 猫に小判、馬鹿に寿司 »